Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej

Kategoria menu:Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej

Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej

Treść informacji

Kłodzko, dnia 20 czerwca 2024 r.

WO-BR.0002.III.2024.AB

Pan, Pani

Radny, Radna

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz.609, ze zm.) oraz § 61 ust. 1 i 2 Statutu Gminy Miejskiej Kłodzko, stanowiącego załącznik nr 1 do Uchwały Nr LX/469/2018 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 30 października 2018 r. w sprawie Statutu Gminy Miejskiej Kłodzko (Dz.Urz.Woj.Doln. z 2 listopada 2018 r. poz.5380) uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 27 czerwca 2024 r. o godz. 13:00 w Sali Rajców Urzędu Miasta w Kłodzku odbędą się obrady III sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.

 Proponowany porządek obrad:

 

1.    Otwarcie III sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.

2.    Stwierdzenie ważności sesji.

3.    Wybór sekretarza sesji.

4.    Przyjęcie protokołu z obrad II sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.

5.    Sprawozdanie Burmistrza Miasta Kłodzka z pracy między sesjami.

6.    Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Miejskiej Kłodzko z organizacjami pozarządowymi w roku 2023.

7.    Raport o Stanie Gminy Miejskiej Kłodzko za 2023 rok:

a)  Debata nad Raportem o Stanie Gminy Miejskiej Kłodzko za 2023 rok.

b) Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta Kłodzka wotum zaufania, druk nr 30.

8.    Rozpatrzenie:

a)   sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko za 2023 rok,

b)   sprawozdania finansowego Gminy Miejskiej Kłodzko za 2023 rok,

c)    sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego instytucji kultury,

d)   informacji o stanie mienia Gminy Miejskiej Kłodzko,

e)   opinii Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu rocznym z wykonania budżetu gminy za 2023 rok,

f)     opinii Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Kłodzku w sprawie wykonania budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko za 2023 rok oraz wniosku o udzielenie absolutorium dla Burmistrza Miasta Kłodzka,

g)   opinii Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta Kłodzka.

9.    Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2023 Muzeum Ziemi Kłodzkiej w Kłodzku, druk nr 26.

10. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2023 Kłodzkiego Ośrodka Kultury w Kłodzku, druk nr 27.

11. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2023 Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kłodzku, druk nr 28.

12. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko za 2023 rok, druk nr 25.

13. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta Kłodzka absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko za 2023 rok, druk nr 31.

14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Kłodzko na lata 2024-2034, druk nr 39.

15. Podjęcie uchwały w sprawie dokonania zmian w budżecie Gminy Miejskiej Kłodzko na 2024 rok, druk nr 40.

16. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, druk nr 36.

17. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia od podatku od nieruchomości w ramach pomocy de minimis na wspieranie zagospodarowania obiektu kulturowo-przyrodniczego Twierdzy Głównej i Fortu Owcza Góra, druk nr 37.

18. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie oraz niedochodzenia należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Gminie Miejskiej Kłodzko lub jej jednostkom organizacyjnym, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organu lub osób uprawnionych do udzielania tych ulg, druk nr 38.

19. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr LIII/400/2018 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w przedszkolach prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko, druk nr 32.

20. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy w trybie bezprzetargowym na czas nieoznaczony nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Kłodzko, druk nr 24.

21. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym na czas nieoznaczony kolejnej umowy dzierżawy, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość, z dotychczasowym dzierżawcą, druk nr 23.

22. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym na czas nieoznaczony kolejnej umowy dzierżawy, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość, z dotychczasowym dzierżawcą, druk nr 29.

23. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy w trybie bezprzetargowym na czas nieoznaczony, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość, z dotychczasowym dzierżawcą, druk nr 33.

24. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym na czas nieoznaczony kolejnej umowy dzierżawy, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość, z dotychczasowym dzierżawcą, druk nr 34.

25. Podjęcie uchwały w sprawie odwołania ławnika, druk nr 35

26. Interpelacje i zapytania radnych.

27. Wnioski i oświadczenia radnych.

28. Sprawy różne.

29. Zakończenie sesji.

Przewodniczący Rady Miejskiej w Kłodzku Piotr Bryła

Podstawa prawna:

Zaproszenie niniejsze stanowi podstawę do zwolnienia od pracy art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz.609, ze zm.) 

Pliki powiązane z informacją

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Rada Miejska
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  21.06.2024
Data wprowadzenia do BIP:  21.06.2024 09:14
Data weryfikacji:   21.06.2024 09:15
Data ostatniej zmiany:   21.06.2024 09:15 Rejestr zmian