Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Komisje Rady Miejskiej Komisja Spraw Obywatelskich i Porządku Publicznego

Kategoria menu:Komisje Rady Miejskiej

Komisja Spraw Obywatelskich i Porządku Publicznego

Treść informacji

 Skład komisji:

  1. Piotr Bryła -Przewodniczący komisji
  2. Zdzisław Duda- Członek komisji
  3. Zdzisława Górska - Członek komisji
  4. Bogusław Procak -Członek komisji
  5. Krzysztof Mąka -Członek komisji
  6. Zbigniew Nowak -Członek komisji


 PLAN PRACY KOMISJI SPRAW OBYWATELSKICH i PORZĄDKU PUBLICZNEGO RADY MIEJSKIEJ w KŁODZKU na rok 2023

 Styczeń:

1.    Ocena pomocy materialnej i finansowej dla dzieci i młodzieży z Gminy Miejskiej Kłodzko.

2.    Podsumowanie pracy Komisji SOiPP za rok 2022, wytyczne i wnioski członków komisji do sporządzenia sprawozdania za rok 2022.

3.    Opiniowanie projektów uchwał skierowanych do Komisji.

Luty:

1.    Analiza stanu sanitarnego, czystości powietrza i ochrony środowiska na terenie miasta Kłodzko.

2.    Ocena stanu technicznego chodników i ciągów pieszych w zakresie ich  użytkowania, bezpieczeństwa i utrzymania w należytym porządku. Ocena bezpieczeństwa miasta w zakresie prowadzonych czynności zimowych, odśnieżania, posypywania piaskiem i solą.

3.    Opiniowanie projektów uchwał skierowanych do Komisji.

Marzec:

1.    Informacja Komendanta Straży Miejskiej w zakresie organizacji pracy jednostki oraz ocena bieżącej  działalności wykonywanej przez funkcjonariuszy Straży Miejskiej.

2.    Informacja w zakresie wykorzystania środków z Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii za rok 2022.

3.    Przedstawienie i przyjęcie rocznego sprawozdania z działalności Komisji SOiPP za rok 2022.

4.    Opiniowanie projektów uchwał skierowanych do Komisji.

Kwiecień:

1.    Ocena zabezpieczenia mieszkańców miasta Kłodzko w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej. Informacja Starosty Kłodzkiego na temat funkcjonowania SP ZOZ Kłodzko.

2.    Informacja Dyrektora OPS w Kłodzku z działalności ośrodka za rok 2022 oraz informacja z realizacji bieżących działań w zakresie pomocy społecznej.

3.    Opiniowanie projektów uchwał skierowanych do Komisji.

Maj:

1.    Informacja Naczelnika Wydziału Prewencji KPP w Kłodzku w zakresie stanu bezpieczeństwa publicznego w mieście, a także z działań prewencyjnych w zakresie przestrzegania porządku publicznego.

2.    Informacja Komendanta Straży Miejskiej o przygotowaniu funkcjonariuszy do sezonu  turystycznego, w zakresie bezpieczeństwa, porządku i czystości miasta.

3.    Informacja o działalności jednostek organizacyjnych miasta za rok 2022 (KOK, Muzeum, Miejska Biblioteka publiczna) oraz spółek komunalnych (ZAMG, Wodociągi Kłodzkie) – ocena sprawozdań.

4.    Opiniowanie projektów uchwał skierowanych do Komisji.

Czerwiec:

1.    Opiniowanie Raportu o stanie Gminy Miejskiej Kłodzko za rok 2022.

2.    Analiza wykonania budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko za rok 2022 i opiniowanie sprawozdania z wykonania budżetu za 2022 rok.

3.    Opiniowanie projektów uchwał skierowanych do Komisji.

Lipiec:

Przerwa urlopowa.

Sierpień:

1.    Ocena działań Straży Miejskiej w zakresie utrzymania porządku publicznego w mieście w czasie sezonu turystycznego.

2.    Opiniowanie projektów uchwał skierowanych do Komisji.

Wrzesień:

1.    Ocena realizacji zadań w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu miasta i przestrzegania tzw. „ustawy śmieciowej”, czystości i porządku na terenie Kłodzka.

2.    Informacja z wykonania budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko za I półrocze 2023.

3.    Opiniowanie projektów uchwał skierowanych do Komisji.

Październik:

1.     Informacja Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w zakresie zabezpieczenia socjalnego i potrzeb społecznych swoich podopiecznych w okresie zimowym.

2.     Informacja o stanie przygotowania miasta Kłodzko do okresu zimowego.

3.     Opiniowanie projektów uchwał skierowanych do Komisji.

Listopad:

1.    Informacja Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Kłodzku o stanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynkach należących do Gminy Miejskiej Kłodzko i informacja o wydanych zaleceniach pokontrolnych.

2.    Informacja o zakresie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych w Kłodzku, przewidzianych w budżecie w roku 2023.

3.    Opiniowanie projektów uchwał skierowanych do Komisji.

Grudzień:

1.    Analiza projektu budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko na rok 2024 - opiniowanie.

2.    Analiza i przyjęcia planu pracy Komisji SOiPP na rok 2024.

3.    Opiniowanie projektów uchwał skierowanych do Komisji.

Przewodniczący Komisji Spraw Obywatelskich i Porządku Publicznego

Piotr Bryła

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Rada Miejska
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  29.12.2016
Data wprowadzenia do BIP:  29.12.2016 08:25
Data weryfikacji:   13.01.2022 12:25
Data ostatniej zmiany:   12.03.2024 08:40 Rejestr zmian