Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Nabór na wolne stanowiska i konkursy Nabory na wolne stanowiska, konkursy Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. biura obsługi ludności w Urzędzie Miasta w Kłodzku

Kategoria menu:Nabory na wolne stanowiska, konkursy

Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. biura obsługi ludności w Urzędzie Miasta w Kłodzku

Treść informacji

OGŁOSZENIE O NABORZE

 Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. biura obsługi ludności w Urzędzie Miasta w Kłodzku

1. Nazwa  i adres jednostki: Urząd Miasta w Kłodzku, pl. B. Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko

2. Wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku (formalne):

1)obywatelstwo polskie,

2)wykształcenie wyższe lub średnie,

3)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

4)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,

6)nieposzlakowana opinia,

3.Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

1)preferowane doświadczenie przy wykonywaniu podobnych czynności - 2 lata,

2)komunikatywność,

3)znajomość systemu EZD,

4)skrupulatność i zaangażowanie,

5)umiejętność pracy w zespole,

6)znajomość pakietu MS Office,

7)dobra organizacja czasu pracy,

8)dokładność,

9)mile widziana znajomość języków obcych.

 

4.Planowany zakres głównych zadań na stanowisku objętym naborem:

1)obsługa elektronicznego systemu obiegu korespondencji, dokumentów i spraw,

2)przyjmowanie i rejestracja korespondencji w formie papierowej i elektronicznej,

3)podział korespondencji do wydziałów po zadekretowaniu,

4)obsługa interesantów w zakresie merytorycznej działalności wydziałów, w tym przyjmowanie i sprawdzanie pod względem poprawności dokumentów składanych przez interesantów,

5)wydawanie druków i formularzy niezbędnych do załatwienia sprawy,

6)obsługa i monitorowanie urzędowej poczty elektronicznej,

potwierdzanie profilu zaufanego.

5.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.

 6.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1)miejsce pracy: Urząd Miasta w Kłodzku,

2)system czasu pracy zgodny z regulaminem pracy,

3)bezpieczne warunki pracy na stanowisku,

4)budynek Urzędu Miasta oraz pomieszczenia sanitarne niedostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkim,

5)stanowisko pracy dla pracownika administracji biurowej związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych ponad 4 godziny dziennie,

6)praca na stanowisku wykonywana jest z przewagą wysiłku umysłowego, wymagana samodzielność,

7)praca przy sztucznym oświetleniu,

8)praca w pełnym wymiarze czasu pracy na czas nieokreślony, może być poprzedzona umową na czas określony.

9)w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

7.  Wymagane dokumenty dla stanowiska objętego naborem, które powinna zawierać oferta:

1)list motywacyjny,

2)CV,

3)kwestionariusz osobowy uwzględniający m.in. dane osobowe, miejsce zamieszkania i posiadane obywatelstwo,

4)kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje oraz staż pracy (doświadczenie zawodowe),

5)kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku jej posiadania,

6)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

7)oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,

8)oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na stanowisku,

9)oświadczeniu o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

 Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność

z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winne być opatrzone własnoręcznym podpisem.

W liście motywacyjnym należy zawrzeć podpisaną własnoręcznie klauzulę o treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze zgodnie z Art. 6 ust 1 a) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.

8.Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem  i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem „Oferta na stanowisko inspektora ds. biura obsługi ludności”  w terminie do  20.06.2023  r. na adres: Urząd Miasta w Kłodzku, Plac Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko. Oferty przyjmowane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu Miasta  w Kłodzku,  tj. od poniedziałku do piątku od godziny 7:30 do 15:30. Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną za pośrednictwem urzędu pocztowego po upływie terminu do ich złożenia określonego w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.

9.Kandydaci, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni  o terminie następnego etapu naboru.

10.Informacja o wyniku naboru po jego zakończeniu podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta w Kłodzku (I piętro).

11.Urząd Miasta w Kłodzku z pracownikiem podejmującym po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych może zawrzeć umowę na czas określony nie dłuższy niż sześć miesięcy w celu odbycia służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,

12.Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia Burmistrza Miasta do wydawania decyzji administracyjnych w związku z powyższym będzie obowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.

13.RODO – Kwestionariusz osobowy wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów biorących udział w procesie rekrutacji w Urzędzie Miasta w Kłodzku dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta w Kłodzku.

 Kłodzko, dnia 9 czerwca 2023 r.

Burmistrz Miasta Kłodzka Michał Piszko

Informacja powiązana z wydziałem:   Stanowisko ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Wiktoria Bańka
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  09.06.2023
Data wprowadzenia do BIP:  09.06.2023 15:10
Data weryfikacji:   09.06.2023 15:11
Data ostatniej zmiany:   09.06.2023 15:11 Rejestr zmian