Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej

Kategoria menu:Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej

Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej

Treść informacji

Kłodzko, dnia 20 maja 2025 r.

 WO-BR.0002.XIX.2025.AB

 Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1465, ze zm.) oraz § 61 ust. 1 i 2 Statutu Gminy Miejskiej Kłodzko, stanowiącego załącznik nr 1 do Uchwały Nr LX/469/2018 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 30 października 2018 r. w sprawie Statutu Gminy Miejskiej Kłodzko (Dz.Urz.Woj.Doln. z 2 listopada 2018 r. poz.5380) uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 27 maja 2025 r. o godz. 13:00 w Sali Rajców Urzędu Miasta w Kłodzku odbędą się obrady XIX sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.

 

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie XIX sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.
  2. Stwierdzenie ważności sesji.
  3. Wybór sekretarza sesji.
  4. Przyjęcie protokołu z obrad XVIII sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.
  5. Sprawozdanie Burmistrza Miasta Kłodzka z pracy między sesjami.
  6. Informacja o stanie bezrobocia w mieście Kłodzku. Ocena polityki Gminy Miejskiej Kłodzko w zakresie zmniejszania bezrobocia i wspierania przedsiębiorczości.
  7. Ocena zasobu pomocy społecznej w Gminie Miejskiej Kłodzko za rok 2024.
  8. Ocena przygotowania miasta Kłodzka do sezonu turystycznego.
  9. Ocena przygotowania jednostek organizacyjnych miasta do zabezpieczenia letniego wypoczynku dzieci i młodzieży w miejscu zamieszkania i poza nim.
  10.  Informacja z działalności jednostek organizacyjnych miasta w roku 2024 w zakresie kultury, sportu i rekreacji (Muzeum Ziemi Kłodzkiej, Kłodzki Ośrodek Kultury, Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna w Kłodzku, ZAMG GMK Sp. z o.o. – Kryta Pływalnia, Twierdza, Ośrodek Sportu i Rekreacji).
  11. Sprawozdanie z funkcjonowania spółek w 2024 roku: Wodociągi Kłodzkie Sp. z o.o. i Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Sp. z o.o. w Kłodzku.
  12. Ocena stanu bezpieczeństwa w mieście. Działania po powodzi, zagrożenia dla mieszkańców oraz planowanie działań prewencyjnych.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr XII/100/2024 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 19 grudnia 2024 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Kłodzko na lata 2025-2035, druk nr 158.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie dokonania zmian budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko na 2025 rok, druk nr 159.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym na czas nieoznaczony kolejnej umowy dzierżawy, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość, z dotychczasowym dzierżawcą, druk nr 154.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy na terenie miasta Kłodzka, druk nr 155.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków i znajdującym się na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko, druk nr 156.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do gminnej ewidencji zabytków i znajdującym się na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko, druk nr 157.
  19. Podjęcie uchwały w sprawie zezwolenia na nieodpłatne wykorzystanie grafiki herbu miasta Kłodzka, druk nr 153.
  20. Projekt uchwały w sprawie przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu skargi  Pana Józefa Trockiego radnego Rady Miejskiej w Kłodzku na Uchwałę nr XVIII/149/2025 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 24.04.2025 r. w sprawie likwidacji Szkoły Podstawowej nr 6 im. Unii Europejskiej w Kłodzku wraz z odpowiedzią na skargę, druk nr 160.
  21. Interpelacje i zapytania radnych.
  22. Wnioski i oświadczenia radnych.
  23. Sprawy różne.
  24. Zakończenie sesji. 

Podpisał: Przewodniczący Rady Miejskiej w Kłodzku Piotr Bryła

Podstawa prawna:

Zaproszenie niniejsze stanowi podstawę do zwolnienia od pracy art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz.1465, ze zm.

Pliki powiązane z informacją

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Rada Miejska w Kłodzku
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  21.05.2025
Data wprowadzenia do BIP:  21.05.2025 09:03
Data weryfikacji:   21.05.2025 09:04
Data ostatniej zmiany:   21.05.2025 09:04 Rejestr zmian