Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej

Kategoria menu:Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej

Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej

Treść informacji

Kłodzko, dnia 18 maja 2023 r.

 

WO-BR.0002.LX.2023.AB

Pan, Pani

Radny, Radna

 

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz.40) oraz § 61 ust. 1 i 2 Statutu Gminy Miejskiej Kłodzko, stanowiącego załącznik nr 1 do Uchwały Nr LX/469/2018 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 30 października 2018 r. w sprawie Statutu Gminy Miejskiej Kłodzko (Dz. Urz. Woj. Doln. z 2 listopada 2018 r. poz.5380) uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 25 maja 2023 r. o godz. 11:00 w Sali Rajców Urzędu Miasta w Kłodzku odbędą się obrady LX sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.

 

Proponowany porządek obrad:

 

1.    Otwarcie LX sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.

2.    Stwierdzenie ważności sesji.

3.    Wybór sekretarza sesji.

4.    Przyjęcie protokołu z obrad LIX sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.

5.    Sprawozdanie Burmistrza Miasta Kłodzka z pracy między sesjami.

6.    Ocena przygotowanie miasta Kłodzka do sezonu turystycznego.

7.    Ocena przygotowania jednostek organizacyjnych miasta do zabezpieczenia letniego wypoczynku dzieci i młodzieży w miejscu zamieszkania i poza nim.

8.    Ocena stanu bezpieczeństwa w mieście.

9.    Sprawozdania z funkcjonowania spółek: Wodociągi Kłodzkie sp. z o.o. oraz Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko sp. z o.o. w roku 2022.

10. Informacja o działalności jednostek organizacyjnych miasta w roku 2022 w zakresie kultury, sportu i rekreacji (Muzeum Ziemi Kłodzkiej, Kłodzki Ośrodek Kultury, Powiatowa i Miejska Bibliotek Publiczna w Kłodzku, ZAMG GMK Sp. z o.o. - Kryta Pływalnia, Twierdza, Ośrodek Sportu i Rekreacji).

11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Kłodzko na lata 2023-2033, druk nr 543.

12. Podjęcie uchwały w sprawie dokonania zmian budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko na 2023 rok, druk nr 544.

13. Podjęcie uchwały w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko, druk nr 538.

14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Aktualizacji „Programu usuwania azbestu z terenu Gminy Miejskiej Kłodzko z perspektywą do 2032 r.”, druk nr 539.

15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym na czas nieoznaczony kolejnej umowy dzierżawy, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość, z dotychczasowym dzierżawcą, druk nr 541.

16. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym na czas nieoznaczony kolejnej umowy dzierżawy, której przedmiotem jest ta sama nieruchomości, z dotychczasowym dzierżawcą, druk nr 542.

17. Podjęcie uchwały w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami gminy w sprawie zniesienia urzędowych nazw miejscowości – części miasta Kłodzka: Dolnia, Goszyce, Książek, Leszczyny, Nowy Świat, Ustronie, Zarzecze, druk nr 540.

18. Podjęcie uchwały w sprawie zezwolenia na nieodpłatne wykorzystanie herbu Miasta Kłodzka, druk nr 537.

19. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Miasta Kłodzka, druk nr 545.

20. Interpelacje i zapytania radnych.

21. Wnioski i oświadczenia radnych.

22. Sprawy różne.

23. Zakończenie sesji.


Przewodnicząca Rady Miejskiej w Kłodzku Elżbieta Żytyńska

 

Podstawa prawna:

Zaproszenie niniejsze stanowi podstawę do zwolnienia od pracy art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz.40)

Pliki powiązane z informacją

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Rada Miejska
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Robert Kiełbasiński
Autor ostatniej poprawki:   Robert Kiełbasiński
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Robert Kiełbasiński
Data wytworzenia informacji:  19.05.2023
Data wprowadzenia do BIP:  19.05.2023 07:46
Data weryfikacji:   19.05.2023 07:49
Data ostatniej zmiany:   19.05.2023 07:49 Rejestr zmian