Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2024 Zarządzenie Nr 35/2024 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 31.05.2024 r. w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej celem naboru na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. podziałów geodezyjnych i współpracy ze spółkami w Urzędzie Miasta w Kłodzku.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2024

Zarządzenie Nr 35/2024 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 31.05.2024 r. w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej celem naboru na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. podziałów geodezyjnych i współpracy ze spółkami w Urzędzie Miasta w Kłodzku.

Treść informacji

Zarządzenie Nr 35/2024 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 31 maja 2024 roku

 w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej celem naboru na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. podziałów geodezyjnych i współpracy ze spółkami w Urzędzie Miasta w Kłodzku.

 Na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530 z późn. zm.) oraz § 5 ust. 2 pkt 1) Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta  w Kłodzku  i  paragraf 4 ust. 1 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Kłodzku oraz na wolne stanowiska kierowników gminnym jednostek organizacyjnych, wprowadzonego Zarządzeniem nr 108/2010 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 25 października 2010 r., zarządzam co następuje:

 paragraf 1.

W celu wyłonienia kandydata na stanowisko urzędnicze podinspektora w Urzędzie Miasta w Kłodzku, powołuje komisję rekrutacyjną, zwaną dalej „komisją” w następującym składzie:

1.Sebastian Nowak  – przewodniczący komisji – z-ca Burmistrza Miasta Kłodzka,

2.Krzysztof Oktawiec - zastępca przewodniczącego – Sekretarz Gminy,

3.Bogumiła Bahranowska – członek komisji – kierownik Wydziału Gospodarki mieniem komunalnym i Planowania Przestrzennego,

4.Wiktoria Bańka – członek komisji, będący jednocześnie sekretarzem komisji - inspektor ds. ZZL.

 paragraf 2.

Komisja pracować będzie na zasadach określonych w Regulaminie naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Kłodzku oraz na wolne stanowiska kierowników gminnym jednostek organizacyjnych.

 paragraf 3.

Komisja działa do czasu zakończenia procedury naboru.

 paragraf 4.

Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.

 paragraf 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 Podpisał Burmistrz Miasta Kłodzka Michał Piszko

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Stanowisko ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  07.06.2024
Data wprowadzenia do BIP:  07.06.2024 09:29
Data weryfikacji:   07.06.2024 09:33
Data ostatniej zmiany:   07.06.2024 09:33 Rejestr zmian