Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Petycje Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2024 roku.

Kategoria menu:Petycje

Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2024 roku.

Treść informacji

 

Kłodzko, dnia  16.01.2025 r.

ZBIORCZA INFORMACJA O PETYCJACH ROZPATRZONYCH  W   2024 ROKU

Realizując zapis wynikający z art. 14 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (t.j. Dz. U. z 2018 r.,  poz. 870), poniżej przedstawiam zbiorczą informację o petycjach rozpatrzonych w roku 2024.

W roku 2024 do Urzędu Miasta w Kłodzku wpłynęło  5 petycji . Wszystkie  odpowiedzi zostały  udzielone i zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Kłodzku.

Problematyka rozpatrywania petycji:

1.    WO.152.1.2024.EJ

Data wpływu petycji:  06.02.2024 r.

Przedmiot petycji: Naprawa nawierzchni ulicy Jana Kilińskiego.

Sposób rozpatrzenia petycji:

Celem rozpatrzenia petycja została przekazana do  Wydziału Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska tut. Urzędu. W odpowiedzi poinformowano wnioskodawcę, że w bieżącym roku zostanie tymczasowo poprawiona przedmiotowa droga, w celu poprawy bezpiecznego poruszania się osób pieszych.

Zadanie dot. kompleksowego remontu ulicy Jana Kilińskiego w Kłodzku zostanie umieszczone w  materiałach planistycznych do projektu budżetu na rok 2025.

Data udzielenia odpowiedzi:  14.03.2024 r.

Skan zawiadomienia o sposobie załatwienia ww. petycji znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Kłodzku.

2.    WO.152.2.2024.EJ

Data wpływu petycji:  19.08.2024 r.

Przedmiot petycji: Remont chodnika stanowiącego  dojście do budynków przy ul. Dąbrówki 5 w Kłodzku.

Sposób rozpatrzenia petycji:

Petycja została skierowana celem rozpatrzenia do  Wydziału Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska tut. Urzędu.

W udzielonej odpowiedzi poinformowano zainteresowanych, że przedmiotowe zadanie zostanie umieszczone  w  materiałach planistycznych do projektu budżetu na rok 2025.

Data udzielenia odpowiedzi:  12 listopad 2024 r.

Skan zawiadomienia o sposobie załatwienia ww. petycji znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Kłodzku.

3.     WO.152.3.2024.EJ

Data wpływu petycji:  10.09.2024 r.

Przedmiot petycji: Naprawa nawierzchni ulicy Granicznej w Kłodzku.

Sposób rozpatrzenia petycji:

Petycja celem rozpatrzenia została przekazana do  Wydziału Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska tut. Urzędu.

Wykonanie remontu ww. nawierzchni zostanie umieszczone  w  materiałach planistycznych do projektu budżetu na rok 2025.

Data udzielenia odpowiedzi:  13 listopada 2024 r.

Skan zawiadomienia o sposobie załatwienia ww. petycji znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Kłodzku.

4.    WO.152.4.2024.EJ

Data wpływu petycji:  27.09.2024 r.

Przedmiot petycji:  Zmiana lokalizacji pojemników na odpady komunalne

Sposób rozpatrzenia petycji:

Celem rozpatrzenia petycja została skierowana do  Wydziału Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska tut. Urzędu. W celu rozwiązania problemu dot. pojemników na odpady komunalne użytkowanych przez Wspólnoty Mieszkaniowe przy ul. Korfantego 1,7,9 oraz 11, usytuowane są obecnie na nieruchomości gminnej oznaczonej geodezyjnie jako działka nr 6 AM-4 obręb Twierdza, w  odpowiedzi zaproponowano wystąpienie do ww. wspólnot z propozycją oddania w użyczenie części terenu gminnego oznaczonego jako dz. nr 4 AM-4 obręb Twierdza na budowę boksu śmietnikowego.

Data udzielenia odpowiedzi:   20 grudnia  2024 r.

Skan zawiadomienia o sposobie załatwienia ww. petycji znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Kłodzku.

5.  WO.152.5.2024.EJ

Data wpływu petycji:  04.11.2024 r.

Przedmiot petycji:  Wyrównanie oraz utwardzenie nawierzchni przy nieruchomości Zygmunta Krasińskiego 11 w Kłodzku

Sposób rozpatrzenia petycji:

Celem rozpatrzenia petycja została przekazana do  Wydziału Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska tut. Urzędu. Z otrzymanych informacji wynika że Zarządca Nieruchomości (ZAMG GM Kłodzko Sp. o.o. w Kłodzku)  występował do Burmistrza Miasta w Kłodzku z prośbą o wyrażenie zgody na utwardzenie ww. terenu na koszt Wspólnoty Mieszkaniowej. Burmistrz Miasta Kłodzka wydał taką zgodę. Zarządca jest na etapie poszukiwania wykonawcy dla wykonania przedmiotowego zadania, jeżeli zadanie nie zostanie zrealizowane w bieżącym roku to Gmina Miejska Kłodzko umieści takowe zadanie w  materiałach planistycznych do projektu budżetu na rok 2025.

Data udzielenia odpowiedzi: 21 listopada 2024 r.

Skan zawiadomienia o sposobie załatwienia ww. petycji znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Kłodzku.

Sporządziła: Ewa Jóźwiak

Kłodzko, dnia  09.02.2023 r.

Pliki powiązane z informacją

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Ewa Jóźwiak
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  22.01.2025
Data wprowadzenia do BIP:  22.01.2025 11:48
Data weryfikacji:   23.01.2025 14:18
Data ostatniej zmiany:   23.01.2025 14:19 Rejestr zmian