Kategoria menu:Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej
Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej
Treść informacji
Kłodzko, dnia 08 grudnia 2022 r.
WO-BR.0002.LI.2022.AB
Pan, Pani
Radny, Radna
Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 559, ze zm.) oraz § 61 ust. 13 Statutu Gminy Miejskiej Kłodzko, stanowiącego załącznik nr 1 do Uchwały Nr LX/469/2018 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 30 października 2018 r. w sprawie Statutu Gminy Miejskiej Kłodzko (Dz. Urz. Woj. Doln. z 2 listopada 2018 r. poz.5380) uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 15 grudnia 2022 roku o godz. 11:00 w Sali Rajców Urzędu Miasta w Kłodzku odbędą się obrady LI sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie LI sesji Rady Miejskiej w Kłodzku.
2. Stwierdzenie ważności sesji.
3. Wybór sekretarza sesji.
4. Podjęcie uchwały w sprawie dokonania zmian budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko na 2022 rok, druk nr 477.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Wnioski i oświadczenia radnych.
7. Sprawy różne.
8. Zakończenie sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Kłodzku Elżbieta Żytyńska
Podstawa prawna:
Zaproszenie niniejsze stanowi podstawę do zwolnienia od pracy art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn.zm.)
Pliki powiązane z informacją
- Proponowany porządek obrad sesji Rady Miejskiej - rozmiar pliku: 147.81 kb