Kategoria menu:Utrzymanie czystości i porządku w gminie
INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW w zakresie Rejestru Działalności Regulowanej (RDR)
Treść informacji
REJESTR DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH
Burmistrz Miasta Kłodzka informuje, że przedsiębiorca zamierzający na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko prowadzić działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Burmistrza Miasta Kłodzka.
Wpisu do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
1. Wniosek powinien zawierać:
· Firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
· Numer identyfikacji podatkowej (NIP),
· Określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych, zaklasyfikowanych zgodnie z § 3 rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia
2020 r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz.U.2020.10 )
2. Do wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej dołącza się:
· dowód uiszczenia należnej opłaty skarbowej,
Urząd Miasta w KŁODZKU
pl. Bolesława Chrobrego 1
57-300 Kłodzko
Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie o/Kłodzko
ul. Rodzinna 81
Nr konta 62 9588 0004 7100 1010 2000 0020
· oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonania działalności
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o następującej treści:
„Oświadczam, że:
1. Dane zawarte we wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości są kompletne i zgodne z prawdą;
2. Znane mi są i spełniam warunki wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, określone w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2021 r. 888 ) oraz w przepisach wydanych na podstawie art. 9d ust. 2 tej ustawy.”
Powyższe oświadczenie powinno zawierać także:
- firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
- oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia;
- podpis przedsiębiorcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania przedsiębiorcy we
wskazaniem imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji.
· oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:
„Na podstawie z art. 6 ust. 1 lit a. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie: numer telefonu, w celu rozpatrzenia wniosku i udzielenia informacji związanych z prowadzonym postępowaniem oraz współpracy w zakresie działań związanych z wypełnianiem obowiązków w zakresie odbierania odpadów komunalnych.”
3 Należy złożyć wniosek wraz z oświadczeniami oraz z dowodem opłaty skarbowej w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miasta w Kłodzku.
Termin odpowiedzi:
- Wpis do rejestru do 7 dni od dnia wpływu kompletnego wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej.
- Wydanie zaświadczenia do 7 dni.
Pliki powiązane z informacją
- WNIOSEK o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. - rozmiar pliku: 17.73 kb
- Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. - rozmiar pliku: 12.7 kb
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. - rozmiar pliku: 12.32 kb