Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2022 Zarządzenie Nr 259.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 12.12.2022 r. w sprawie powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia postępowania dotyczącego rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadania z zakresu profilaktyki i rozwiązywania uzależnień w 2023 pn. Zwiększanie dostępności terapeutycznej, informacyjnej oraz edukacyjno_profilaktycznej dla osób uzależnionych, współuzależnionych, bezdomnych osób uzależnionych na terenie Kłodzka w roku 2023.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2022

Zarządzenie Nr 259.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 12.12.2022 r. w sprawie powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia postępowania dotyczącego rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadania z zakresu profilaktyki i rozwiązywania uzależnień w 2023 pn. Zwiększanie dostępności terapeutycznej, informacyjnej oraz edukacyjno_profilaktycznej dla osób uzależnionych, współuzależnionych, bezdomnych osób uzależnionych na terenie Kłodzka w roku 2023.

Treść informacji

ZARZĄDZENIE NR 259.0050.2022

BURMISTRZA MIASTA KŁODZKA

z dnia 12 grudnia  2022 r.

w sprawie powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia postępowania dotyczącego rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadania z zakresu profilaktyki i rozwiązywania uzależnień w 2023 pn. „Zwiększanie dostępności terapeutycznej, informacyjnej oraz edukacyjno-profilaktycznej dla osób uzależnionych, współuzależnionych, bezdomnych osób uzależnionych na terenie Kłodzka  w roku 2023”.

 Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2022.559 t.j. z dnia 2022.03.09, z późn. zm.) oraz art. 15 ust. 2a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego   i o wolontariacie (Dz.U.2022.1327 t.j. z dnia 2022.06.24, z późn. zm.), zarządzam, co następuje:

paragraf 1

Powołuję komisję konkursową w składzie:

1.    Pan Wiesław Tracz – przewodniczący komisji, Zastępca Burmistrza Miasta Kłodzka,

2.    Pan Krzysztof Oktawiec – zastępca przewodniczącego komisji, Sekretarz Gminy  Miejskiej Kłodzko,

3.    Pani Dorota Krężlewicz - Skrobot  – sekretarz komisji, Pełnomocnik Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień,

4.    Pani Ewa Chmiel  – członek komisji, Wydział Spraw Społecznych.

paragraf 2

1. Zadaniem komisji jest zaopiniowanie ofert w trybie i przy uwzględnieniu kryteriów określonych w ogłoszeniu Burmistrza Miasta Kłodzka.

2. Komisja pracuje w oparciu o ustawę o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie  (Dz.U.2022.1327 t.j. z dnia 2022.06.24, z późn. zm.).

paragraf 3

1.    Komisja rozpoczyna pracę z dniem powołania.

2. W przypadku nieobecności przewodniczącego pracami komisji kieruje zastępca przewodniczącego komisji.

3.    Komisja rozwiązuje się po rozstrzygnięciu konkursu ofert.

paragraf 4

Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu komisji.

Burmistrz Miasta Kłodzka

Michał Piszko

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Pełnonocnik Burmistrza ds. rozwiązywania problemów uzależnień
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  13.12.2022
Data wprowadzenia do BIP:  13.12.2022 13:31
Data weryfikacji:   13.12.2022 14:38
Data ostatniej zmiany:   13.12.2022 14:38 Rejestr zmian