Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Nabór na wolne stanowiska i konkursy Nabory na wolne stanowiska, konkursy OGŁOSZENIE O NABORZE Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta w Kłodzku

Kategoria menu:Nabory na wolne stanowiska, konkursy

OGŁOSZENIE O NABORZE Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta w Kłodzku

Treść informacji

OGŁOSZENIE O NABORZE Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta w Kłodzku

1. Nazwa  i adres jednostki: Urząd Miasta w Kłodzku, pl. B. Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko

2. Wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku (formalne):

1)    obywatelstwo polskie,

2)    wykształcenie wyższe,

3)    pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

4)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

5)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,

6)    nieposzlakowana opinia,

3.       Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

1)       znajomość przepisów ustaw: o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego,

2)       preferowane wykształcenie wyższe o profilu: inżynieria środowiskowa, ochrona środowiska, prawo, administracja, zarządzanie,

3)       doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub na pokrewnych stanowiskach,

4)       umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,

5)       dobra organizacja  pracy,

6)       dobra znajomość[i] oprogramowania i aplikacji: MS Office, LEX,

7)       prawo jazdy kat. B.

4.     Planowany zakres zadań na stanowisku objętym naborem (zadania główne):

1)       Planowanie, koordynowanie i nadzorowanie wszelkich spraw z zakresu ustawy o utrzymaniu
w czystości i porządku w gminach (utrzymania czystości i porządku na terenach komunalnych wraz
z prowadzeniem na nich ,,akcji zima”; zbierania, transportu, unieszkodliwiania zwłok zwierzęcych lub ich części; dostawy, ewidencji, montażu ławek, wkładów i koszy ulicznych, zdrojów ulicznych i hydrantów ppoż na terenach gminnych, itp.)

2)       Planowanie, koordynowanie i nadzorowanie wszelkich spraw z zakresu ustawy o ochronie zwierząt i prawa łowieckiego, w tym: realizacja obowiązków wynikających z programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami
i ograniczenia populacji bezdomnych zwierząt.

3)       Planowanie, koordynowanie i nadzorowanie wszelkich spraw związanych z przejmowaniem na własność gminy pojazdu pozostawionego bez tablic rejestracyjnych.

4)       Planowanie, koordynowanie oraz nadzorowanie spraw związanych z ochroną powietrza.

5)       Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w energię elektryczną gminy oraz jednostek podległych.

6)       Prowadzenie spraw związanych z odpowiedzialnością cywilną gminy w zakresie wynikającym
z powierzonego zakresu obowiązków.

7)       Prowadzenie korespondencji wynikającej. z zakresu obowiązków.

8)       Współpraca z jednostkami podległymi.

9)       Wykonywanie postanowień Regulaminu udzielania zamówień publicznych we wszystkich zadaniach związanych z wydatkowaniem środków publicznych powierzonych zakresem czynności lub indywidualnie przydzielonymi zadaniami.

10)    Prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością wynikającą z powierzonego zakresu czynności.

11)    Przekazywanie do Archiwum Zakładowego dokumentacji prowadzonych spraw zgodnie
z obowiązującymi przepisami i instrukcją kancelaryjną.

12)    Wykonywanie innych poleceń przełożonego, wynikających ze stosunku pracy.

5.       W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.

 

6.     Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1)    miejsce pracy: budynek Urzędu Miasta w Kłodzku,

2)    system czasu pracy zgodny z regulaminem pracy,

3)    bezpieczne warunki pracy na stanowisku,

4)    budynek, pomieszczenie pracy oraz pomieszczenia sanitarne niedostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkim,

5)    obiekt nie jest wyposażony w windę ani podjazdy dla wózków,

6)    stanowisko pracy dla pracownika administracji biurowej związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych ponad 4 godziny dziennie,

7)    praca na stanowisku wykonywana jest z przewagą wysiłku umysłowego, wymagana samodzielność,

8)    praca przy sztucznym oświetleniu,

9)    praca w pełnym wymiarze czasu pracy na czas nieokreślony – 1 etat.

7.  Wymagane dokumenty dla stanowiska objętego naborem, które powinna zawierać oferta:

1)       list motywacyjny (z aktualnym numerem kontaktowym),

2)       kwestionariusz osobowy uwzględniający m.in. dane osobowe, miejsce zamieszkania i posiadane obywatelstwo,

3)       kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje oraz staż pracy (doświadczenie zawodowe),

4)       kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku jej posiadania,

5)       oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

6)       oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,

7)       oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu,

8)       oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na stanowisku.

 

Dokumenty dodatkowe:

1)       CV.

Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winne być opatrzone własnoręcznym podpisem (m.in. CV, list motywacyjny).

W liście motywacyjnym należy zawrzeć podpisaną własnoręcznie klauzulę o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze zgodnie z Art. 6 ust 1 a) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.

8.       Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem  i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem „Oferta na stanowisko podinspektora w Wydziale Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska.”  terminie do 23 grudnia 2024  r. na adres: Urząd Miasta   w Kłodzku, Plac Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko. Oferty przyjmowane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu Miasta w Kłodzku,  tj. od poniedziałku do piątku od godziny 7:30 do 15:30. Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną za pośrednictwem urzędu pocztowego po upływie terminu do ich złożenia określonego w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

9.       Kandydaci, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni  o terminie następnego etapu naboru.

10.    Informacja o wyniku naboru po jego zakończeniu podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta w Kłodzku (I piętro).

11.    Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,

12.    Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia Burmistrza Miasta do wydawania decyzji administracyjnych w związku z powyższym będzie obowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.

13.    RODO – Kwestionariusz osobowy wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów biorących udział w procesie rekrutacji w Urzędzie Miasta w kłodzku dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta w Kłodzku.

Kłodzko, dnia 12 grudnia 2024r.


Informacja powiązana z wydziałem:   Stanowisko ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Wiktoria Bańka
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  12.12.2024
Data wprowadzenia do BIP:  12.12.2024 11:50
Data weryfikacji:   12.12.2024 11:51
Data ostatniej zmiany:   12.12.2024 11:51 Rejestr zmian