Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2022
Zarządzenie Nr 178.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 24.08.2022 r. w sprawie zmiany zarządzenia nr 175.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 18.07.2022 r. w sprawie upoważnienia Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Kłodzku do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym.
Treść informacji
ZARZADZENIE NR 178.0050.2022
Burmistrza Miasta Kłodzka
z dnia 24.08.2022r.
w sprawie zmiany zarządzenia nr 175.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 17.08.2022 r. w sprawie upoważnienia Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Kłodzku do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym.
Na podstawie art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1692) zarządzam co następuje:
W zarządzeniu nr 175.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 17.08.2022 r. w sprawie upoważnienia Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Kłodzku do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym wprowadzam następujące zmiany:
§ 1
w § 1 zarządzenia skreśla się zapis: w szczególności do podpisywania i przekazywania „Informacji o przyznaniu dodatku węglowego”.
§ 2
Pozostałe zapisy zarządzenia pozostają bez zmian.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.