Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/

Kategoria menu:Urząd Stanu Cywilnego

Urząd Stanu Cywilnego

Treść informacji

Urząd Stanu Cywilnego w Kłodzku

Pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko

Tel. 748654604

Pok. 202-205

email: usc@um.klodzko.pl

Uprzejmie informujemy, że od czerwca 2024r. w Urzędzie Stanu Cywilnego w Kłodzku jest możliwość dokonania opłaty za pomocą  karty płatniczej.

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego- Angelika Leszczak

Tel. 748654666

Pok. 205

Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego- Agnieszka Marona - tel. 748654634

Dział Rejestracji Urodzeń

Agnieszka Marona tel. 748654634

Pok. 202

·         Rejestracja noworodków

·         Przyjmowanie oświadczeń o uznaniu ojcostwa

·         Rejestracja urodzeń, które nastąpiły za granicą

Rejestrację narodzin dziecka należy uzgodnić telefonicznie. Rodzice dziecka otrzymują w szpitalu, po urodzeniu dziecka, informację o wymaganych dokumentach oraz o możliwości uzgodnienia terminu  w jakim mają zgłosić się do USC celem rejestracji dziecka. Wskazanie terminu ma charakter organizacyjny. Rodzice przyjmowani są zgodnie z wyznaczonym terminem i godziną, co pozwala na uniknięcie oczekiwania w długich kolejkach.

Noworodka można zgłosić również przez internet poprzez platformę ePUAP.

Dział Rejestracji Małżeństw

Anna Kierot - tel. 748654616

Iwona Uryga - tel. 748654639

Pok. 202

·         Umawianie terminów ślubów

·         Przyjmowanie dokumentów do zawarcia małżeństwa

·         Wydawanie zaświadczeń o stanie cywilnym

·         Rejestracja małżeństw, które nastąpiły za granicą

·         Wydawanie zaświadczeń, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo

·         Przyjmowanie orzeczeń rozwodowych organów państwa obcego

Wizytę w USC należy uprzednio uzgodnić telefoniczne pod nr 748654616 lub 748654639, co pozwoli na uniknięcie oczekiwania w długich kolejkach

Urząd Stanu Cywilnego w Kłodzku informuje, że w roku 2023 w następujące dni nie będą  przeprowadzane cywilne ceremonie ślubne:

1.       wszystkie niedziele

2.       oraz w dniach:

·         08.04

·         10.04

·         29.04

·         01.05

·         02.05

·         03.05

·         06.05

·         08.06

·         09.06

·         10.06

·         01.07

·         12.08

·         14.08

·         15.08

·         01.11

·         11.11

·         23.12

·         25.12

·         26.12

·         27.12


Ceremonie ślubne odbywają się w Muzeum Ziemi Kłodzkiej przy ul. Łukasiewicza 4

Opłata skarbowa za sporządzenie aktu małżeństwa wynosi 84 zł.

Dodatkowa opłata za ślub poza urzędem wynosi 1000 zł.

Można jej dokonać gotówką w Punkcie Obsługi Klienta GBS, Kłodzko pl. Bol. Chrobrego 1-budynek Urzędu Miasta lub na rachunek tut. Urzędu:

Gospodarczy Bank spółdzielczy w Strzelinie O/Kłodzko 62 9588 0004 7100 1010 2000 0020


Dział Rejestracji Zgonów

Gabriela Włudarczyk- tel. 748654642

Pok. 204

·         Rejestracja zgonów

·         Rejestracja zgonów, które nastąpiły za granicą

 

Dział Wydawania Odpisów

Sylwia Pawłowicz- tel. 748654604

Pok. 203

·         Wnioski o wydanie odpisów aktów stanu cywilnego należy składać w Biurze Obsługi Ludności 

lub poprzez platformę ePUAP

Opłata skarbowa za odpis skrócony aktu wynosi 22 zł, za odpis zupełny 33 zł.

Można jej dokonać gotówką w Punkcie Obsługi Klienta GBS, Kłodzko pl. Bol. Chrobrego 1-budynek Urzędu Miasta lub na rachunek tut. Urzędu:

Gospodarczy Bank spółdzielczy w Strzelinie O/Kłodzko 62 9588 0004 7100 1010 2000 0020

Dla osób dokonujących wpłat z kont zagranicznych:
 
Kod swift banku PL xxx GBWCPLPP
/26 cyfr

Pliki powiązane z informacją

Informacja powiązana z wydziałem:   Wnioski do pobrania
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Magda Serafin
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  18.11.2015
Data wprowadzenia do BIP:  18.11.2015 14:18
Data weryfikacji:   09.12.2015 16:52
Data ostatniej zmiany:   12.06.2024 13:17 Rejestr zmian