Kategoria menu:Nabory na wolne stanowiska, konkursy
Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko dyrektora Żłobka nr 1 w Kłodzku przy ul. Grunwaldzkiej 4
Treść informacji
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko dyrektora Żłobka nr 1 w Kłodzku przy ul. Grunwaldzkiej 4
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi albo co najmniej wykształcenie średnie oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi;
2) obywatelstwo polskie;
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia;
6) pełna władza rodzicielska;
7) wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na kandydata na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
8) rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
9) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym.
2. Kryteria dodatkowe:
1) znajomość aktów prawnych dotyczących: opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, prawa pracy, finansów publicznych, zamówień publicznych, postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, przepisów bhp i ppoż;
2) umiejętność kierowania zespołem oraz predyspozycje i zdolności menadżerskie i organizatorskie.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku objętym naborem:
1) kierowanie działalnością Żłobka i wykonywanie zadań statutowych;
2) prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych;
3) organizacja i nadzór nad bezpiecznymi i higienicznymi warunkami bytowymi dla dzieci oraz warunkami pracy dla podległego personelu;
4) wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Żłobka;
5) ustalenie systemu kontroli wewnętrznej i zarządczej Żłobka;
6) prawidłowe gospodarowanie powierzonym mieniem;
7) zarządzanie środkami finansowymi Żłobka;
8) opracowywanie planów finansowych, sprawozdawczości, w tym budżetowej;
9) prowadzenie procesu rekrutacji do Żłobka i związanej z tym dokumentacji;
10) reprezentowanie Żłobka na zewnątrz;
11) współdziałanie z organem prowadzącym oraz innymi jednostkami organizacyjnymi i instytucjami.
4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) wymiar czasu pracy – pół etatu;
2) miejsce pracy - Kłodzko, ul. Grunwaldzka 4;
3) zatrudnienie - na podstawie umowy o pracę na okres 5 lat.
6. Wymagane dokumenty dla stanowiska objętego naborem, które powinna zawierać oferta:
1) list motywacyjny z uzasadnieniem;
2) życiorys z opisem dotychczasowego przebiegu pracy i osiągnięć;
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, według wzoru do pobrania ze strony BIP Urzędu Miasta w Kłodzku;
4) pisemną autorską koncepcję funkcjonowania i rozwoju Żłobka na okres 5 lat;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i przebieg pracy zawodowej potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem na każdej stronie (świadectwa pracy, zaświadczenia, umowy cywilnoprawne wraz z potwierdzeniem ich wykonania, wypis z rejestru działalności gospodarczej prowadzonej przez kandydata, odpis z KRS);
6) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na stanowisku,
7) oświadczenie kandydata o tym, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
9) oświadczenie kandydata o tym, że nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 289 ze zm.);
10) oświadczenie kandydata o tym, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
11) oświadczenie kandydata o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na kandydata na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
12) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z konkursem na stanowisko dyrektora Żłobka, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 922);
13) dokumenty poświadczające posiadanie nieposzlakowanej opinii i dawanie rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi (opinie, referencje).
Dokumenty wymienione w pkt 1 )-4) i 8)-13) powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Dokumenty wymienione w pkt 5) i 6) powinny być własnoręcznie potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem:
„Oferta na stanowisko dyrektora Żłobka nr 1 w Kłodzku” w terminie do 15 maja 2023 r. do godz. 15.30.
Oferty należy wysłać na adres: Urząd Miasta w Kłodzku, PI. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko lub złożyć w Biurze Obsługi Ludności Urzędu Miasta w Kłodzku.
Za datę złożenia wniosku uważa się datę wpływu do Urzędu Miasta w Kłodzku.
8. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni o terminie następnego etapu naboru.
9. Informacja o wyniku naboru po jego zakończeniu podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Kłodzku oraz umieszczeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta w Kłodzku.
10. Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia Burmistrza Miasta do wydawania decyzji administracyjnych w związku z powyższym będzie obowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.
11. RODO – Kwestionariusz osobowy wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów biorących udział w procesie rekrutacji w Urzędzie Miasta w Kłodzku dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta w Kłodzku.
Kłodzko, dnia 4 maja 2023 r.
Podpisał Burmistrz Miasta Kłodzka Michał Piszko