Kategoria menu:Nabory na wolne stanowiska, konkursy
Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. informatyki w Wydziale Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej w Urzędzie Miasta w Kłodzku
Treść informacji
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. informatyki w Wydziale Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej w Urzędzie Miasta w Kłodzku
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta w Kłodzku, pl. B. Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko
2. Wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku (formalne):
1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku informatycznym i 2 letniego stażu pracy na stanowisku informatyka lub wykształcenia średniego o kierunku informatycznym i 3 letniego doświadczenia stażu pracy na stanowisku informatyka lub podobnym,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
7) znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi,
8) znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i pracą serwerów oraz ich monitoringiem, instalowania, konfigurowania i serwisowania stacji roboczych pracujących w sieci pod kontrolą systemów operacyjnych z rodziny Windows,
9) znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania odpowiednich przepisów prawa, dotyczących wykonywania zadań na stanowisku informatyka: ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne i innych aktów odnoszących się
do funkcjonowania systemów informatycznych w administracji publicznej, ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, Prawo zamówień publicznych.
3. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
1) kreatywność, zaangażowanie, odpowiedzialność, dyspozycyjność, samodzielność, sumienność, rzetelność, komunikatywność, systematyczność,
2) umiejętność pracy pod presją czasu,
3) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole,
4) umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków,
5) gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności,
6) umiejętność redagowania tekstów,
7) znajomość technologii wirtualizacji,
8) administrowanie sieciami komputerowymi,
9) znajomość obsługi i serwisu sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, sieciowych, umiejętność ich instalacji i konfiguracji,
10) znajomość i doświadczenie w pracy z macierzami dyskowymi,
11) mile widziane posiadanie certyfikatów i zaświadczeń o odbyciu kursów specjalistycznych obejmujących swym zakresem powyższe zagadnienia np: certyfikat zarządzania środowiskiem domenowym.
4. Planowany zakres zadań na stanowisku objętym naborem:
1) Zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie.
2) Opracowywanie projektów planów finansowo – rzeczowych obejmujących informatyzację Urzędu oraz realizację ich wydatkowania.
3) Przygotowanie dokumentacji w zakresie zamówienia publicznego na realizację zakupu:
a) sprzętu komputerowego,
b) oprogramowania oraz licencji,
c) materiałów eksploatacyjnych i konserwacji sprzętu komputerowego.
4) Zarządzanie zasobami sprzętowymi i oprogramowaniem, zapewnienie ciągłości sprawnego funkcjonowania systemów informatycznych.
5) Nadzór nad realizacją umów dotyczących systemów informatycznych, prowadzenie rejestru umów.
6) Wykonywanie zadań Administratora Systemu Informatycznego (ASI), tworzenie polityki bezpieczeństwa oraz instrukcji zarządzania systemem informatycznym.
7) Wprowadzanie nadanych przez Administratora Bezpieczeństwa Informacji (ABI) uprawnień do korzystania z baz danych, prowadzenie ewidencji osób, którym nadano uprawnienia administratora do systemów informatycznych.
8) Testowanie i instalacja najnowszych wersji oprogramowania.
9) Bieżąca konfiguracja oraz instalacja sprzętu komputerowego.
10) Współpraca z pracownikami Urzędu w zakresie wdrażania nowych rozwiązań informatycznych, pomoc techniczna użytkownikom sprzętu i oprogramowania.
11) Prowadzenie obsługi informatycznej Urzędu, a w szczególności:
a) administrowanie siecią komputerową,
b) administrowanie bazami danych,
c) nadzór nad bezpieczeństwem i ochrona baz danych,
d) nadzór nad dostępem do systemu informatycznego,
e) okresowe sporządzanie kopii bezpieczeństwa danych przechowywanych na serwerze
i ich ewidencja,
f) prowadzenie kontroli antywirusowych oprogramowania, profilaktyka antywirusowa zasobów sieciowych,
g) ewidencja licencji oraz nadzór nad ich aktualizacją.
12) Nadzór i opieka nad funkcjonowaniem sieci komputerowej, eksploatacją sprzętu komputerowego
na poszczególnych stanowiskach pracy.
13) Wsparcie pracowników z zakresu obsługi systemów komputerowych, szkolenie pracowników oraz aktualizowanie wykazu osób dopuszczonych do dostępu do danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych
14) Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.
6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) miejsce pracy: Urząd Miasta w Kłodzku,
2) system czasu pracy zgodny z regulaminem pracy,
3) bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
4) budynek Urzędu Miasta oraz pomieszczenia sanitarne niedostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkim,
5) stanowisko pracy dla pracownika administracji biurowej związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych ponad 4 godziny dziennie,
6) praca na stanowisku wykonywana jest z przewagą wysiłku umysłowego, wymagana samodzielność,
7) praca przy sztucznym oświetleniu,
8) praca w pełnym wymiarze czasu pracy na czas nieokreślony – 1 etat.
7. Wymagane dokumenty dla stanowiska objętego naborem, które powinna zawierać oferta:
1) list motywacyjny (z aktualnym numerem telefonu kontaktowego),
2) CV,
3) kwestionariusz osobowy uwzględniający m.in. dane osobowe, miejsce zamieszkania i posiadane obywatelstwo,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje oraz staż pracy (doświadczenie zawodowe),
5) kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku jej posiadania,
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na stanowisku,
9) oświadczeniu o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winne być opatrzone własnoręcznym podpisem (np. CV, list motywacyjny).
W liście motywacyjnym należy zawrzeć podpisaną własnoręcznie klauzulę o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze zgodnie z Art. 6 ust 1 a) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
8. Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem „Oferta na stanowisko podinspektora ds. informatyki w Wydziale Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej” w terminie do 06 września 2024 r. na adres: Urząd Miasta w Kłodzku, Plac Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko. Oferty przyjmowane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu Miasta w Kłodzku, tj. od poniedziałku do piątku od godziny 7:30 do 15:30. Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną po upływie terminu do ich złożenia określonego w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
9. Kandydaci, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni o terminie następnego etapu naboru.
10. Informacja o wyniku naboru po jego zakończeniu podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta w Kłodzku (I piętro).
11. Urząd Miasta w Kłodzku z pracownikiem podejmującym po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych może zawrzeć umowę na czas określony nie dłuższy niż sześć miesięcy w celu odbycia służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,
12. Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia Burmistrza Miasta do wydawania decyzji administracyjnych w związku z powyższym będzie obowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.
13. RODO – Kwestionariusz osobowy wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów biorących udział w procesie rekrutacji w Urzędzie Miasta w Kłodzku dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta w Kłodzku.
Kłodzko, dnia 27 sierpnia 2024 r.
Podpisał Burmistrz Miasta Kłodzka Michał Piszko