Kategoria menu:Nabory na wolne stanowiska, konkursy
OGŁOSZENIE O NABORZE Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta w Kłodzku
Treść informacji
OGŁOSZENIE O NABORZE Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta w Kłodzku
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta w Kłodzku, pl. B. Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko
2. Wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku (formalne):
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe,
3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
6) nieposzlakowana opinia,
3. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
1) znajomość przepisów ustaw: o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego,
2) preferowane wykształcenie wyższe o profilu: inżynieria środowiskowa, ochrona środowiska, prawo, administracja, zarządzanie,
3) doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub na pokrewnych stanowiskach,
4) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
5) dobra organizacja pracy,
6) dobra znajomość[i] oprogramowania i aplikacji: MS Office, LEX,
7) prawo jazdy kat. B.
4. Planowany zakres zadań na stanowisku objętym naborem (zadania główne):
1) Planowanie, koordynowanie i nadzorowanie wszelkich spraw z zakresu ustawy o utrzymaniu
w czystości i porządku w gminach (utrzymania czystości i porządku na terenach komunalnych wraz
z prowadzeniem na nich ,,akcji zima”; zbierania, transportu, unieszkodliwiania zwłok zwierzęcych lub ich części; dostawy, ewidencji, montażu ławek, wkładów i koszy ulicznych, zdrojów ulicznych i hydrantów ppoż na terenach gminnych, itp.)
2) Planowanie, koordynowanie i nadzorowanie wszelkich spraw z zakresu ustawy o ochronie zwierząt i prawa łowieckiego, w tym: realizacja obowiązków wynikających z programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami
i ograniczenia populacji bezdomnych zwierząt.
3) Planowanie, koordynowanie i nadzorowanie wszelkich spraw związanych z przejmowaniem na własność gminy pojazdu pozostawionego bez tablic rejestracyjnych.
4) Planowanie, koordynowanie oraz nadzorowanie spraw związanych z ochroną powietrza.
5) Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w energię elektryczną gminy oraz jednostek podległych.
6) Prowadzenie spraw związanych z odpowiedzialnością cywilną gminy w zakresie wynikającym
z powierzonego zakresu obowiązków.
7) Prowadzenie korespondencji wynikającej. z zakresu obowiązków.
8) Współpraca z jednostkami podległymi.
9) Wykonywanie postanowień Regulaminu udzielania zamówień publicznych we wszystkich zadaniach związanych z wydatkowaniem środków publicznych powierzonych zakresem czynności lub indywidualnie przydzielonymi zadaniami.
10) Prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością wynikającą z powierzonego zakresu czynności.
11) Przekazywanie do Archiwum Zakładowego dokumentacji prowadzonych spraw zgodnie
z obowiązującymi przepisami i instrukcją kancelaryjną.
12) Wykonywanie innych poleceń przełożonego, wynikających ze stosunku pracy.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.
6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) miejsce pracy: budynek Urzędu Miasta w Kłodzku,
2) system czasu pracy zgodny z regulaminem pracy,
3) bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
4) budynek, pomieszczenie pracy oraz pomieszczenia sanitarne niedostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkim,
5) obiekt nie jest wyposażony w windę ani podjazdy dla wózków,
6) stanowisko pracy dla pracownika administracji biurowej związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych ponad 4 godziny dziennie,
7) praca na stanowisku wykonywana jest z przewagą wysiłku umysłowego, wymagana samodzielność,
8) praca przy sztucznym oświetleniu,
9) praca w pełnym wymiarze czasu pracy na czas nieokreślony – 1 etat.
7. Wymagane dokumenty dla stanowiska objętego naborem, które powinna zawierać oferta:
1) list motywacyjny (z aktualnym numerem kontaktowym),
2) kwestionariusz osobowy uwzględniający m.in. dane osobowe, miejsce zamieszkania i posiadane obywatelstwo,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje oraz staż pracy (doświadczenie zawodowe),
4) kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku jej posiadania,
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu,
8) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na stanowisku.
Dokumenty dodatkowe:
1) CV.
Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winne być opatrzone własnoręcznym podpisem (m.in. CV, list motywacyjny).
W liście motywacyjnym należy zawrzeć podpisaną własnoręcznie klauzulę o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze zgodnie z Art. 6 ust 1 a) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
8. Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem „Oferta na stanowisko podinspektora w Wydziale Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska.” terminie do 23 grudnia 2024 r. na adres: Urząd Miasta w Kłodzku, Plac Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko. Oferty przyjmowane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu Miasta w Kłodzku, tj. od poniedziałku do piątku od godziny 7:30 do 15:30. Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną za pośrednictwem urzędu pocztowego po upływie terminu do ich złożenia określonego w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
9. Kandydaci, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni o terminie następnego etapu naboru.
10. Informacja o wyniku naboru po jego zakończeniu podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta w Kłodzku (I piętro).
11. Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,
12. Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia Burmistrza Miasta do wydawania decyzji administracyjnych w związku z powyższym będzie obowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.
13. RODO – Kwestionariusz osobowy wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów biorących udział w procesie rekrutacji w Urzędzie Miasta w kłodzku dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta w Kłodzku.
Kłodzko, dnia 12 grudnia 2024r.