Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2022 Zarządzenie Nr 46.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 02.03.2022 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomani na rok 2022r.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2022

Zarządzenie Nr 46.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 02.03.2022 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomani na rok 2022r.

Treść informacji

 

ZARZĄDZENIE NR46.0050 /2022

 Burmistrza Miasta Kłodzka

 z dnia 02.03.2022r.

 w sprawie przeprowadzenia konsultacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomani na rok 2022. 

 

            Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 ), zgodnie z art. 5 ust.2 pkt. 3 z ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057) oraz uchwałą Rady Miejskiej   w Kłodzku Nr LVIII/588/2010 z dnia 28 października 2010 roku w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami  pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego gminy w dziedzinach działalności statutowej tych organizacji.

 Burmistrz Miasta Kłodzka zarządza co następuje:

 

Paragraf 1    

 

1.    Przeprowadzenie konsultacji projektu uchwały w sprawie przyjęcia dla Miasta Kłodzka Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2022 z organizacjami pozarządowymi  i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( Dz. U z 2020 poz. 1057).

 

Paragraf 2

 

1.    1.  Konsultacje zostaną przeprowadzone w terminie od 03.03.2022 r. do 10.03.2022 r.

2.    2. Celem konsultacji jest zapoznanie się ze stanowiskiem podmiotów, o których mowa  w § 1 zarządzenia, w sprawie projektu Programu, a w szczególności umożliwienie zgłoszenia opinii.

 paragraf 3

 1.    Projekt Programu podlegający konsultacjom oraz formularz do konsultacji zostanie zamieszczony od dnia 03.03.2022 r. na stronie BIP Urzędu Miasta w Kłodzku.

 2.    Wszelkie propozycje, uwagi lub opinie należy zgłaszać:
1) na adres e-mail:  b.woch@um.klodzko.pl lub
2) złożyć osobiście na adres Urzędu Miasta w Kłodzku, pl. Chrobrego 1
 do dnia 10 marca 2022 r.(liczy się data wpływu do Urzędu) na formularzu zamieszczonym na stronie BIP Urzędu Miasta w Kłodzku).

                                                     

  Paragraf 4

 1.    Wykonanie powierza się Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień w Kłodzku.

 Paragraf  5

 1.    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Pełnomocnik Burmistrza ds. rozwiązywania uzależnień alkoholowch
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  04.03.2022
Data wprowadzenia do BIP:  04.03.2022 15:14
Data weryfikacji:   04.03.2022 15:19
Data ostatniej zmiany:   04.03.2022 15:19 Rejestr zmian