Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2022 Zarządzenie Nr 86.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 26.04.2022 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej do przeprowadzenia konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Kłodzku, ul. Zamiejska 24.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2022

Zarządzenie Nr 86.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 26.04.2022 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej do przeprowadzenia konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Kłodzku, ul. Zamiejska 24.

Treść informacji

Zarządzenie nr 86.0050.2022

Burmistrza Miasta Kłodzka

z dnia 26.04 2022 r.

w  sprawie  powołania    Komisji   Konkursowej  do  przeprowadzenia  konkursu na   kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2  im.  Jana Pawła II w  Kłodzku,  ul. Zamiejska 24 .

Na podstawie art. 63 ust. 14 oraz art. 29 ust. 1 pkt 2  ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 z późn. zm.)  Burmistrz Miasta Kłodzka zarządza, co następuje:

paragraf 1.

Powołuję Komisję Konkursową do przeprowadzenia konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Kłodzku  w następującym  składzie:

1.    Renata  Idzik  - przewodnicząca Komisji Konkursowej,

2.    Krzysztof Oktawiec - przedstawiciel organu prowadzącego,

3.    Barbara Gargasz - przedstawiciel organu prowadzącego,

4.    Danuta Skrobacka - starszy wizytator  Kuratorium Oświaty we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu,

5.    Elwira Chamczyńska  -  wizytator  Kuratorium Oświaty we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu,

6.    Beata Ślipko  - wizytator  Kuratorium Oświaty we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu,

7.    Magdalena Łazarowicz - przedstawiciel Rady Pedagogicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła w Kłodzku,

8.    Anna Nowak -  przedstawiciel Rady Pedagogicznej  Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Kłodzku

9.    Agnieszka Sajdera  - przedstawiciel Rady Rodziców Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Kłodzku,

10. Tomasz Woś  - przedstawiciel  Rady  Rodziców Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Kłodzku,

11. Małgorzata Więckowska - Prezes Oddziału Powiatowego Związku 

Nauczycielstwa Polskiego w Kłodzku

paragraf 2.

Komisja Konkursowa działa w oparciu rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej  z  dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub  publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej  (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 1428).

paragraf 3.

Komisja  Konkursowa  ulega  rozwiązaniu  po  przedłożeniu Burmistrzowi Miasta Kłodzka dokumentacji z przeprowadzonego konkursu.

paragraf 4.

Zarządzenie  wchodzi  w  życie  z  dniem  podpisania.

Podpisał Burmistrz Miasta Kłodzka Michał Piszko

Uzasadnienie

Stosownie do art. 63 ust. 14  i art. 29 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 z późn. zm.) oraz zgodnie  z Zarządzeniem nr 71.0050.2020 r. Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 30 marca 2022 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Kłodzku istnieje konieczność  powołania Komisji  Konkursowej. 

Zgodnie z  art.  63 ust. 1 i 10   ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r.  Prawo oświatowe  (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 z późn. zm.) stanowisko dyrektora szkoły powierza  organ prowadzący. Kandydata na stanowisko dyrektora szkoły wyłania się  w  drodze  konkursu.  

Podpisał Burmistrz Miasta Kłodzka Michał Piszko

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  06.05.2022
Data wprowadzenia do BIP:  06.05.2022 08:55
Data weryfikacji:   06.05.2022 08:56
Data ostatniej zmiany:   06.05.2022 09:06 Rejestr zmian