Kategoria menu:Nabory na wolne stanowiska, konkursy
Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. podziałów geodezyjnych i współpracy ze spółkami w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta w Kłodzku
Treść informacji
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. podziałów geodezyjnych i współpracy ze spółkami w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta w Kłodzku
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta w Kłodzku, pl. B. Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko
2. Wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku (formalne):
1)obywatelstwo polskie,
2)wykształcenie wyższe,
3)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
4)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
6)nieposzlakowana opinia.
3.Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
1)preferowane wykształcenie: prawo, administracja, zarządzanie,
2)doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub na pokrewnym stanowisku pracy minimum rok,
3)znajomość ustaw związanych z realizowanymi obowiązkami, w tym w szczególności ustawy o gospodarce nieruchomościami, Kodeksu cywilnego oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,
4)znajomość aplikacji i oprogramowania: MS Office, LEX, ERGO, Geoportal, EZD lub pokrewne, RADIX, CEDIG, EXEL,
5)prawo jazdy kat. B.
3.Planowany zakres zadań na stanowisku objętym naborem:
Prowadzenie wszelkich spraw należących do właściwości gminy/burmistrza z zakresu gospodarki nieruchomościami, a w szczególności:
1) podziały nieruchomości,
2) nabywanie nieruchomości na rzecz gminy,
3) znoszenie współwłasności nieruchomości,
4) regulacja stanów prawnych nieruchomości innych niż opisane w pkt. 1-3,
5) przygotowywanie i prowadzenie procedur scalania i podziałów nieruchomości;
6) zadania wynikające z prawa geodezyjnego i kartograficznego w tym:
- wydawanie postanowienia o wszczęciu postępowania o rozgraniczeniu nieruchomości,
- wydawanie upoważnienia dla geodety w celu ustalenia przebiegu granic,
- wydawanie decyzji o rozgraniczeniu nieruchomości,
- ocena prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości przez geodetę oraz zgodności sporządzonych dokumentów z przepisami prawa, zwrot dokumentów geodecie do uzupełnienia,
- przyjmowanie dokumentacji rozgraniczeniowej,
- umarzanie postępowania administracyjnego i przekazanie sprawy z urzędu do sądu,
- rozstrzyganie spornych spraw związanych z ustaleniem przebiegu granic na obszarach objętych scalaniem,
7) realizacja spraw związanych z udziałem gminy w spółce SIM Sudety Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
8) weryfikacja wniosków o zawarcie umowy najmu z dnia 28 marca 2024 r. lokalu mieszkalnego, realizowanego w ramach inwestycji spółki SIM SUDETY Sp. z o. o. z siedzibą w Kłodzku,
9) współpraca i koordynacja działań w zakresie zadań realizowanych na mieniu gminnym przez Twierdzę Kłodzko oraz Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kłodzku w ramach Zakładu Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Sp. z o.o.,
10) zastępowanie pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. sprzedaży lokali komunalnych, koncesji i zezwoleń,
11) współpraca z Referatem Podatków i Opłat w sprawach związanych z mieniem gminnym,
12) wystawianie faktur VAT oraz not księgowych w ramach posiadanego zakresu obowiązków.
5.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.
6.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1)miejsce pracy: Urząd Miasta w Kłodzku,
2)system czasu pracy zgodny z regulaminem pracy,
3)bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
4)budynek Urzędu Miasta oraz pomieszczenia sanitarne niedostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkim,
5)stanowisko pracy dla pracownika administracji biurowej związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych ponad 4 godziny dziennie,
6)praca na stanowisku wykonywana jest z przewagą wysiłku umysłowego, wymagana samodzielność,
7)praca przy sztucznym oświetleniu,
8)praca w pełnym wymiarze czasu pracy na czas określony – 1 etat.
7. Wymagane dokumenty dla stanowiska objętego naborem, które powinna zawierać oferta:
1)list motywacyjny (z aktualnym numerem telefonu kontaktowego),
2)CV,
3)kwestionariusz osobowy uwzględniający m.in. dane osobowe, miejsce zamieszkania i posiadane obywatelstwo,
4)kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje oraz staż pracy (doświadczenie zawodowe),
5)kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku jej posiadania,
6)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
8)oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na stanowisku,
9)oświadczeniu o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winne być opatrzone własnoręcznym podpisem.
W liście motywacyjnym należy zawrzeć podpisaną własnoręcznie klauzulę o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze zgodnie z Art. 6 ust 1 a) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
8.Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem „Oferta na stanowisko podinspektora ds. podziałów geodezyjnych i współpracy ze spółkami” w terminie do 4 czerwca 2024 r. na adres: Urząd Miasta w Kłodzku, Plac Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko. Oferty przyjmowane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu Miasta w Kłodzku, tj. od poniedziałku do piątku od godziny 7:30 do 15:30. Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną po upływie terminu do ich złożenia określonego w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
9.Kandydaci, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni o terminie następnego etapu naboru.
10.Informacja o wyniku naboru po jego zakończeniu podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta w Kłodzku (I piętro).
11.Urząd Miasta w Kłodzku z pracownikiem podejmującym po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych może zawrzeć umowę na czas określony nie dłuższy niż sześć miesięcy w celu odbycia służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,
12.Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia Burmistrza Miasta do wydawania decyzji administracyjnych w związku z powyższym będzie obowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.
13.RODO – Kwestionariusz osobowy wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów biorących udział w procesie rekrutacji w Urzędzie Miasta w Kłodzku dostępny jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta w Kłodzku.
Kłodzko, dnia 23 maja 2024 roku
Podpisał Burmistrz Miasta Kłodzka Michał Piszko