Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2023 Zarządzenie Nr 55.0050.2023 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 15.03.2023 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023_2026.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2023

Zarządzenie Nr 55.0050.2023 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 15.03.2023 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023_2026.

Treść informacji

ZARZĄDZENIE NR 55.0050.2023

Burmistrza Miasta Kłodzka

z dnia 15 marca 2023 r.

w sprawie przeprowadzenia konsultacji Gminnego Programu Profilaktyki  i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii

na lata 2023 – 2026

Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2023.40 t.j.), zgodnie z art. 5 ust. 2 pkt. 3 z ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U.2022.1327 t.j.) oraz uchwałą Rady Miejskiej   w Kłodzku Nr LVIII/588/2010 z dnia 28 października 2010 roku w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami  pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego gminy w dziedzinach działalności statutowej tych organizacji Burmistrz Miasta Kłodzka zarządza co następuje:

paragraf 1    

Przeprowadzenie konsultacji projektu uchwały w sprawie przyjęcia dla Miasta Kłodzka Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023 – 2026 z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U.2022.1327 t.j.).

paragraf  2

1. Konsultacje zostaną przeprowadzone w terminie od 15.03.2023 r. do 22.03.2023 r.

2. Celem konsultacji jest zapoznanie się ze stanowiskiem podmiotów, o których mowa w paragrafie 1 zarządzenia, w sprawie projektu Programu, a w szczególności umożliwienie zgłoszenia opinii.

paragraf  3

1. Projekt Programu podlegający konsultacjom oraz formularz do konsultacji zostanie zamieszczony od dnia 15.03.2023 r. do dnia 22.03.2023 r. na stronie BIP Urzędu Miasta w Kłodzku.

2. Wszelkie propozycje, uwagi lub opinie należy zgłaszać:

1) na adres e-mail:  d.skrobot@um.klodzko.pl,

 lub

2) złożyć osobiście na adres Urzędu Miasta w Kłodzku, pl. Chrobrego 1  do dnia 22. marca 2023 r. (liczy się data wpływu do Urzędu) na formularzu zamieszczonym na stronie BIP Urzędu Miasta w Kłodzku.                          

paragraf  4

Wykonanie powierza się Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień w Kłodzku.

paragraf  5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Michał Piszko

Burmistrz Miasta Kłodzka

 Sporządziła Pełnomocnik Burmistrza

ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień

Dorota Krężlewicz – Skrobot

 UZASADNIENIE

 Wprowadzenie niniejszego zarządzenia jest niezbędne z uwagi na konieczność podjęcia uchwały w sprawie przyjęcia dla Miasta Kłodzka Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023 – 2026, a przeprowadzenie konsultacji w tej sprawie jest zgodne z art. 5 ust. 2 pkt. 3 z ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U.2022.1327 t.j.) oraz uchwałą Rady Miejskiej w Kłodzku Nr LVIII/588/2010 z dnia 28 października 2010 roku w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami  pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego gminy w dziedzinach działalności statutowej tych organizacji.

Michał Piszko

Burmistrz Miasta Kłodzka

 Sporządziła Pełnomocnik Burmistrza

ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień

Dorota Krężlewicz – Skrobot

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Pełnonocnik Burmistrza ds. rozwiązywania problemów uzależnień
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  16.03.2023
Data wprowadzenia do BIP:  16.03.2023 12:40
Data weryfikacji:   17.03.2023 14:58
Data ostatniej zmiany:   17.03.2023 14:58 Rejestr zmian