Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2022 Zarządzenie Nr 270.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 30.12.2022 r. w sprawie powołania Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2022

Zarządzenie Nr 270.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 30.12.2022 r. w sprawie powołania Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku.

Treść informacji

 ZARZĄDZENIE NR 270.0050.2022

BURMISTRZA MIASTA KŁODZKA

z dnia 30 grudnia 2022 r.

w sprawie powołania Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku

 Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r., poz. 559 z późn. zm.) oraz art. 41 ust. 1,3,4 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2021 r., poz. 1119 z późn. zm.) Burmistrz Miasta Kłodzka zarządza, co następuje:

paragraf 1

Powołuje się Miejską Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku, w następującym składzie:

1.    Pani Wioletta Martuszewska,

2.    Pani Dorota Krężlewicz – Skrobot,

3.    Pan Sergiusz Kotyra,

4.    Pan Krzysztof Bal,

5.    Pani Danuta Ułasiewicz,

6.    Pani Zdzisława Woźniak – Krupska.

paragraf 2

Odwołuje się Panią Anetę Gustowską, Panią Celinę Włodarczyk i Pana Krzysztofa Barana ze składu Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku.

paragraf 3

Komisja wykonuje zadania na podstawie:

1.    Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia 26 października 1982 r. (Dz. U. z 2021 r., poz. 1119 z późn. zm.);

2.    Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo Przedsiębiorców ( Dz. U. z 2021 r., poz. 162 z późn. zm);

3.    Ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie z dnia 29 lipca 2005 r. (Dz. U. z 2021 r., poz. 1249).

paragraf 4

Członkowie Komisji sprawują swoją funkcję do czasu odwołania lub złożenia pisemnej rezygnacji.

paragraf 5

Traci moc Zarządzenie nr 141.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 29 czerwca 2022 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku.

paragraf 6

Wykonanie zarządzenia powierza się Pełnomocnikowi Burmistrza Miasta Kłodzka ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień.

paragraf 7

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 02.01.2023 r.

Michał Piszko

Burmistrz Miasta Kłodzka

Sporządziła Pełnomocnik Burmistrza

ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień

Dorota Krężlewicz – Skrobot

 UZASADNIENIE

 Zmiana składu komisji wyniknęła z powodu konieczności oszczędnego gospodarowania budżetem służącym realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w roku 2023, zwłaszcza w dziale 851, rozdziale 85154, paragrafie 4170.

Michał Piszko

Burmistrz Miasta Kłodzka

 Sporządziła Pełnomocnik Burmistrza

ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień

Dorota Krężlewicz – Skrobot

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Pełnonocnik Burmistrza ds. rozwiązywania problemów uzależnień
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  30.12.2022
Data wprowadzenia do BIP:  30.12.2022 09:40
Data weryfikacji:   30.12.2022 11:24
Data ostatniej zmiany:   30.12.2022 11:24 Rejestr zmian