Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2022 Zarządzenie Nr 141.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 29 czerwca 2022 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2022

Zarządzenie Nr 141.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 29 czerwca 2022 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku

Treść informacji

ZARZĄDZENIE NR 141.0050.2022/2022

BURMISTRZA MIASTA KŁODZKA

z dnia 29 czerwca 2022 r.

w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku

Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r., poz. 559 z późn. zm.) oraz art. 41 ust. 1,3,4 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2021 r., poz. 1119 z późn. zm.) Burmistrz Miasta Kłodzka zarządza, co następuje:

§ 1

Powołuje się Gminną Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku, w następującym składzie:

1.    Pani Wioletta Martuszewska,

2.    Pani Dorota Krężlewicz – Skrobot,

3.    Pan Sergiusz Kotyra,

4.    Pani Aneta Gustowska,

5.    Pan Krzysztof Bal,

6.    Pan Krzysztof Baran,

7.    Pani Danuta Ułasiewicz,

8.    Pani Zdzisława Woźniak – Krupska,

9.    Pani Celina Włodarczyk.

§ 2

Odwołuje się Panią Katarzynę Siwek – Świderską ze składu Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku.

§ 3

Komisja wykonuje zadania na podstawie:

1.    Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia 26 października 1982 r. (Dz. U. z 2021 r., poz. 1119 z późn. zm.);

2.    Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo Przedsiębiorców ( Dz. U. z 2021 r., poz. 162 z późn. zm);

3.    Ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie z dnia 29 lipca 2005 r. (Dz. U. z 2021 r., poz. 1249).

§ 4

Członkowie Komisji sprawują swoją funkcję do czasu odwołania lub złożenia pisemnej rezygnacji.

§ 5

Traci moc Zarządzenie nr 40.0050/2022 r. Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 24 lutego 2022 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku.

§ 6

Wykonanie powierza się Pełnomocnikowi Burmistrza Miasta Kłodzka ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień.

§ 7

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 01.07.2022 r.

Michał Piszko

Burmistrz Miasta Kłodzka

 

UZASADNIENIE

Konieczność zmiany składu komisji wyniknęła z powodu powołania nowego Pełnomocnika Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień, który wyraził wolę pracy w GKRPA, także ewentualnie na stanowisku sekretarza tej komisji.

Michał Piszko

Burmistrz Miasta Kłodzka

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Pełnomocnik Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Robert Kiełbasiński
Autor ostatniej poprawki:   Robert Kiełbasiński
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Robert Kiełbasiński
Data wytworzenia informacji:  29.06.2022
Data wprowadzenia do BIP:  29.06.2022 12:49
Data weryfikacji:   29.06.2022 12:55
Data ostatniej zmiany:   29.06.2022 12:55 Rejestr zmian