Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Nabór na wolne stanowiska i konkursy Nabory na wolne stanowiska, konkursy Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta w Kłodzku

Kategoria menu:Nabory na wolne stanowiska, konkursy

Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta w Kłodzku

Treść informacji

OGŁOSZENIE O NABORZE  Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

podinspektora w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta w Kłodzku

1. Nazwa  i adres jednostki: Urząd Miasta w Kłodzku, pl. B. Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko

2. Wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku (formalne):

obywatelstwo polskie,

wykształcenie wyższe,

pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,

nieposzlakowana opinia,

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

preferowane wykształcenie: planowanie przestrzenne, urbanistyka, architektura, budownictwo, prawo, administracja;

znajomość  ustaw związanych z realizowanymi  obowiązkami, w tym w szczególności ustawy gospodarce nieruchomościami, Kodeksu cywilnego oraz Kodeksu postępowania administracyjnego;

znajomość aplikacji i oprogramowania: MS Office,  LEX, ERGO, Geoportal, EZD lub pokrewne, EXEL, tworzenie plików GML i rastrowych, 

doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub na pokrewnych stanowiskach,

 prawo jazdy kat. B.

Planowany zakres zadań na stanowisku objętym naborem:

Prowadzenie wszelkich spraw należących do właściwości gminy/burmistrza z zakresu planowania

i zagospodarowania przestrzennego, a w szczególności:

przygotowywanie i wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;

przygotowywanie zaświadczeń ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Kłodzka;

przygotowywanie opinii wstępnych projektów podziału nieruchomości;

prowadzenie całości spraw wynikających z procesu i trybu opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;

przygotowanie tzw. uchwały krajobrazowej oraz monitorowanie realizacji jej zapisów;

przygotowywania i wydawanie zaświadczeń należących do kompetencji burmistrza w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;

przygotowywanie opinii urbanistycznych dla nieruchomości przeznaczonych do obrotu w ramach gospodarki nieruchomościami gminnymi;

prowadzenie rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę i zatwierdzeniu projektu budowlanego  oraz zgłoszeń o rozpoczęciu robót budowlanych przekazywanych przez organ architektoniczno—budowlany;

prowadzenie rejestru decyzji, postanowień oraz zaświadczeń wydawanych przez organ nadzoru budowlanego;

kontrola zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego lub decyzjami o warunkach zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego decyzji o pozwoleniu na budowę, decyzji

o zatwierdzeniu projektu budowlanego oraz zgłoszeń rozpoczęcia robót budowlanych;

wykonywanie sprawozdania z ruchu budowlanego na terenie nieruchomości;

podejmowanie interwencji w zakresie samowoli budowlanej;

zastępowanie pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. planowania przestrzennego oraz

ds. urbanistyki i ochrony zabytków;

współpraca z Referatem Podatków i Opłat w sprawach związanych z mieniem gminnym;

12) wystawianie faktur VAT oraz not księgowych w ramach posiadanego zakresu obowiązków.

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.

 

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

miejsce pracy: Urząd Miasta w Kłodzku,

system czasu pracy zgodny z regulaminem pracy,

bezpieczne warunki pracy na stanowisku,

budynek Urzędu Miasta oraz pomieszczenia sanitarne niedostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkim,

stanowisko pracy dla pracownika administracji biurowej związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych ponad 4 godziny dziennie,

praca na stanowisku wykonywana jest z przewagą wysiłku umysłowego, wymagana samodzielność,

praca przy sztucznym oświetleniu,

praca w pełnym wymiarze czasu pracy na czas nieokreślony – 1 etat.

7.  Wymagane dokumenty dla stanowiska objętego naborem, które powinna zawierać oferta:

list motywacyjny,

CV,

kwestionariusz osobowy uwzględniający m.in. dane osobowe, miejsce zamieszkania i posiadane obywatelstwo,

kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje oraz staż pracy (doświadczenie zawodowe),

kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku jej posiadania,

oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,

oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na stanowisku,

oświadczeniu o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

 

Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność

z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winne być opatrzone własnoręcznym podpisem (m.in. CV, list motywacyjny).

W liście motywacyjnym należy zawrzeć podpisaną własnoręcznie klauzulę o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze zgodnie z Art. 6 ust 1 a) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.

Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem  i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem „Oferta na stanowisko referenta w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego”  w terminie do  27 września 2024  r. na adres: Urząd Miasta  w Kłodzku, Plac Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko. Oferty przyjmowane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu Miasta  w Kłodzku,  tj. od poniedziałku do piątku od godziny 7:30 do 15:30. Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną po upływie terminu do ich złożenia określonego w ogłoszeniu

o naborze nie będą rozpatrywane.

Kandydaci, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni  o terminie następnego etapu naboru.

Informacja o wyniku naboru po jego zakończeniu podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta w Kłodzku (I piętro).

 

Urząd Miasta w Kłodzku z pracownikiem podejmującym po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych może zawrzeć umowę na czas określony nie dłuższy niż sześć miesięcy w celu odbycia służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,

Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia Burmistrza Miasta do wydawania decyzji administracyjnych w związku z powyższym będzie obowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.

RODO – Kwestionariusz osobowy wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów biorących udział w procesie rekrutacji w Urzędzie Miasta w Kłodzku dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta w Kłodzku.

Kłodzko, dnia 19 września 2024 r.

Podpisał Burmistrz Miasta Kłodzka Michał Piszko

Informacja powiązana z wydziałem:   Stanowisko ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Wiktoria Bańka
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  19.09.2024
Data wprowadzenia do BIP:  19.09.2024 13:48
Data weryfikacji:   19.09.2024 13:49
Data ostatniej zmiany:   19.09.2024 13:49 Rejestr zmian