Kategoria menu:Regulamin organizacyjny Urzędu
Zarządzenie Nr 24/2024 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 24.04.2024 r. w sprawie nadania regulaminu organizacyjny Urzędowi Miasta w Kłodzka.
Treść informacji
Pieczątka nagłówkowa Burmistrz Miasta Kłodzka
Zarządzenie nr 24/2024
Burmistrza Miasta Kłodzka
z dnia 24 kwietnia 2024 r.
w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędowi Miasta w Kłodzku
na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609 t. j.) Burmistrz Miasta Kłodzka zarządza, co następuje:
paragraf 1
Nadaje się Urzędowi Miasta w Kłodzku regulamin organizacyjny stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia
paragraf 2
Traci moc Zarządzenie nr 3/2024 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 2 stycznia 2024 r. w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędowi Miasta w Kłodzku
paragraf 3
Wykonanie zarządzenia powierza się kierownikom wydziałów, referatów, koordynatorom zespołów oraz pracownikom zatrudnionym na samodzielnych stanowiskach.
paragraf 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 31 sierpnia 2024 r.
Pieczątka imienna z podpisem Burmistrz Miasta Kłodzka Michał Piszko