Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022 Zarządzenie nr 46/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 05.10.2022 r. w sprawie powołania komisji ds. inwentaryzacji oraz przejęcia mienia użyczonego stowarzyszeniu Akademia Przygody.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022

Zarządzenie nr 46/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 05.10.2022 r. w sprawie powołania komisji ds. inwentaryzacji oraz przejęcia mienia użyczonego stowarzyszeniu Akademia Przygody.

Treść informacji

Zarządzenie Nr 46/2022
Burmistrza Miasta Kłodzka
z dnia 5 października 2022 r.
w sprawie powołania komisji ds. inwentaryzacji oraz przejęcia mienia użyczonego stowarzyszeniu Akademia Przygody Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 559, ze zm.) oraz § 10 ust. 2 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta w Kłodzku zatwierdzonego zarządzeniem Nr 51/2017 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 30 sierpnia 2017 r. w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędowi Miasta w Kłodzku (z późniejszymi zmianami), Burmistrz Miasta Kłodzka zarządza co następuje:
Paragraf 1

1.  Powołuje się komisję ds. inwentaryzacji oraz przejęcia mienia użyczonego stowarzyszeniu Akademia Przygody, w składzie:

1)    Bogumiła Bahranowska

2)    Małgorzata Zawadzka

3)    Katarzyna Siwek-Świderska

4)    Jacek Dolata

2.  W skład komisji mogą wchodzić również pracownicy spółki gminnej Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko spółka z ograniczoną odpowiedzialności, zaproponowani i wskazani imiennie przez Prezesa spółki, w liczbie co najmniej 3 osób.

3.  Ilość członków komisji nie może przekroczyć 8 osób.

Paragraf 2
Komisja pracuje w składzie co najmniej połowy liczby osób powołanych do komisji i ulega rozwiązaniu z chwilą ostatecznego przejęcia nieruchomości objętych umową użyczenia z dnia 30 września 2005 r. zawartą ze stowarzyszeniem Akademia Przygody.
Paragraf 3

1.  Celem prac komisji jest dokonanie inwentaryzacji oraz przejęcie mienia znajdującego się na obszarze nieruchomości objętej umową użyczenia z dnia 30 września 2005 r. zawartą ze stowarzyszeniem Akademia Przygody, poprzez:

a)    przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie,

b)    przejęcie nieruchomości,

c)    spis z natury mienia znajdującego się na terenie przejmowanej nieruchomości,

d)    w przypadku ruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Kłodzko ich protokolarne przejęcie i zabezpieczenie.

2.  Z prac komisji sporządza się protokół.

3.  Protokół zawiera w szczególności informację o podjętych czynnościach, spis przejętego mienia oraz dokumentację fotograficzną.

Paragraf 4
Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi Wydziału Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego.
Paragraf 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.



Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Wydział Gospodarki Mieniem Komunalny i Planowania Przestrzennego
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  06.10.2022
Data wprowadzenia do BIP:  06.10.2022 13:30
Data weryfikacji:   17.10.2022 08:17
Data ostatniej zmiany:   17.10.2022 08:17 Rejestr zmian