Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2023 Zarządzenie Nr 270.0050.2023 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 18.10.2023 r. w sprawie określenia procedury przeprowadzenia kontroli kompostowników przydomowych na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2023

Zarządzenie Nr 270.0050.2023 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 18.10.2023 r. w sprawie określenia procedury przeprowadzenia kontroli kompostowników przydomowych na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko.

Treść informacji

Zarządzenie Nr 270.0050.2023

Burmistrza Miasta Kłodzka

z dnia 18 października 2023 r.

w sprawie określenia procedury przeprowadzenia kontroli kompostowników przydomowych na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn.zm.), art. 9u ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1469), § 16 uchwały nr LV/496/2023 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 26 stycznia w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko oraz art. 379 ust. 1-3 i 380 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j.: Dz. U. z 2022 r. poz. 2556 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:

Paragraf 1

1.Określa się procedurę kontroli przestrzegania i stosowania przepisów prawa w stosunku do właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko, zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi, kompostujących bioodpady w kompostowniku przydomowym, która stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

2.Określa się wzór upoważnienia do przeprowadzenia kontroli, stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszego zarządzenia.

3.Określa się wzór protokołu kontroli, stanowiący Załącznik Nr 3 do niniejszego zarządzenia.

Paragraf 2

Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi Wydziału Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska.

Paragraf 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 Załączniki w wersji papierowej dostępne są do wglądu w pokoju 301.

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Wydział Gospodarki Mieniem Komunalny i Planowania Przestrzennego
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  19.10.2023
Data wprowadzenia do BIP:  19.10.2023 14:25
Data weryfikacji:   30.10.2023 14:14
Data ostatniej zmiany:   30.10.2023 14:14 Rejestr zmian