Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022 Zarządzenie nr 72/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 15.12.2022 r. w sprawie zmiany zarządzenia w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędowi Miasta w Kłodzku.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022

Zarządzenie nr 72/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 15.12.2022 r. w sprawie zmiany zarządzenia w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędowi Miasta w Kłodzku.

Treść informacji

Pieczęć nagłówkowa – Burmistrz Miasta Kłodzka

Zarządzenie nr 72/2022
Burmistrza Miasta Kłodzka
z dnia 15 grudnia  2022

w sprawie zmiany zarządzenia w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędowi Miasta w Kłodzku

na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559 t. j.) Burmistrz Miasta Kłodzka zarządza, co następuje:

paragraf 1

W regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta w Kłodzku, stanowiącym załącznik
nr 1 do Zarządzenia nr 51/2017 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 30 sierpnia 2017 r.,
w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędowi Miasta w Kłodzku z późniejszymi zmianami, wprowadza się następującą zmianę:

paragraf 12 otrzymuje brzmienie

„paragraf 12.1 Ustala się etatyzację Wydziałów, o których mowa w § 11:

1)      Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej                                                      21 etatów

2)      Wydział Budżetowo – Finansowy                                                                  12  etatów

3)      Wydział Podatków i Opłat                                                                              9 etatów

4)      Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego 15 etatów

                                                                                                            

5)      Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska                             12 etatów

 

6)      Wydział Rozwoju Miasta                                                                                  6 etatów

7)      Wydział Edukacji i Spraw Społecznych                                                             9,5 etatu

8)      Urząd Stanu Cywilnego                                                                                    10 etatów

9)      Stanowisko  ds. Kontroli                                                                                  1 etat

10)   Zespół Zarządzania Kryzysowego i Obrony Cywilnej                                      3 etaty

11)   Zespół ds. Zamówień Publicznych                                                                   2 etaty

12)   Audytor Wewnętrzny                                                                                      0,5 etatu

13)   Stanowisko ds. BHP                                                                                       0,5 etatu

14)   Stanowisko ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi                                            1 etat

15)   Pełnomocnik Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień          1 etat

 

2.      W uzasadnionych przypadkach określone zadania urzędu mogą być wykonywane na podstawie umów cywilnoprawnych.

3.      Schemat organizacyjny urzędu określa załącznik nr 1 do regulaminu.”

Paragraf 2

Wykonanie zarządzenia powierza się kierownikom wydziałów oraz pracownikom zatrudnionym na samodzielnych stanowiskach.

Paragraf 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 16 grudnia 2022  r.

Pieczątka imienna z podpisem – Burmistrz Miasta Kłodzka Michał Piszko

 


Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Sekretarz
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  20.12.2022
Data wprowadzenia do BIP:  20.12.2022 13:31
Data weryfikacji:   23.12.2022 11:31
Data ostatniej zmiany:   23.12.2022 11:31 Rejestr zmian