Kategoria menu:Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej
Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej
Treść informacji
Kłodzko, dnia 20 maja 2025 r.
WO-BR.0002.XIX.2025.AB
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1465, ze zm.) oraz § 61 ust. 1 i 2 Statutu Gminy Miejskiej Kłodzko, stanowiącego załącznik nr 1 do Uchwały Nr LX/469/2018 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 30 października 2018 r. w sprawie Statutu Gminy Miejskiej Kłodzko (Dz.Urz.Woj.Doln. z 2 listopada 2018 r. poz.5380) uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 27 maja 2025 r. o godz. 13:00 w Sali Rajców Urzędu Miasta w Kłodzku odbędą się obrady XIX sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.
Proponowany porządek obrad:
- Otwarcie XIX sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.
- Stwierdzenie ważności sesji.
- Wybór sekretarza sesji.
- Przyjęcie protokołu z obrad XVIII sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.
- Sprawozdanie Burmistrza Miasta Kłodzka z pracy między sesjami.
- Informacja o stanie bezrobocia w mieście Kłodzku. Ocena polityki Gminy Miejskiej Kłodzko w zakresie zmniejszania bezrobocia i wspierania przedsiębiorczości.
- Ocena zasobu pomocy społecznej w Gminie Miejskiej Kłodzko za rok 2024.
- Ocena przygotowania miasta Kłodzka do sezonu turystycznego.
- Ocena przygotowania jednostek organizacyjnych miasta do zabezpieczenia letniego wypoczynku dzieci i młodzieży w miejscu zamieszkania i poza nim.
- Informacja z działalności jednostek organizacyjnych miasta w roku 2024 w zakresie kultury, sportu i rekreacji (Muzeum Ziemi Kłodzkiej, Kłodzki Ośrodek Kultury, Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna w Kłodzku, ZAMG GMK Sp. z o.o. – Kryta Pływalnia, Twierdza, Ośrodek Sportu i Rekreacji).
- Sprawozdanie z funkcjonowania spółek w 2024 roku: Wodociągi Kłodzkie Sp. z o.o. i Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Sp. z o.o. w Kłodzku.
- Ocena stanu bezpieczeństwa w mieście. Działania po powodzi, zagrożenia dla mieszkańców oraz planowanie działań prewencyjnych.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr XII/100/2024 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 19 grudnia 2024 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Kłodzko na lata 2025-2035, druk nr 158.
- Podjęcie uchwały w sprawie dokonania zmian budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko na 2025 rok, druk nr 159.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym na czas nieoznaczony kolejnej umowy dzierżawy, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość, z dotychczasowym dzierżawcą, druk nr 154.
- Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy na terenie miasta Kłodzka, druk nr 155.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków i znajdującym się na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko, druk nr 156.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do gminnej ewidencji zabytków i znajdującym się na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko, druk nr 157.
- Podjęcie uchwały w sprawie zezwolenia na nieodpłatne wykorzystanie grafiki herbu miasta Kłodzka, druk nr 153.
- Projekt uchwały w sprawie przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu skargi Pana Józefa Trockiego radnego Rady Miejskiej w Kłodzku na Uchwałę nr XVIII/149/2025 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 24.04.2025 r. w sprawie likwidacji Szkoły Podstawowej nr 6 im. Unii Europejskiej w Kłodzku wraz z odpowiedzią na skargę, druk nr 160.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Wnioski i oświadczenia radnych.
- Sprawy różne.
- Zakończenie sesji.
Podpisał: Przewodniczący Rady Miejskiej w Kłodzku Piotr Bryła
Podstawa prawna:
Zaproszenie niniejsze stanowi podstawę do zwolnienia od pracy art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz.1465, ze zm.
Pliki powiązane z informacją
- Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej - rozmiar pliku: 1071.32 kb