Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2022 Zarządzenie Nr 183.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 26.08.2022 r. w sprawie przeniesienia zajęć dydaktyczno_wychowawczych i opiekuńczych dla sześciu oddziałów uczniów kl. II_III Szkoły Podstawowej Nr 3 im. kpt. Stanisława Betleja w Kłodzku, ul. Jana Pawła II 4, do pomieszczeń zastępczych w Szkole Podstawowej Nr 1, im. Adama Mickiewicza w Kłodzku, ul. Zawiszy Czarnego 3_5 na czas termomodernizacji budynku B Szkoły Podstawowej Nr 3 im. kpt. Stanisława Betleja w Kłodzku, ul. Jana Pawła II 3.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2022

Zarządzenie Nr 183.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 26.08.2022 r. w sprawie przeniesienia zajęć dydaktyczno_wychowawczych i opiekuńczych dla sześciu oddziałów uczniów kl. II_III Szkoły Podstawowej Nr 3 im. kpt. Stanisława Betleja w Kłodzku, ul. Jana Pawła II 4, do pomieszczeń zastępczych w Szkole Podstawowej Nr 1, im. Adama Mickiewicza w Kłodzku, ul. Zawiszy Czarnego 3_5 na czas termomodernizacji budynku B Szkoły Podstawowej Nr 3 im. kpt. Stanisława Betleja w Kłodzku, ul. Jana Pawła II 3.

Treść informacji

ZARZĄDZENIE NR 183 /2022

BURMISTRZA MIASTA KŁODZKAZ DNIA 26.08.2022 r.

w sprawie przeniesienia zajęć dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych dla sześciu oddziałów uczniów kl. II-III Szkoły Podstawowej Nr 3 im. kpt. Stanisława Betleja w Kłodzku, ul. Jana Pawła II 4, do pomieszczeń zastępczych w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Kłodzku, ul. Zawiszy Czarnego 3-5 na czas termomodernizacji budynku B Szkoły Podstawowej Nr 3 im. kpt. Stanisława Betleja w Kłodzku, ul. Jana Pawła II 4

Działając na podstawie art. 30 ust.1 i ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2022.559 t.j. z dnia 2022.03.09) w związku z art.10 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo oświatowe (Dz.U.2021.1082 t.j. z dnia 2021.06.17) zarządza się, co następuje:

paragraf 1.Przenosi się z dniem 1 września 2022 r. zajęcia dydaktyczno – wychowawcze i opiekuńcze dla sześciu oddziałów uczniów kl II-III Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Kpt. Stanisława Betleja w Kłodzku, ul. Jana Pawła II 4, do pomieszczeń zastępczych w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Kłodzku, ul. Zawiszy Czarnego 3-5 na czas termomodernizacji budynku B Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Kpt. Stanisława Betleja w Kłodzku, ul. Jana Pawła II 4

paragraf 2.Zobowiązuje się Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Kłodzku, ul. Ul. Zawiszy Czarnego 3-5 do wydzielenia części budynku szkoły, celem udostępnienia zastępczych pomieszczeń, w tym sal lekcyjnych, stołówki szkolnej, biblioteki, świetlicy, szatni oraz innych pomieszczeń niezbędnych do realizacji zadań statutowych Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Kpt. Stanisława Betleja w Kłodzku na czas trwającej termomodernizacji.Paragraf 3.Zobowiązuje się Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 3 im. kpt. Stanisława Betleja w Kłodzku, do:

1.    Wspólnego z Dyrektorem Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Kłodzku, przygotowania w wydzielonej części budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Kłodzku, ul. Zawiszy Czarnego 3-5 bazy lokalowej zapewniającej bezpieczne i higieniczne warunki nauki, wychowania i opieki w pomieszczeniach zastępczych;

2.    poinformowania pracowników, uczniów i ich rodziców o przeniesieniu z dniem 1 września 2022 r. zajęć dla sześciu oddziałów uczniów kl. II-III Szkoły Podstawowej Nr 3 im. kpt. Stanisława Betleja w Kłodzku do pomieszczeń zastępczych w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Kłodzku

3.    bezpiecznego zorganizowania przeniesienia uczniów do pomieszczeń zastępczych z dniem 1 września 2022 r.;

4.    zapewnienia bieżącego funkcjonowania placówki i realizacji zadań statutowych szkoły
w pomieszczeniach zastępczych.

Paragraf 4.Poziom organizacyjny szkół wymienionych w Zarządzeniu przez cały okres współegzystencji uczniów obu placówek w jednym budynku ma być utrzymany zgodnie
z zatwierdzonym dla tych placówek Arkuszem Organizacyjnym na rok szkolny 2022/2023.

Paragraf 5.Wykonanie Zarządzenia powierza się Dyrektorowi Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Kpt. Stanisława Betleja w Kłodzku i Dyrektorowi Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Adama Mickiewicza w Kłodzku

Paragraf  6.Nadzór nad wykonaniem Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Miejskiej Kłodzko

Paragraf  7.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 U Z A S A D N I E N I E

Z uwagi na planowany zakres prowadzonych w ramach termomodernizacji prac, nie jest możliwe zorganizowanie zajęć w sposób  bezpieczny dla uczniów oraz nauczycieli,  i nieutrudniający prac remontowych. W Szkole Podstawowej nr 1 zaś, są wolne pomieszczenia, które spełnią idealnie rolę pomieszczeń zastępczych oraz z uwagi na ten sam poziom nauczania jest to rozwiązanie optymalne w obecnej sytuacji.


Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  02.09.2022
Data wprowadzenia do BIP:  02.09.2022 12:13
Data weryfikacji:   02.09.2022 12:26
Data ostatniej zmiany:   02.09.2022 12:28 Rejestr zmian