Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2020 Zarządzenie nr 88/2020 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 13.11.2020 r. w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej celem naboru na wolne stanowisko urzędnicze inspektora w Urzędzie Miasta w Kłodzku.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2020

Zarządzenie nr 88/2020 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 13.11.2020 r. w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej celem naboru na wolne stanowisko urzędnicze inspektora w Urzędzie Miasta w Kłodzku.

Treść informacji

 

Na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.   z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.) oraz § 5 ust. 2 pkt 1) Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta  w Kłodzku  i  § 4 ust. 1 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Kłodzku oraz na wolne stanowiska kierowników gminnym jednostek organizacyjnych, wprowadzonego Zarządzeniem nr 108/2010 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 25 października 2010 r.), zarządzam co następuje:

 

§ 1. W celu wyłonienia kandydata na stanowisko urzędnicze inspektora w Urzędzie Miasta w Kłodzku, powołuje komisję rekrutacyjną, zwaną dalej „komisją” w następującym składzie:

 

Wiesław Tracz – przewodniczący komisji – z-ca Burmistrza Miasta Kłodzka,

 Krzysztof Oktawiec - zastępca przewodniczącego – Sekretarz Gminy,

 Weronika Barańska-Grabowska – członek komisji – Kierownik Wydziału Inżynierii Miejskiej  i Ochrony Środowiska,

 Agnieszka Jagiełło – członek komisji, będący jednocześnie sekretarzem komisji - Główny specjalista ds. ZZL.

 

§ 2. Komisja pracować będzie na zasadach określonych w Regulaminie naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Kłodzku oraz na wolne stanowiska kierowników gminnym jednostek organizacyjnych.

 

§ 3. Komisja działa do czasu zakończenia procedury naboru.§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.

 

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Michał Piszko

Burmistrz Miasta Kłodzka

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Stanowisko ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  17.11.2020
Data wprowadzenia do BIP:  17.11.2020 13:14
Data weryfikacji:   17.11.2020 13:15
Data ostatniej zmiany:   17.11.2020 13:15 Rejestr zmian