Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2020 Zarządzenie nr 132/2020 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 18.12.2020 r. w sprawie brakowania i zniszczenia dokumentów z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, przeprowadzonych w dniu 28 czerwca 2020 r. oraz w dniu 12 lipca 2020 r.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2020

Zarządzenie nr 132/2020 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 18.12.2020 r. w sprawie brakowania i zniszczenia dokumentów z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, przeprowadzonych w dniu 28 czerwca 2020 r. oraz w dniu 12 lipca 2020 r.

Treść informacji

 ZARZĄDZENIE Nr 132/2020 Burmistrza Miasta Kłodzka

 z dnia 18 grudnia 2020 roku

 w sprawie brakowania i zniszczenia dokumentów z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, przeprowadzonych w dniu 28 czerwca 2020 r. oraz w dniu 12 lipca 2020 r.

Na podstawie § 11 ust. 2 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego   z dnia 11 października 2018 r. w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów (Dz.U. z 2018 r. poz. 1995) oraz § 9 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 roku w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 246), zarządzam,co następuje:

 Paragraf 1

Powołuję komisję do przeprowadzenia oceny i wydzielenia przeznaczonych do zniszczenia dokumentów z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, przeprowadzonych w dniu 28 czerwca 2020 r. oraz w dniu 12 lipca 2020 r., w składzie:

 

  1. Barbara Gargasz – Przewodnicząca Komisji/ kierownik Wydziału Obsługi Urzędu  i Rady Miejskiej,
  2.  Magdalena Serafin – Członek Komisji/ inspektor ds. BIP i ESOD,
  3. Renata Zielona-Wasilewska - Członek Komisji /gł. specjalista ds. archiwum.

    Paragraf 2

 

Termin zakończenia prac komisji – oceny dokumentów z wyborów przeznaczonych  do zniszczenia wyznaczam  na dzień 31 marca 2021 r.

 Paragraf 3

 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 Podpisał

 Burmistrz Miasta Kłodzka

 Michał Piszko

 Uzasadnienie

 W związku z otrzymanym e-mailem z Krajowego Biura Wyborczego, Delegatury w Wałbrzychu w dniu 17 grudnia 2020 r. opracowano niniejsze zarządzenie w celu przeprowadzenia komisyjnego brakowania dokumentacji niearchiwalnej dotyczącej zniszczenia dokumentów z wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, przeprowadzonych w dniu 28 czerwca 2020 r. oraz w dniu 12 lipca 2020 r.

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Wydział Obsługi Urządu i Rady Miejskiej
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  29.12.2020
Data wprowadzenia do BIP:  29.12.2020 13:46
Data weryfikacji:   29.12.2020 13:54
Data ostatniej zmiany:   29.12.2020 13:54 Rejestr zmian