Kategoria menu:Nabory na wolne stanowiska, konkursy
Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. ewidencji ludności
Treść informacji
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektora ds. ewidencji ludności
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta w Kłodzku, pl. B. Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko
2. Wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku (formalne):
1)obywatelstwo polskie,
2)wykształcenie wyższe lub średnie,
3)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
4)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
6)nieposzlakowana opinia.
3.Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
1)preferowane doświadczenie przy wykonywaniu podobnych czynności - 2 lata,
2)komunikatywność,
3)skrupulatność,
4)sumienność,
5)dokładność,
6)dobra organizacja czasu pracy,
7)umiejętność obsługi programów i urządzeń biurowych,
8)umiejętność rozwiązywania konfliktów
9)samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
10)znajomość pakietu Microsoft Office,
11)preferowana znajomość obsługi systemu ŹRÓDŁO i pracy w rejestrze PESEL,
12)znajomość ustawy o ewidencji ludności.
4.Planowany zakres głównych zadań na stanowisku objętym naborem:
1) Prowadzenie postępowań z zakresu Rejestru Mieszkańców:
-rejestracja wniosków i zgłoszeń
- wydawanie zaświadczeń
2) Prowadzenie postępowań z zakresu Rejestru PESEL:
- rejestracja wniosków i zgłoszeń
- wydawanie zaświadczeń
- zlecanie usunięcia niezgodności w systemie PESEL i RDO
3) Prowadzenie postępowań z zakresu Rejestracji Obywateli Ukrainy:
- nadawanie numerów PESEL na wniosek,
- rejestracja obywateli Ukrainy w systemie RDO,
- aktualizacja statusu UKR obywateli Ukrainy,
- usuwanie niezgodności w danych obywatela Ukrainy w rejestrze PESEL,
- rejestracja zmiany danych obywateli Ukrainy.
- zakładanie profilu zaufanego dla osób o statusie cudzoziemca UKR
4) Aktualizacja danych osobowych
5) Zastrzeganie i cofnięcie zastrzegania numerów PESEL
6) Prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem okresowych sprawozdań
7) Prowadzenie archiwum z zakresu Rejestru Mieszkańców
8) Przygotowanie akt ostatecznie zakończonych w celu przekazania do Archiwum Zakładowego
5.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.
6.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1)miejsce pracy: Urząd Miasta w Kłodzku,
2)system czasu pracy zgodny z regulaminem pracy,
3)bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
4)budynek Urzędu Miasta oraz pomieszczenia sanitarne niedostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkim,
5)stanowisko pracy dla pracownika administracji biurowej związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych ponad 4 godziny dziennie,
6)praca na stanowisku wykonywana jest z przewagą wysiłku umysłowego, wymagana samodzielność,
7)praca przy sztucznym oświetleniu,
8)praca w pełnym wymiarze czasu pracy na czas nieokreślony, może być poprzedzona umową na czas określony.
9)w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
7. Wymagane dokumenty dla stanowiska objętego naborem, które powinna zawierać oferta:
1)list motywacyjny,
2)CV,
3)kwestionariusz osobowy uwzględniający m.in. dane osobowe, miejsce zamieszkania i posiadane obywatelstwo,
4)kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje oraz staż pracy (doświadczenie zawodowe),
5)kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku jej posiadania,
6)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7)oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
8)oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na stanowisku,
9)oświadczeniu o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność
z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winne być opatrzone własnoręcznym podpisem.
W liście motywacyjnym należy zawrzeć podpisaną własnoręcznie klauzulę o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze zgodnie z Art. 6 ust 1 a) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
8.Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem „Oferta na stanowisko ds. ewidencji ludności” w terminie do 19.12.2023 r. na adres: Urząd Miasta w Kłodzku, Plac Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko. Oferty przyjmowane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu Miasta w Kłodzku, tj. od poniedziałku do piątku od godziny 7:30 do 15:30. Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną za pośrednictwem urzędu pocztowego po upływie terminu do ich złożenia określonego w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
9.Kandydaci, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni o terminie następnego etapu naboru.
10.Informacja o wyniku naboru po jego zakończeniu podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta w Kłodzku (I piętro).
11.Urząd Miasta w Kłodzku z pracownikiem podejmującym po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych może zawrzeć umowę na czas określony nie dłuższy niż sześć miesięcy w celu odbycia służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,
12.Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia Burmistrza Miasta do wydawania decyzji administracyjnych w związku z powyższym będzie obowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.
13.RODO – Kwestionariusz osobowy wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów biorących udział w procesie rekrutacji w Urzędzie Miasta w Kłodzku dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta w Kłodzku.
Kłodzko, dnia 7 grudnia 2023 r.
Podpisał Burmistrz Miasta Kłodzka Michał Piszko
Pliki powiązane z informacją
- Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. ewidencji ludności - rozmiar pliku: 721.18 kb