Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako organu 2023
Zarządzenie Nr 55.0050.2023 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 15.03.2023 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023_2026.
Treść informacji
ZARZĄDZENIE NR 55.0050.2023
Burmistrza Miasta Kłodzka
z dnia 15 marca 2023 r.
w sprawie przeprowadzenia konsultacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii
na lata 2023 – 2026
Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2023.40 t.j.), zgodnie z art. 5 ust. 2 pkt. 3 z ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U.2022.1327 t.j.) oraz uchwałą Rady Miejskiej w Kłodzku Nr LVIII/588/2010 z dnia 28 października 2010 roku w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego gminy w dziedzinach działalności statutowej tych organizacji Burmistrz Miasta Kłodzka zarządza co następuje:
paragraf 1
Przeprowadzenie konsultacji projektu uchwały w sprawie przyjęcia dla Miasta Kłodzka Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023 – 2026 z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U.2022.1327 t.j.).
paragraf 2
1. Konsultacje zostaną przeprowadzone w terminie od 15.03.2023 r. do 22.03.2023 r.
2. Celem konsultacji jest zapoznanie się ze stanowiskiem podmiotów, o których mowa w paragrafie 1 zarządzenia, w sprawie projektu Programu, a w szczególności umożliwienie zgłoszenia opinii.
paragraf 3
1. Projekt Programu podlegający konsultacjom oraz formularz do konsultacji zostanie zamieszczony od dnia 15.03.2023 r. do dnia 22.03.2023 r. na stronie BIP Urzędu Miasta w Kłodzku.
2. Wszelkie propozycje, uwagi lub opinie należy zgłaszać:
1) na adres e-mail: d.skrobot@um.klodzko.pl,
lub
2) złożyć osobiście na adres Urzędu Miasta w Kłodzku, pl. Chrobrego 1 do dnia 22. marca 2023 r. (liczy się data wpływu do Urzędu) na formularzu zamieszczonym na stronie BIP Urzędu Miasta w Kłodzku.
paragraf 4
Wykonanie powierza się Pełnomocnikowi Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień w Kłodzku.
paragraf 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Michał Piszko
Burmistrz Miasta Kłodzka
Sporządziła Pełnomocnik Burmistrza
ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień
Dorota Krężlewicz – Skrobot
UZASADNIENIE
Wprowadzenie niniejszego zarządzenia jest niezbędne z uwagi na konieczność podjęcia uchwały w sprawie przyjęcia dla Miasta Kłodzka Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023 – 2026, a przeprowadzenie konsultacji w tej sprawie jest zgodne z art. 5 ust. 2 pkt. 3 z ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U.2022.1327 t.j.) oraz uchwałą Rady Miejskiej w Kłodzku Nr LVIII/588/2010 z dnia 28 października 2010 roku w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego gminy w dziedzinach działalności statutowej tych organizacji.
Michał Piszko
Burmistrz Miasta Kłodzka
Sporządziła Pełnomocnik Burmistrza
ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień
Dorota Krężlewicz – Skrobot