Kategoria menu:Skargi i wnioski
Analiza skarg i wniosków
Treść informacji
Podstawa prawna:
1. Rozporządzenie Rady Ministrów – z dnia 8.01.2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U.2002.5.46 z 2002.01.22).
2. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U.2024.572 t.j. z dnia 2024.04.15).
· Załatwianie spraw – Art. 35 i Art. 36
· Przyjmowanie skarg i wniosków - Art. 221-259 (skargi, wnioski, nadzór i kontrola) – Dział VIII
W sprawie postępowania ze skargami i wnioskami w Urzędzie Miasta
w Kłodzku reguluje:
· Zarządzenie nr 36/2011 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 31.03.2011 w sprawie przyjmowania skarg i wniosków od mieszkańców Miasta Kłodzka
· Zarządzenie nr 51/2017 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 30.08.2017 w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miasta w Kłodzku.
Forma załatwienia spraw:
Burmistrz Miasta i jego zastępcy przyjmują mieszkańców miasta w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek.
Skargi i wnioski kierowane do Burmistrza Miasta ewidencjonowane są w rejestrze skarg i wniosków prowadzonych przez tut. Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej.
Termin załatwienia spraw:
· Zgodnie z Art. 35 KPA – skargi i wnioski rozpatrywane bezzwłocznie. Termin udzielenia odpowiedzi – 1 miesiąc (jeżeli sprawa wymaga postępowania wyjaśniającego), a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.
Analiza skarg i wniosków za I półrocze 2024
Ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 1 skarga
Z czego załatwionych:
- Skarga zasadna - 0
- Skarga bezzasadna – 1
- Skarga pozostawiona bez rozpatrzenia - 0
- Skarga w toku - 0
- Wnioski - 0
- Skarga wycofana - 0
Skargi i wnioski dotyczące:
- Terminowości załatwienia spraw - 0
- Lokali mieszkalnych – 0
- Inne 1
Pliki powiązane z informacją
- Analiza skarg i wniosków za lata 2015_2023 - rozmiar pliku: 105.6 kb