Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022
Zarządzenie nr 59/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 9.12.2022 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 4/2019 z dnia 7 stycznia 2019 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miasta w Kłodzku.
Treść informacji
Pieczęć nagłówkowa – Burmistrz Miasta Kłodzka
Zarządzenie nr 59 /2022
Burmistrza Miasta Kłodzka
z dnia 9 grudnia 2022 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia nr 4/2019 z dnia 7 stycznia 2019 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miasta w Kłodzku
Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559), w związku z art. 31 i art. 772 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.1510), w związku z art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1960) po uzgodnieniu regulaminu z zakładowymi organizacjami związkowymi działającymi w Urzędzie Miasta w Kłodzku, Burmistrz Miasta Kłodzko zarządza, co następuje:
paragraf 1
1. Załącznik Nr 1 Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miasta w Kłodzku otrzymuje brzmienie:
„Załącznik Nr 1
Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miasta w Kłodzku stanowiącego
Załącznik do zarządzenia Nr 4/2019 BURMISTRZA MIASTA KŁODZKA z dnia 7 stycznia 2019 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miasta w KłodzkuTARYFIKACJA STANOWISK PRACY
Tabela - WYKAZ STANOWISK, W TYM STANOWISK KIEROWNICZYCH URZĘDNICZYCH, URZĘDNICZYCH, POMOCNICZYCH I OBSŁUGI, WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE DO WYKONYWANIA PRACY NA POSZCZEGÓLNYCH STANOWISKACH
Lp. | Stanowisko | Kategoria zaszeregowania | Minimalne wymagania kwalifikacyjne | ||
wykształcenie oraz umiejętności zawodowe | staż pracy (w latach) | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
Stanowiska kierownicze urzędnicze |
| ||||
1 | Sekretarz gminy | XVII - XXII | wyższe | 4 | |
2 | Zastępca skarbnika | XV – XXII | wyższe lub podyplomowe ekonomiczne | 3 | |
3 | Kierownik urzędu stanu cywilnego | XVI -XXI | według odrębnych przepisów | - | |
4 | Zastępca kierownika urzędu stanu cywilnego, | XIII – XX | według odrębnych przepisów | - | |
5 | Kierownik wydziału | XV – XXI | wyższe | 5 | |
Główny księgowy, | XV – XXII | według odrębnych przepisów |
| ||
Audytor wewnętrzny | XV – XX | ||||
6 | Kierownik referatu | XIII – XX | wyższe | 4 | |
Zastępca kierownika wydziału | XIII – XIX | ||||
7 | Zastępca głównego księgowego
| XIV – XXI | wyższe lub podyplomowe ekonomiczne | 3 | |
8 | Inspektor ochrony danych | XIII – XVII | według odrębnych przepisów |
| |
Stanowiska urzędnicze |
| ||||
1 | Informatyk urzędu, | XII – XVII | wyższe | 4 | |
|
| ||||
Główny specjalista, | XII – XX | ||||
Starszy inspektor | XII – XIX | ||||
Inspektor ds. BHP | XI – XVI | według odrębnych przepisów | |||
2 | Inspektor | XII – XVIII | wyższe | 3 | |
XII – XVI | średnie | 5 | |||
3 | Starszy specjalista, | XI – XVII | wyższe | 3 | |
Starszy informatyk | XI – XVI | ||||
4 | Podinspektor, | X – XV | wyższe, średnie | - 3 | |
Informatyk | X – XV | wyższe średnie | - 3 | ||
5 | Specjalista | X – XV | wyższe średnie | - 3 | |
6 | Referent, | IX – XIV | średnie | 2 | |
7 |
Księgowy
| IX – XV | średnie | 2 | |
8 | Archiwista | IX – XV | średnie | 2 | |
9 | Młodszy referent, | VIII – XIV | średnie | - | |
Młodszy księgowy | VIII – XIV | ||||
Stanowiska pomocnicze i obsługi | |||||
1 | Sekretarka | IX – XIII | średnie | - | |
2 | Telefonistka | V – XI | podstawowe | - | |
3 | Pomoc administracyjna | III – XIV | średnie | - | |
4 | Konserwator | IX – X | zasadnicze | - | |
|
|
|
|
| |
5 | Kierowca samochodu osobowego | VII -XII | według odrębnych przepisów |
| |
6 | Robotnik gospodarczy | V – VIII | podstawowe | - | |
7 | Sprzątaczka | III - VIII | podstawowe | - | |
8 | Goniec | II -VII | podstawowe | - |
Tabela - Stanowiska, na których nawiązanie stosunku pracy następuje w ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych
1 | pracownik II stopnia wykonujący zadania w ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych | XII-XIII
XI - XII | wyższe
wyższe | 3
- |
2 | Pracownik I stopnia wykonujący zadania w ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych | X-XI
IX-X
VIII - IX | średnie
średnie
średnie | 3
2
- |
2. Załącznik Nr 2 Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miasta w Kłodzku otrzymuje brzmienie:
„Załącznik Nr 2
Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miasta w Kłodzku
stanowiącego
Załącznik do zarządzenia Nr 4/2019BURMISTRZA MIASTA KŁODZKA
z dnia 7 stycznia 2019 roku
w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miasta w Kłodzku
TABELA STAWEK MIESIĘCZNYCH PŁACY ZASADNICZEJ / ZASZEREGOWANIA OSOBISTEGO
Kategoria zaszeregowania | kwota w złotych |
I | 2150 – 3010 |
II | 2200 - 3050 |
III | 2250 – 3100 |
IV | 2300 – 3150 |
V | 2350 – 3200 |
VI | 2400 – 3250 |
VII | 2450 – 3300 |
VIII | 2500 – 3400 |
IX | 2550 – 3500 |
X | 2600 – 3600 |
XI | 2650 – 3700 |
XII | 2700 – 3800 |
XIII | 2750 – 3900 |
XIV | 2800 – 4100 |
XV | 2850 – 4300 |
XVI | 2900 – 4600 |
XVII | 2950 – 5000 |
XVIII | 3000 – 5500 |
XIX | 3100 – 5700 |
XX | 3200 – 5800 |
XXI | 3400 – 5900 |
XXII | 3600 - 6300 |
paragraf 2
Pozostałe zapisy regulaminu pozostają bez mian.
paragraf 3
Wykonanie zarządzenia powierza się sekretarzowi gminy.
paragraf 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od 1 września 2022 roku z jednoczesnym zachowaniem terminu dwóch tygodni na poinformowanie pracowników Urzędu Miasta w Kłodzku w sposób zwyczajowo przyjęty o zmianach w regulaminie wynagradzania.
Pieczątka imienna z podpisem – Burmistrz Miasta Kłodzka Michał Piszko
Pieczątka – Komisja Międzyzakładowa NSZZ Solidarność`80 Pracowników Ziemi Kłodzkiej, pl. Jagiełły 1, 57-300 Kłodzko
Pieczątka imienna z podpisem – Przewodniczący Komisji Międzyzakładowej NSZZ Solidarność`80 Pracowników Ziemi Kłodzkiej Beata Bobowska
Pieczątka imienna z podpisem – Związek Zawodowy Pracowników Urzędu Miasta w Kłodzku, pl. B. Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, Nip 8831961795, REGON 890603730 Gabriela Włudarczyk
Pieczątka imienna z podpisem – Magdalena Soja Adwokat