Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022 Zarządzenie nr 71/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 13.12.2022 r. w sprawie praktycznego sprawdzenia organizacji oraz warunków ewakuacji Urzędu Miasta w Kłodzku.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022

Zarządzenie nr 71/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 13.12.2022 r. w sprawie praktycznego sprawdzenia organizacji oraz warunków ewakuacji Urzędu Miasta w Kłodzku.

Treść informacji

ZARZĄDZENIE nr 71/2022

Burmistrza Miasta Kłodzka

z dnia 13 grudnia 2022 roku

w sprawie praktycznego sprawdzenia organizacji oraz warunków ewakuacji
Urzędu Miasta w Kłodzku

Na podstawie art.33 ust.1 i 3 ustawy o samorządzie gminnym (t.j.Dz.U.z 2022 r.poz.559 ze zm.) w związku z § 28 ust.1 pkt.18 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta w Kłodzku nadanego Zarządzeniem nr 51/2017 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 30 sierpnia 2017 r. oraz § 17 ust.1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji  z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów  budowlanych i terenów ( Dz.U. z 2010 r. Nr 109,poz.719 )zarządzam ,co następuje :

paragraf 1

Przeprowadza się w dniu 16 grudnia  2022 r., o godzinie 15.00  praktyczne  sprawdzenie  organizacji oraz warunków ewakuacji pracowników i interesantów   z budynku Urzędu Miasta w  Kłodzku przy pl. B. Chrobrego 1,w oparciu o obowiązujący plan ewakuacji.

paragraf 2

Jako miejsce zbiórki wyznaczam teren placu  od  strony restauracji „ Ratuszowa” w pobliżu Domu Handlowego „Jard” w oparciu o obowiązujący plan ewakuacji.

 paragraf 3

 W dniu ewakuacji Urząd Miasta w Kłodzku będzie czynny do godziny 14:45.

 paragraf 4

O terminie przeprowadzenia działań należy powiadomić Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Kłodzku w ustawowym terminie 7 dni przed planowaną ewakuacją.

paragraf 5

Koordynatorem ewakuacji jest inspektor ds. BHP Wszelkie ustalenia organizacyjne wynikające z planu ewakuacji należy konsultować   z Sekretarzem Gminy Miejskiej.

paragraf 6

Kierownicy wydziałów zapewnią właściwe przygotowanie do ewakuacji podległych pracowników, zwracając szczególną uwagę na bezpieczeństwo i zabezpieczenie danych oraz sprzętu i wyposażenia stanowisk pracy.

 paragraf 7

Kierownik Wydziału Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej zapewni właściwe zamknięcie systemu informatycznego 

paragraf 8

Komendant Straży Miejskiej zabezpieczy wyjścia ewakuacyjne z budynku, uniemożliwiając powrót pracowników do budynku i wejście do niego osobom postronnym.

paragraf 9

W miejscu zbiórki po ewakuacji, stan osobowy sprawdzi Inspektor ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi

 paragraf 10

Po zakończeniu ewakuacji i sprawdzeniu stanu osobowego koordynator ewakuacji wraz z informatykiem i konserwatorem sprawdzi stan pomieszczeń. O wynikach powiadomią Sekretarza Gminy Miejskiej.

 paragraf 11

 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  20.12.2022
Data wprowadzenia do BIP:  20.12.2022 13:25
Data weryfikacji:   20.12.2022 13:30
Data ostatniej zmiany:   20.12.2022 13:30 Rejestr zmian