Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2022
Zarządzenie Nr 175.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 17.08.2022 r. w sprawie upoważnienia Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Kłodzku do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłat dodatku węglowego o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym
Treść informacji
ZARZADZENIE NR 175.0050.2022
Burmistrza Miasta Kłodzka
z dnia17 sierpnia 2022r.
w sprawie upoważnienia Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Kłodzku
do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego
o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym.
Na podstawie art.3 ust. 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1692) zarządzam co następuje:
Paragraf 1
Upoważniam Panią Emilię Bogusiewicz – Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej
w Kłodzku do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym, w szczególności do podpisywania i przekazywania „Informacji o przyznaniu dodatku węglowego”.
Paragraf 2
1. Upoważnienie nie może być przenoszone na inną osobę.
2. Upoważnienie jest udzielone na czas nieokreślony i może być w każdym czasie odwołane.
3. Upoważnienie wygasa z chwilą rozwiązania stosunku pracy w OPS w Kłodzku.
Paragraf 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.