Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2022 Zarządzenie Nr 40.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 24.02.2022 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2022

Zarządzenie Nr 40.0050.2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 24.02.2022 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku.

Treść informacji

 

ZARZĄDZENIE NR  40.0050 /2022

BURMISTRZA MIASTA KŁODZKA

z dnia 24 lutego 2022 r.

w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych  w Kłodzku.

Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1372) oraz art. 4¹ ust. 1,3,4 ustawy z dnia 26 października 1982 r.   o wychowaniu  w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1119 ) Burmistrz Miasta Kłodzka zarządza co następuje :

 

paragraf 1

Powołuje się Gminną Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kłodzku, w następującym składzie:.

1.    Pani Wioletta Martuszewska

 2.   Pani Katarzyna Siwek – Świderska

3.    Pan Sergiusz Kotyra

4.    Pani Aneta Gustowska

5.    Pan Krzysztof Bal

6.    Pan Krzysztof Baran

7.    Pani Danuta Ułasiewicz

8.    Pani Zdzisława Woźniak – Krupska

9.    Pani Celina Włodarczyk

paragraf 2

 Komisja Wykonuje zadania na podstawie:

 1.    Ustawy  o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia 26 października 1982 r. ( Dz. U z 2021, poz. 1119).

 2.    Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. ( Dz. U z 2017, poz. 2168 ).

 3.    Ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie z dnia 29 lipca 2005 r. ( Dz. U z 2021, poz. 1249 ).

 

paragraf 3

 Członkowie Komisji sprawują swoją funkcję do czasu odwołania lub złożenia pisemnej rezygnacji

 paragraf 4

 Traci moc:

 1.    Zarządzenie nr 29/0050/2021 z dnia 05.02.2021 r. w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

 paragraf 5

 Wykonanie powierza się Pełnomocnikowi Burmistrza Miasta Kłodzka ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień.

 paragraf 6

 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 04.03.2022 r.

 Uzasadnienie

 Konieczność zmiany wynika z rezygnacji z funkcji sekretarza Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dotychczasowego sekretarza Beaty Woch                          i powołania nowego członka Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych Pani Katarzyny – Siwek - Świderskiej.

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Wydział Obsługi Urządu i Rady Miejskiej
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  24.02.2022
Data wprowadzenia do BIP:  24.02.2022 11:18
Data weryfikacji:   24.02.2022 11:21
Data ostatniej zmiany:   24.02.2022 11:21 Rejestr zmian