Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2022 Zarządzenie Nr 239.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 23.11.2022 r. w sprawie zmiany nazwy Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2022

Zarządzenie Nr 239.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 23.11.2022 r. w sprawie zmiany nazwy Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku.

Treść informacji

ZARZĄDZENIE NR 239.0050.2021

BURMISTRZA MIASTA KŁODZKA

z dnia 23 listopada 2022 r.

W SPRAWIE ZMIANY NAZWY GMINNEJ KOMISJI ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH W KŁODZKU

Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2022.559 t.j. z dnia 2022.03.09)  oraz art. 41 ust. 3 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi (Dz.U.2021.1119 t.j. z dnia 2021.06.23) Burmistrz Miasta Kłodzka zarządza, co następuje:

paragraf 1

Wprowadza się zmianę w nazwie dotychczasowej Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku, która odtąd będzie się nazywała Miejską Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku.

paragraf 2

Wszystkie zarządzenia dotyczące funkcjonowania dotychczasowej Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku działającej przy Urzędzie Miasta w Kłodzku pozostają w mocy.

paragraf 3

Wykonanie zarządzenia powierza się Pełnomocnikowi Burmistrza Miasta Kłodzka ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień.

paragraf 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 Burmistrz Miasta Kłodzka, Michał Piszko

 Uzasadnienie

Konieczność zmiany nazwy komisji ds. rozwiązywania problemów alkoholowych wynika z faktu, że  istnieje już Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów w Kłodzku powołana przez Wójta Gminy Kłodzko, która działa przy Urzędzie Gminy w Kłodzku.

Identyczna nazwa obu komisji działających w Kłodzku jest myląca przede wszystkim dla Sądu Rejonowego w Kłodzku, który bardzo często przesyła korespondencję dotyczącą uczestników spraw o przymusowe leczenie odwykowe mylnie nie do tej komisji, która wnioskowała o dane leczenie, co znowu powoduje przesyłanie korespondencji pomiędzy komisjami i urzędami, jednocześnie narażając dane osobowe uczestników spraw, o wszczęcie których wnioskowały obie komisje.

 Burmistrz Miasta Kłodzka, Michał Piszko

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Wydział Gospodarki Mieniem Komunalny i Planowania Przestrzennego
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  24.11.2022
Data wprowadzenia do BIP:  24.11.2022 10:36
Data weryfikacji:   24.11.2022 13:02
Data ostatniej zmiany:   24.11.2022 13:02 Rejestr zmian