Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Nabór na wolne stanowiska i konkursy Nabory na wolne stanowiska, konkursy Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. podziałów geodezyjnych i współpracy ze spółkami w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta w Kłodzku

Kategoria menu:Nabory na wolne stanowiska, konkursy

Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. podziałów geodezyjnych i współpracy ze spółkami w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta w Kłodzku

Treść informacji

OGŁOSZENIE O NABORZE

Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. podziałów geodezyjnych i współpracy ze spółkami w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta w Kłodzku

1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta w Kłodzku, pl. B. Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko

2. Wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku (formalne):

1)obywatelstwo polskie,

2)wykształcenie wyższe,

3)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

4)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,

6)nieposzlakowana opinia.

3.Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

1)preferowane wykształcenie: prawo, administracja, zarządzanie,

2)doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub na pokrewnym stanowisku pracy minimum rok,

3)znajomość  ustaw związanych z realizowanymi  obowiązkami, w tym w szczególności ustawy o gospodarce nieruchomościami, Kodeksu cywilnego oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,

4)znajomość aplikacji i oprogramowania: MS Office,  LEX, ERGO, Geoportal, EZD lub pokrewne, RADIX, CEDIG, EXEL,

5)prawo jazdy kat. B.

3.Planowany zakres zadań na stanowisku objętym naborem:

Prowadzenie wszelkich spraw należących do właściwości gminy/burmistrza z zakresu gospodarki nieruchomościami, a w szczególności:

1) podziały nieruchomości,

2) nabywanie nieruchomości na rzecz gminy,

3) znoszenie współwłasności nieruchomości,

4) regulacja stanów prawnych nieruchomości innych niż opisane w pkt. 1-3,

5) przygotowywanie i prowadzenie procedur scalania i podziałów nieruchomości;

6) zadania wynikające z prawa geodezyjnego i kartograficznego w tym:

- wydawanie postanowienia o wszczęciu postępowania o rozgraniczeniu nieruchomości,

- wydawanie upoważnienia dla geodety w celu ustalenia przebiegu granic,

- wydawanie decyzji o rozgraniczeniu nieruchomości,

- ocena prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości przez geodetę oraz zgodności sporządzonych dokumentów z przepisami prawa, zwrot dokumentów geodecie do uzupełnienia,

- przyjmowanie dokumentacji rozgraniczeniowej,

- umarzanie postępowania administracyjnego i przekazanie sprawy z urzędu do sądu,

- rozstrzyganie spornych spraw związanych z ustaleniem przebiegu granic na obszarach objętych scalaniem,

7) realizacja spraw związanych z udziałem gminy w spółce SIM Sudety Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,

8) weryfikacja wniosków o zawarcie umowy najmu z dnia 28 marca 2024 r.  lokalu mieszkalnego, realizowanego w ramach inwestycji spółki SIM SUDETY Sp. z o. o. z siedzibą w Kłodzku,

9)  współpraca i koordynacja działań w zakresie zadań realizowanych na mieniu gminnym przez Twierdzę Kłodzko oraz Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kłodzku w ramach  Zakładu Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Sp. z o.o.,

10)  zastępowanie pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. sprzedaży lokali komunalnych, koncesji i zezwoleń,

11) współpraca z Referatem Podatków i Opłat w sprawach związanych z mieniem gminnym,

12) wystawianie faktur VAT oraz not księgowych w ramach posiadanego zakresu obowiązków.

5.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.

6.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1)miejsce pracy: Urząd Miasta w Kłodzku,

2)system czasu pracy zgodny z regulaminem pracy,

3)bezpieczne warunki pracy na stanowisku,

4)budynek Urzędu Miasta oraz pomieszczenia sanitarne niedostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkim,

5)stanowisko pracy dla pracownika administracji biurowej związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych ponad 4 godziny dziennie,

6)praca na stanowisku wykonywana jest z przewagą wysiłku umysłowego, wymagana samodzielność,

7)praca przy sztucznym oświetleniu,

8)praca w pełnym wymiarze czasu pracy na czas określony – 1 etat.

 7.  Wymagane dokumenty dla stanowiska objętego naborem, które powinna zawierać oferta:

1)list motywacyjny (z aktualnym numerem telefonu kontaktowego),

2)CV,

3)kwestionariusz osobowy uwzględniający m.in. dane osobowe, miejsce zamieszkania i posiadane obywatelstwo,

4)kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje oraz staż pracy (doświadczenie zawodowe),

5)kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku jej posiadania,

6)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

7)oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,

8)oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na stanowisku,

9)oświadczeniu o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winne być opatrzone własnoręcznym podpisem.

W liście motywacyjnym należy zawrzeć podpisaną własnoręcznie klauzulę o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze zgodnie z Art. 6 ust 1 a) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.

8.Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem  i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem „Oferta na stanowisko podinspektora ds. podziałów geodezyjnych i współpracy ze spółkami  w terminie do  4 czerwca 2024  r. na adres: Urząd Miasta  w Kłodzku, Plac Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko. Oferty przyjmowane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu Miasta  w Kłodzku,  tj. od poniedziałku do piątku od godziny 7:30 do 15:30. Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną po upływie terminu do ich złożenia określonego w ogłoszeniu  o naborze nie będą rozpatrywane.

9.Kandydaci, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni  o terminie następnego etapu naboru.

10.Informacja o wyniku naboru po jego zakończeniu podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta w Kłodzku (I piętro).

11.Urząd Miasta w Kłodzku z pracownikiem podejmującym po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych może zawrzeć umowę na czas określony nie dłuższy niż sześć miesięcy w celu odbycia służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,

12.Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia Burmistrza Miasta do wydawania decyzji administracyjnych w związku z powyższym będzie obowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.

13.RODO – Kwestionariusz osobowy wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów biorących udział w procesie rekrutacji w Urzędzie Miasta w Kłodzku dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta w Kłodzku.

 Kłodzko, dnia 23 maja 2024 roku

Podpisał Burmistrz Miasta Kłodzka Michał Piszko   

Informacja powiązana z wydziałem:   Stanowisko ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Wiktoria Bańka
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  23.05.2024
Data wprowadzenia do BIP:  23.05.2024 11:12
Data weryfikacji:   23.05.2024 11:13
Data ostatniej zmiany:   23.05.2024 11:13 Rejestr zmian