Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Ogłoszenia i komunikaty OGŁOSZENIA BURMISTRZA MIASTA KŁODZKA o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu "Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego między granicami miasta, ul. Mariańską, ul. Śląską, ul. Podgrodzie i ul. Warty w Kłodzku" wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

Kategoria menu:Ogłoszenia i komunikaty

OGŁOSZENIA BURMISTRZA MIASTA KŁODZKA o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu "Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego między granicami miasta, ul. Mariańską, ul. Śląską, ul. Podgrodzie i ul. Warty w Kłodzku" wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

Treść informacji

Kłodzko, 26 lipca 2024 r.

OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA KŁODZKA

o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego między granicami miasta, ul. Mariańską, ul. Śląską, ul. Podgrodzie i ul. Warty w Kłodzku wraz z prognozą odziaływania na środowisko

Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) , art. 39 i art. 54 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego między granicami miasta, ul. Mariańską, ul. Śląską, ul. Podgrodzie i ul. Warty w Kłodzku”.

wraz z prognozą oddziaływania na środowisko w dniach od 5 sierpnia 2024 r. do 29 sierpnia 2024 r.

Projekt planu miejscowego będzie udostępniony w siedzibie Urzędu Miasta w Kłodzku, pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, w Biurze Obsługi Ludności – parter budynku ratusza w godz. pracy urzędu. Projekt zostanie również udostępniony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Kłodzku pod adresem https://um.bip.klodzko.pl/, w zakładce: PRAWO LOKALNE → PROJEKT MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO.

Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami odbędzie się w dniu 14 sierpnia 2024 r.: o godz. 1000  w Urzędzie Miasta w Kłodzku, pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, w sali nr 201 (pierwsze piętro) - Sala Rajców.

Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego lub prognozie oddziaływania na środowisko, może wnieść uwagi.

Uwagi należy składać do Burmistrza Miasta Kłodzka z podaniem imienia, nazwiska lub jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 września 2024 r. Uwagi mogą być wnoszone: w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, na adres umklod@um.klodzko.pl. Uwagi należy kierować do Burmistrza Miasta Kłodzka, który jest organem właściwym do ich rozpatrzenia, na adres Urzędu Miasta w Kłodzku, pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko. Formularz uwagi będzie dostępny pod adresem http://www.um.bip.klodzko.pl/, w zakładce: PRAWO LOKALNE → PROJEKT MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO oraz w Biurze Obsługi Ludności (parter budynku ratusza).

Burmistrz Miasta Kłodzka Michał Piszko

w nawiązaniu do art. 67 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688)

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) oraz art. 17a ustawy z ‍dnia 27 marca 2003 r. o ‍planowaniu i ‍zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z ‍2023 r., poz. 977 ze ‍zm.), dalej jako ustawa o ‍pizp, w ‍nawiązaniu do ‍art. 67 ust. 3 ustawy z ‍dnia 7 lipca 2023 r. o ‍zmianie ustawy o ‍planowaniu i ‍zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z ‍2023 r. poz. 1688), w ‍związku z ‍realizacją czynności, o ‍których mowa w ‍art. 17 ustawy o ‍pizp, będących wynikiem realizacji uchwały LIX/459/2018 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 18 października 2018r, w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego między granicami miasta, ul. Mariańską, ul. Śląską, ul. Podgrodzie i ul. Warty w Kłodzku”, informuję, że:

1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Kłodzko, którą reprezentuje Burmistrz Miasta Kłodzka, pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko kontakt email:

2.    Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@um.klodzko.pl.

3.    Dane osobowe osób, które złożyły wnioski i uwagi ‍toku procedury sporządzenia planu, będą przetwarzane w ‍celu wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z ‍ustawy z ‍dnia 27 marca 2003 r. o ‍planowaniu i ‍zagospodarowaniu przestrzennym oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z ‍dnia 26 sierpnia 2003 r. w ‍sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z ‍2003 r. nr 164 poz. 1587) w ‍związku z ‍art. 6 ust. 1 lit. c RODO, oraz art. 6 ust. 1 lit. E  RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym.

4.    Dane osobowe osób, które złożyły wnioski i uwagi w toku procedury sporządzenia planu, mogą zostać przekazane:

1)    organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających
na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w tym urzędowi wojewódzkiemu;

2)    innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Miejską Kłodzko przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem danych jest Burmistrz Miasta Kłodzka, w tym do biura projektowego.

5.    Dane osobowe osób, które złożyły wnioski i uwagi w toku procedury sporządzenia zmiany Studium, będą przechowywane przez okres realizacji niniejszej sprawy oraz przewidziany prawem okres archiwizacji.

6.    Podane we wnioskach i uwagach dane osobowe nie będą wykorzystywane do decyzji opartej
na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego (poza obszar Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii i Lichtensteinu) lub organizacji międzynarodowej.

7.    Osoby, które złożyły wnioski i uwagi w toku procedury sporządzenia zmiany Studium, mają prawo do:

1)    dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2)    do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne;

3)    do żądania usunięcia danych osobowych;

4)    do żądania ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

5)    wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy przetwarzanie danych osobowych wnioskodawcy narusza przepisy RODO.

8.    Podanie we wnioskach i uwagach danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a niepodanie ich jest równoznaczne z niemożliwością rozpatrzenia wniosków i uwag do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Zgodnie z art. 8a ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z ‍2023 r., poz. 977 ze ‍zm.), Burmistrz Miasta Kłodzka informuje również o ograniczeniu prawa dostępu do informacji o źródle danych osobowych uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych, o których mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g, RODO tj. PRAWO DOSTĘPU przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano. 

  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Iwona Kowalska-Wojtaszek
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  26.07.2024
Data wprowadzenia do BIP:  26.07.2024 08:53
Data weryfikacji:   26.07.2024 08:53
Data ostatniej zmiany:   26.07.2024 08:53 Rejestr zmian