Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Nabór na wolne stanowiska i konkursy Nabory na wolne stanowiska, konkursy Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta w Kłodzku

Kategoria menu:Nabory na wolne stanowiska, konkursy

Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta w Kłodzku

Treść informacji

OGŁOSZENIE O NABORZE

Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta w Kłodzku

1. Nazwa  i adres jednostki: Urząd Miasta w Kłodzku, pl. B. Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko

2. Wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku (formalne):

1)    obywatelstwo polskie,

2)    wykształcenie wyższe,

3)    pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

4)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,

6)    nieposzlakowana opinia.

 

3.       Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

1)      preferowane wykształcenie: prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia,

2)      doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub na pokrewnym stanowisku pracy minimum rok,

3)      znajomość  ustaw związanych z realizowanymi  obowiązkami, w tym w szczególności ustawy o gospodarce nieruchomościami, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym,

4)      znajomość aplikacji i oprogramowania: MS Office,  LEX, ERGO, Geoportal, EZD lub pokrewne, RADIX,

CEDIG, EXEL,

5)      prawo jazdy kat. B.

 

4.       Planowany zakres zadań na stanowisku objętym naborem:

Zadania główne

Prowadzenie wszelkich spraw należących do właściwości gminy/burmistrza z zakresu gospodarki mieszkaniowej, a w szczególności:

1)      zawieranie umów w celu zapewnienie dostawy mediów, odbioru nieczystości stałych  i ciekłych z budynków będących własnością gminy i stanowiących zasób mieszkaniowy;

2)      współpraca z  Zakładem Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Sp.  z o.o. oraz innymi zarządcami w zakresie spraw związanych z planowaniem i realizacją remontów w mieszkaniowym zasobie gminy;

3)      weryfikowanie i akceptowanie rocznych planów remontowych w zakresie gminnego zasobu mieszkaniowego;

4)      weryfikowanie faktur i not księgowych pod względem merytorycznym oraz pod kątem zgodności współpracy z Zakładem Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Spółka z o.o. z Gminą Miejską Kłodzko, w tym bieżące kontrolowanie wydatków dokonywanych przez spółkę;

5)      weryfikowanie i akceptowanie zakresu robót remontowych przedstawianych przez zarządców nieruchomości dot. zasobu mieszkaniowego gminy – dotyczy kosztorysów i sporządzania zleceń na prace remontowe;

6)      sprawy związane z akceptowaniem kosztorysów związanych z pracami dot. mieszkaniowego zasobu gminy;

7)      prowadzenie spraw związanych z remontami mieszkań romskich;

8)      uczestnictwo w wizjach i oględzinach lokalowych oraz odbiorach mieszkań;

9)      prowadzenie spraw związanych z wypłatą odszkodowań z tytułu niedostarczenia lokalu socjalnego z zasobu gminy dla osób uprawnionych do niego z mocy wyroku sądu;

10)   prowadzenie spraw związanych z przekwalifikowaniem lokali mieszkalnych na lokale socjalne;

11)   prowadzenie spraw związanych z przedłużaniem umów najmu na lokale socjalne;

12)   podejmowanie działań interwencyjnych w zakresie gospodarki mieszkaniowej;

13)   wystawianie faktur VAT oraz not księgowych w ramach posiadanego zakresu obowiązków.

Zadania pomocnicze

Prowadzenie pozostałych spraw związanych z gospodarowaniem mieniem gminnym, w tym spraw:

1)      związanych ze sprawozdawczością wynikającą z powierzonego zakresu czynności;

2)      przygotowywanie, nadzorowanie, koordynowanie i rozliczanie wszelkich zamówień, porozumień i umów (dzieło, zlecenie, usługi, dostawy i inne) wynikających z rodzaju realizowanego zadania, a związanych z powierzonym zakresem czynności;

3)      dokonywanie wszelkich odbiorów prac wynikających z realizacji postanowień zamówień, umów i porozumień powierzanych zewnętrznym podmiotom;

4)      prowadzenie na bieżąco rozliczeń realizowanych zadań w zakresie zgodności z planem finansowym gminy (klasyfikacja budżetowa: plan, zaangażowanie, wykonanie);

5)      przygotowanie akt ostatecznie zakończonych w celu przekazania do Archiwum Zakładowego.

6)      wykonywanie postanowień Regulaminu udzielania zamówień publicznych we wszystkich zadaniach związanych z wydatkowaniem środków publicznych powierzonych zakresem czynności lub indywidualnie przydzielonymi zadaniami.

Zadania okresowe

1)      sprawy związane z  dotacja na remonty lokali romskich.

5.       W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.

6.    Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1)   miejsce pracy: Urząd Miasta w Kłodzku,

2)    system czasu pracy zgodny z regulaminem pracy,

3)    bezpieczne warunki pracy na stanowisku,

4)    budynek Urzędu Miasta oraz pomieszczenia sanitarne niedostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkim,

5)    stanowisko pracy dla pracownika administracji biurowej związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych ponad 4 godziny dziennie,

6)    praca na stanowisku wykonywana jest z przewagą wysiłku umysłowego, wymagana samodzielność,

7)    praca przy sztucznym oświetleniu,

8)    praca w pełnym wymiarze czasu pracy na czas określony – 1 etat.

 

   7.  Wymagane dokumenty dla stanowiska objętego naborem, które powinna zawierać oferta:

1)    list motywacyjny (z aktualnym numerem telefonu kontaktowego),

2)    CV,

3)    kwestionariusz osobowy uwzględniający m.in. dane osobowe, miejsce zamieszkania i posiadane obywatelstwo,

4)    kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje oraz staż pracy (doświadczenie zawodowe),

5)    kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku jej posiadania,

6)    oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

7)    oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,

8)    oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na stanowisku,

9)    oświadczeniu o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winne być opatrzone własnoręcznym podpisem (np. CV, list motywacyjny).

W liście motywacyjnym należy zawrzeć podpisaną własnoręcznie klauzulę o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze zgodnie z Art. 6 ust 1 a) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.

8.       Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem  i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem „Oferta na stanowisko podinspektora w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego  w terminie do  13.09.2024 r. na adres: Urząd Miasta  w Kłodzku, Plac Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko. Oferty przyjmowane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu Miasta  w Kłodzku,  tj. od poniedziałku do piątku
od godziny 7:30 do 15:30. Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną po upływie terminu do ich złożenia określonego w ogłoszeniu  o naborze nie będą rozpatrywane.

9.       Kandydaci, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni  o terminie następnego etapu naboru.

10.   Informacja o wyniku naboru po jego zakończeniu podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta w Kłodzku (I piętro).

11.   Urząd Miasta w Kłodzku z pracownikiem podejmującym po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych może zawrzeć umowę na czas określony nie dłuższy niż sześć miesięcy w celu odbycia służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,

12.   Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia Burmistrza Miasta do wydawania decyzji administracyjnych w związku z powyższym będzie obowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.

13.   RODO – Kwestionariusz osobowy wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów biorących udział w procesie rekrutacji w Urzędzie Miasta w Kłodzku dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta w Kłodzku.

Podpisał Burmistrz Miasta Kłodzka Michał Piszko

Kłodzko, dnia 3 września 2024 roku

Informacja powiązana z wydziałem:   Stanowisko ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Wiktoria Bańka
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  03.09.2024
Data wprowadzenia do BIP:  03.09.2024 12:18
Data weryfikacji:   03.09.2024 12:20
Data ostatniej zmiany:   03.09.2024 12:20 Rejestr zmian