Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2022 Zarządzenie Nr 178.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 24.08.2022 r. w sprawie zmiany zarządzenia nr 175.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 18.07.2022 r. w sprawie upoważnienia Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Kłodzku do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2022

Zarządzenie Nr 178.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 24.08.2022 r. w sprawie zmiany zarządzenia nr 175.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 18.07.2022 r. w sprawie upoważnienia Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Kłodzku do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym.

Treść informacji

ZARZADZENIE NR 178.0050.2022

Burmistrza Miasta Kłodzka

z dnia 24.08.2022r.

 w  sprawie zmiany zarządzenia nr 175.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka  z dnia 17.08.2022 r. w sprawie upoważnienia Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Kłodzku do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego  o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym.

Na podstawie art. 3 ust. 2  ustawy z dnia  5 sierpnia 2022  r. o dodatku węglowym (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1692) zarządzam co następuje:

 W zarządzeniu nr 175.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 17.08.2022 r.  w sprawie upoważnienia Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Kłodzku  do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym wprowadzam następujące zmiany:

                                                                       § 1

w § 1 zarządzenia skreśla się zapis: w szczególności do podpisywania i przekazywania „Informacji o przyznaniu dodatku węglowego”.

§ 2

Pozostałe zapisy zarządzenia  pozostają bez zmian.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  31.08.2022
Data wprowadzenia do BIP:  31.08.2022 15:16
Data weryfikacji:   31.08.2022 15:17
Data ostatniej zmiany:   31.08.2022 15:17 Rejestr zmian