Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022
Zarządzenie nr 46/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 05.10.2022 r. w sprawie powołania komisji ds. inwentaryzacji oraz przejęcia mienia użyczonego stowarzyszeniu Akademia Przygody.
Treść informacji
Zarządzenie Nr 46/2022
Burmistrza Miasta Kłodzka
z dnia 5 października 2022 r.
w sprawie powołania komisji ds. inwentaryzacji oraz przejęcia mienia użyczonego stowarzyszeniu Akademia Przygody Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 559, ze zm.) oraz § 10 ust. 2 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta w Kłodzku zatwierdzonego zarządzeniem Nr 51/2017 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 30 sierpnia 2017 r. w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędowi Miasta w Kłodzku (z późniejszymi zmianami), Burmistrz Miasta Kłodzka zarządza co następuje:
Paragraf 1
1. Powołuje się komisję ds. inwentaryzacji oraz przejęcia mienia użyczonego stowarzyszeniu Akademia Przygody, w składzie:
1) Bogumiła Bahranowska
2) Małgorzata Zawadzka
3) Katarzyna Siwek-Świderska
4) Jacek Dolata
2. W skład komisji mogą wchodzić również pracownicy spółki gminnej Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko spółka z ograniczoną odpowiedzialności, zaproponowani i wskazani imiennie przez Prezesa spółki, w liczbie co najmniej 3 osób.
3. Ilość członków komisji nie może przekroczyć 8 osób.
Paragraf 2
Komisja pracuje w składzie co najmniej połowy liczby osób powołanych do komisji i ulega rozwiązaniu z chwilą ostatecznego przejęcia nieruchomości objętych umową użyczenia z dnia 30 września 2005 r. zawartą ze stowarzyszeniem Akademia Przygody.
Paragraf 3
1. Celem prac komisji jest dokonanie inwentaryzacji oraz przejęcie mienia znajdującego się na obszarze nieruchomości objętej umową użyczenia z dnia 30 września 2005 r. zawartą ze stowarzyszeniem Akademia Przygody, poprzez:
a) przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie,
b) przejęcie nieruchomości,
c) spis z natury mienia znajdującego się na terenie przejmowanej nieruchomości,
d) w przypadku ruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Kłodzko ich protokolarne przejęcie i zabezpieczenie.
2. Z prac komisji sporządza się protokół.
3. Protokół zawiera w szczególności informację o podjętych czynnościach, spis przejętego mienia oraz dokumentację fotograficzną.
Paragraf 4
Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi Wydziału Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego.
Paragraf 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.