Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2022
Zarządzenie Nr 270.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 30.12.2022 r. w sprawie powołania Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku.
Treść informacji
ZARZĄDZENIE NR 270.0050.2022
BURMISTRZA MIASTA KŁODZKA
z dnia 30 grudnia 2022 r.
w sprawie powołania Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku
Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r., poz. 559 z późn. zm.) oraz art. 41 ust. 1,3,4 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2021 r., poz. 1119 z późn. zm.) Burmistrz Miasta Kłodzka zarządza, co następuje:
paragraf 1
Powołuje się Miejską Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku, w następującym składzie:
1. Pani Wioletta Martuszewska,
2. Pani Dorota Krężlewicz – Skrobot,
3. Pan Sergiusz Kotyra,
4. Pan Krzysztof Bal,
5. Pani Danuta Ułasiewicz,
6. Pani Zdzisława Woźniak – Krupska.
paragraf 2
Odwołuje się Panią Anetę Gustowską, Panią Celinę Włodarczyk i Pana Krzysztofa Barana ze składu Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku.
paragraf 3
Komisja wykonuje zadania na podstawie:
1. Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia 26 października 1982 r. (Dz. U. z 2021 r., poz. 1119 z późn. zm.);
2. Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo Przedsiębiorców ( Dz. U. z 2021 r., poz. 162 z późn. zm);
3. Ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie z dnia 29 lipca 2005 r. (Dz. U. z 2021 r., poz. 1249).
paragraf 4
Członkowie Komisji sprawują swoją funkcję do czasu odwołania lub złożenia pisemnej rezygnacji.
paragraf 5
Traci moc Zarządzenie nr 141.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 29 czerwca 2022 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku.
paragraf 6
Wykonanie zarządzenia powierza się Pełnomocnikowi Burmistrza Miasta Kłodzka ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień.
paragraf 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 02.01.2023 r.
Michał Piszko
Burmistrz Miasta Kłodzka
Sporządziła Pełnomocnik Burmistrza
ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień
Dorota Krężlewicz – Skrobot
UZASADNIENIE
Zmiana składu komisji wyniknęła z powodu konieczności oszczędnego gospodarowania budżetem służącym realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w roku 2023, zwłaszcza w dziale 851, rozdziale 85154, paragrafie 4170.
Michał Piszko
Burmistrz Miasta Kłodzka
Sporządziła Pełnomocnik Burmistrza
ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień
Dorota Krężlewicz – Skrobot