Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022 Zarządzenie nr 48/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 26.09.2022 r. w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej celem naboru na wolne stanowisko urzędnicze referenta w Urzędzie Miasta w Kłodzku.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022

Zarządzenie nr 48/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 26.09.2022 r. w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej celem naboru na wolne stanowisko urzędnicze referenta w Urzędzie Miasta w Kłodzku.

Treść informacji

Zarządzenie Nr 48/2022

Burmistrza Miasta Kłodzka

z dnia 26 września 2022 roku

w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej celem naboru na wolne stanowisko urzędnicze referenta w Urzędzie Miasta w Kłodzku.

Na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.   z 2022 r. poz. 530 z późn. zm.) oraz § 5 ust. 2 pkt 1) Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta w Kłodzku  i  § 4 ust. 1 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Kłodzku oraz na wolne stanowiska kierowników gminnym jednostek organizacyjnych, wprowadzonego Zarządzeniem nr 108/2010 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 25 października 2010 r.), zarządzam co następuje:

paragraf 1

W celu wyłonienia kandydata na stanowisko urzędnicze referenta w Urzędzie Miasta                        

w Kłodzku, powołuje komisję rekrutacyjną, zwaną dalej „komisją” w następującym składzie:

1.Wiesław Tracz – przewodniczący komisji – z-ca Burmistrza Miasta Kłodzka,

2.Krzysztof Oktawiec - zastępca przewodniczącego – Sekretarz Gminy,

3.Bogumiła Bahranowska – członek komisji – kierownik Wydziału Gospodarki mieniem komunalnym i Planowania Przestrzennego,

4.Wiktoria Bańka – członek komisji, będący jednocześnie sekretarzem komisji inspektor - ds. ZZL.

paragraf 2

 Komisja pracować będzie na zasadach określonych w Regulaminie naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Kłodzku oraz na wolne stanowiska kierowników gminnym jednostek organizacyjnych.

paragraf 3

Komisja działa do czasu zakończenia procedury naboru.

paragraf 4

 Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.

paragraf 5

 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Podpisał Burmistrz Miasta Kłodzka Michał Piszko

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Stanowisko ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  17.10.2022
Data wprowadzenia do BIP:  17.10.2022 09:51
Data weryfikacji:   17.10.2022 09:52
Data ostatniej zmiany:   17.10.2022 09:52 Rejestr zmian