Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2020 Zarządzenie nr 74/2020 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 29.09.2020 r. w sprawie powołania koordynatora do spraw dostępności.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2020

Zarządzenie nr 74/2020 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 29.09.2020 r. w sprawie powołania koordynatora do spraw dostępności.

Treść informacji

Pieczęć: Burmistrz Miasta Kłodzka


ZARZĄDZENIE NR 74 / 2020BURMISTRZA MIASTA KŁODZKAz dnia 29 września 2020 r.


w sprawie powołania Koordynatora do spraw dostępności

Na podstawie  art. 31 i art. 33 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 t.j.) oraz art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 t.j.) zarządzam, co następuje:

§ 1. Powołuję Panią Sylwię Włodarczyk-Wolską na koordynatora do spraw dostępności, zwanej dalej „Koordynatorem”.
§ 2. Do zadań Koordynatora w szczególności należy:
a) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Gminę Miejską Kłodzko,
b) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.
o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
c) monitorowanie działalności Burmistrza Miasta Kłodzka oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
d) przedstawianie Burmistrzowi Miasta Kłodzka bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań,
e) sporządzanie rocznego raportu zbiorczego o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na terenie gminy.
§ 3. Zobowiązuję:
a) pracowników Urzędu Miasta w Kłodzku do udzielenia niezbędnej pomocy i wsparcia Koordynatorowi w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
b) kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Kłodzko do realizacji obowiązków wymaganych ustawą oraz ścisłej współpracy z Koordynatorem.
§ 4. Wykonanie zarządzenia powierzam Koordynatorowi ds. dostępności.
§ 5. Nadzór nad realizacją zarządzenia sprawować będzie Sekretarz Gminy Miejskiej Kłodzko.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Podpis: Burmistrz Miasta Kłodzka Michał Piszko

 

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Sekretarz Gminy Miejskiej
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  06.10.2020
Data wprowadzenia do BIP:  06.10.2020 16:03
Data weryfikacji:   07.10.2020 15:12
Data ostatniej zmiany:   07.10.2020 15:12 Rejestr zmian