Kategoria menu:Nabory na wolne stanowiska, konkursy
Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta w Kłodzku
Treść informacji
OGŁOSZENIE O NABORZE Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektora w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta w Kłodzku
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta w Kłodzku, pl. B. Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko
2. Wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku (formalne):
obywatelstwo polskie,
wykształcenie wyższe,
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
nieposzlakowana opinia,
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
preferowane wykształcenie: planowanie przestrzenne, urbanistyka, architektura, budownictwo, prawo, administracja;
znajomość ustaw związanych z realizowanymi obowiązkami, w tym w szczególności ustawy gospodarce nieruchomościami, Kodeksu cywilnego oraz Kodeksu postępowania administracyjnego;
znajomość aplikacji i oprogramowania: MS Office, LEX, ERGO, Geoportal, EZD lub pokrewne, EXEL, tworzenie plików GML i rastrowych,
doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub na pokrewnych stanowiskach,
prawo jazdy kat. B.
Planowany zakres zadań na stanowisku objętym naborem:
Prowadzenie wszelkich spraw należących do właściwości gminy/burmistrza z zakresu planowania
i zagospodarowania przestrzennego, a w szczególności:
przygotowywanie i wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
przygotowywanie zaświadczeń ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Kłodzka;
przygotowywanie opinii wstępnych projektów podziału nieruchomości;
prowadzenie całości spraw wynikających z procesu i trybu opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
przygotowanie tzw. uchwały krajobrazowej oraz monitorowanie realizacji jej zapisów;
przygotowywania i wydawanie zaświadczeń należących do kompetencji burmistrza w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
przygotowywanie opinii urbanistycznych dla nieruchomości przeznaczonych do obrotu w ramach gospodarki nieruchomościami gminnymi;
prowadzenie rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę i zatwierdzeniu projektu budowlanego oraz zgłoszeń o rozpoczęciu robót budowlanych przekazywanych przez organ architektoniczno—budowlany;
prowadzenie rejestru decyzji, postanowień oraz zaświadczeń wydawanych przez organ nadzoru budowlanego;
kontrola zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego lub decyzjami o warunkach zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego decyzji o pozwoleniu na budowę, decyzji
o zatwierdzeniu projektu budowlanego oraz zgłoszeń rozpoczęcia robót budowlanych;
wykonywanie sprawozdania z ruchu budowlanego na terenie nieruchomości;
podejmowanie interwencji w zakresie samowoli budowlanej;
zastępowanie pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. planowania przestrzennego oraz
ds. urbanistyki i ochrony zabytków;
współpraca z Referatem Podatków i Opłat w sprawach związanych z mieniem gminnym;
12) wystawianie faktur VAT oraz not księgowych w ramach posiadanego zakresu obowiązków.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
miejsce pracy: Urząd Miasta w Kłodzku,
system czasu pracy zgodny z regulaminem pracy,
bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
budynek Urzędu Miasta oraz pomieszczenia sanitarne niedostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkim,
stanowisko pracy dla pracownika administracji biurowej związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych ponad 4 godziny dziennie,
praca na stanowisku wykonywana jest z przewagą wysiłku umysłowego, wymagana samodzielność,
praca przy sztucznym oświetleniu,
praca w pełnym wymiarze czasu pracy na czas nieokreślony – 1 etat.
7. Wymagane dokumenty dla stanowiska objętego naborem, które powinna zawierać oferta:
list motywacyjny,
CV,
kwestionariusz osobowy uwzględniający m.in. dane osobowe, miejsce zamieszkania i posiadane obywatelstwo,
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje oraz staż pracy (doświadczenie zawodowe),
kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku jej posiadania,
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na stanowisku,
oświadczeniu o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność
z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winne być opatrzone własnoręcznym podpisem (m.in. CV, list motywacyjny).
W liście motywacyjnym należy zawrzeć podpisaną własnoręcznie klauzulę o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze zgodnie z Art. 6 ust 1 a) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem „Oferta na stanowisko referenta w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego” w terminie do 27 września 2024 r. na adres: Urząd Miasta w Kłodzku, Plac Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko. Oferty przyjmowane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu Miasta w Kłodzku, tj. od poniedziałku do piątku od godziny 7:30 do 15:30. Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną po upływie terminu do ich złożenia określonego w ogłoszeniu
o naborze nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni o terminie następnego etapu naboru.
Informacja o wyniku naboru po jego zakończeniu podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta w Kłodzku (I piętro).
Urząd Miasta w Kłodzku z pracownikiem podejmującym po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych może zawrzeć umowę na czas określony nie dłuższy niż sześć miesięcy w celu odbycia służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,
Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia Burmistrza Miasta do wydawania decyzji administracyjnych w związku z powyższym będzie obowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.
RODO – Kwestionariusz osobowy wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów biorących udział w procesie rekrutacji w Urzędzie Miasta w Kłodzku dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta w Kłodzku.
Kłodzko, dnia 19 września 2024 r.
Podpisał Burmistrz Miasta Kłodzka Michał Piszko