Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Skargi i wnioski Analiza skarg i wniosków

Kategoria menu:Skargi i wnioski

Analiza skarg i wniosków

Treść informacji

Podstawa prawna:

1.    Rozporządzenie Rady Ministrów – z dnia 8.01.2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U.2002.5.46 z 2002.01.22).

2.    Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U.2024.572 t.j. z dnia 2024.04.15).

·       Załatwianie spraw – Art. 35 i Art. 36

·       Przyjmowanie skarg i wniosków - Art. 221-259 (skargi, wnioski, nadzór i kontrola) – Dział VIII

W sprawie postępowania ze skargami i wnioskami w Urzędzie Miasta
w Kłodzku reguluje:

·    Zarządzenie nr 36/2011 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 31.03.2011 w sprawie przyjmowania skarg i wniosków od mieszkańców Miasta Kłodzka

·       Zarządzenie nr 51/2017 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 30.08.2017 w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miasta w Kłodzku.

Forma załatwienia spraw:

Burmistrz Miasta i jego zastępcy przyjmują mieszkańców miasta w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek.

Skargi i wnioski kierowane do Burmistrza Miasta ewidencjonowane są w rejestrze skarg i wniosków prowadzonych przez tut. Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej.

Termin załatwienia spraw:

 ·           Zgodnie z Art. 35 KPA – skargi i wnioski rozpatrywane bezzwłocznie. Termin udzielenia odpowiedzi – 1 miesiąc (jeżeli sprawa wymaga postępowania wyjaśniającego), a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.

Analiza skarg i wniosków za I półrocze 2024

Ogółem wpłynęło do tut. Urzędu Miasta - 1 skarga

Z czego załatwionych:

  1.  Skarga zasadna - 0
  2.  Skarga bezzasadna – 1
  3.  Skarga pozostawiona bez rozpatrzenia - 0
  4.  Skarga w toku - 0
  5.  Wnioski - 0
  6.  Skarga wycofana - 0

Skargi i wnioski dotyczące:

  1. Terminowości załatwienia spraw - 0
  2. Lokali mieszkalnych – 0
  3. Inne 1

Pliki powiązane z informacją

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Karolina Okołów
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  05.11.2015
Data wprowadzenia do BIP:  05.11.2015 14:55
Data weryfikacji:   11.10.2021 15:03
Data ostatniej zmiany:   07.08.2024 12:14 Rejestr zmian