Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Nabór na wolne stanowiska i konkursy Nabory na wolne stanowiska, konkursy OGŁOSZENIE O NABORZE Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. promocji, funduszy UE i projektów społecznych w Wydziale Rozwoju Miasta w Urzędzie Miasta w Kłodzku

Kategoria menu:Nabory na wolne stanowiska, konkursy

OGŁOSZENIE O NABORZE Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. promocji, funduszy UE i projektów społecznych w Wydziale Rozwoju Miasta w Urzędzie Miasta w Kłodzku

Treść informacji

OGŁOSZENIE O NABORZE  Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. promocji, funduszy UE i  projektów społecznych w Wydziale Rozwoju Miasta  w Urzędzie Miasta w Kłodzku

1. Nazwa  i adres jednostki: Urząd Miasta w Kłodzku, pl. B. Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko

2. Wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku (formalne):

1)    obywatelstwo polskie,

2)    wykształcenie wyższe,

3)    pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

4)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

5)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,

6)    nieposzlakowana opinia,

3.       Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

1)      znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych,  o dostępie do informacji publicznej, wybrane zagadnienia z zakresu prawa Unii Europejskiej związane z pozyskiwaniem funduszy europejskich.

2)      umiejętności: skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole, kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, rzetelność, łatwość pozyskiwania i analizy danych, swoboda redagowania tekstów i wypowiedzi ustnych, dyspozycyjność,

3)    dobra znajomość oprogramowania i aplikacji MS Office,

4)    pożądane cechy osobowościowe: samodzielność, systematyczność, odpowiedzialność, rzetelność, inicjatywa, odporność na stres.

5)    preferowane doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu podobnych czynności- 1 rok.

4.       Planowany zakres zadań na stanowisku objętym naborem (zadania główne):

1.       Zadania główne:

1)      Wykonywanie działań związanych z promocją gminy, a zwłaszcza: prowadzenie zadań promocyjnych, organizacją imprez na terenie miasta Kłodzka, udziałem w targach promocyjnych,

2)      Pozyskiwanie szczegółowych informacji na temat programów pomocowych, w tym funduszy UE,

3)      Opracowanie wniosków wraz z załącznikami w celu pozyskania środków pozabudżetowych,

4)      Realizacja, rozliczanie oraz monitoring projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych,

5)      Realizacja zadań związanych z polityką senioralną miasta, w tym realizacja projektów dekowanych seniorom,

6)      Realizacja zadań związanych z polityką edukacyjną, społeczną, zdrowotną miasta,

7)      Podejmowanie inicjatyw w zakresie projektów społecznych oraz ich koordynacja,

8)      Opracowanie Raportu o stanie miasta Kłodzka,

         I.            prowadzenie spraw:

1)      związanych ze sprawozdawczością wynikającą z powierzonego zakresu czynności,

2)      przygotowywanie, nadzorowanie, koordynowanie i rozliczanie wszelkich zamówień, porozumień i umów (dzieło, zlecenie, usługi, dostawy i inne) wynikających z rodzaju realizowanego zadania, a związanych z powierzonym zakresem czynności,

3)      dokonywanie wszelkich odbiorów prac wynikających z realizacji postanowień zamówień, umów i porozumień powierzanych zewnętrznym podmiotom,

4) prowadzenie na bieżąco rozliczeń realizowanych zadań w zakresie zgodności z planem finansowym gminy (klasyfikacja budżetowa: plan, zaangażowanie, wykonanie),

5)      wykonywanie postanowień Regulaminu udzielania zamówień publicznych we wszystkich zadaniach związanych z wydatkowaniem środków publicznych.

5.       W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.

6.       Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1)   miejsce pracy: budynek Urzędu Miasta w Kłodzku,

2)    system czasu pracy zgodny z regulaminem pracy,

3)    bezpieczne warunki pracy na stanowisku,

4)    budynek, pomieszczenie pracy oraz pomieszczenia sanitarne niedostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkim,

5)    obiekt nie jest wyposażony w windę ani podjazdy dla wózków,

6)    stanowisko pracy dla pracownika administracji biurowej związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych ponad 4 godziny dziennie,

7)    praca na stanowisku wykonywana jest z przewagą wysiłku umysłowego, wymagana samodzielność,

8)    praca przy sztucznym oświetleniu,

9)    praca w pełnym wymiarze czasu pracy na czas nieokreślony – 1 etat.

7.       Wymagane dokumenty dla stanowiska objętego naborem, które powinna zawierać oferta:

1)      list motywacyjny (z aktualnym numerem telefonu kontaktowego),

2)      kwestionariusz osobowy uwzględniający m.in. dane osobowe, miejsce zamieszkania, przebieg dotychczasowego zatrudnienia i posiadane obywatelstwo,

3)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje oraz staż pracy (doświadczenie zawodowe),

4)      kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku jej posiadania,

5)      oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

6)      oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,

7)      oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na stanowisku,

8)      oświadczeniu o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

Dodatkowe dokumenty: CV.

Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winne być opatrzone własnoręcznym podpisem.

W liście motywacyjnym należy zawrzeć podpisaną własnoręcznie klauzulę o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze zgodnie z Art. 6 ust 1 a) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.

8.       Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem  i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem „Oferta na stanowisko podinspektora w Wydziale Rozwoju Miasta”  w terminie do  04.11.2024  r. na adres: Urząd Miasta  w Kłodzku, Plac Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko. Oferty przyjmowane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu Miasta  w Kłodzku, tj. od poniedziałku do piątku od godziny 7:30 do 15:30. Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną za pośrednictwem urzędu pocztowego po upływie terminu do ich złożenia określonego w ogłoszeniu  o naborze nie będą rozpatrywane.

9.       Kandydaci, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni  o terminie następnego etapu naboru.

10.   Informacja o wyniku naboru po jego zakończeniu podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta w Kłodzku (I piętro).

11.   Urząd Miasta w Kłodzku z pracownikiem podejmującym po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych może zawrzeć umowę na czas określony nie dłuższy niż sześć miesięcy w celu odbycia służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,

12.   Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia Burmistrza Miasta do wydawania decyzji administracyjnych w związku z powyższym będzie obowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.

13.   RODO – Kwestionariusz osobowy wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów biorących udział w procesie rekrutacji w Urzędzie Miasta w Kłodzku dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta w Kłodzku.

 Kłodzko, dnia 25 października 2024 r.

Podpisał Burmistrz Miasta Kłodzka Michał Piszko

Informacja powiązana z wydziałem:   Stanowisko ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Wiktoria Bańka
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  25.10.2024
Data wprowadzenia do BIP:  25.10.2024 12:33
Data weryfikacji:   25.10.2024 12:34
Data ostatniej zmiany:   25.10.2024 12:34 Rejestr zmian