Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022 Zarządzenie nr 37/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 27.07.2022 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu opiniowania złożonych ofert w ramach otwartego konkursu ofert na dofinansowanie wkładu własnego do realizowanych zadań publicznych współfinansowanych z funduszy zewnętrznych w 2022r.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022

Zarządzenie nr 37/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 27.07.2022 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu opiniowania złożonych ofert w ramach otwartego konkursu ofert na dofinansowanie wkładu własnego do realizowanych zadań publicznych współfinansowanych z funduszy zewnętrznych w 2022r.

Treść informacji

 ZARZĄDZENIE NR 37/2022

BURMISTRZA MIASTA KŁODZKAZ DNIA 27.07.2022 R.

w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu opiniowania złożonych ofert w ramach otwartego konkursu ofert na dofinansowanie wkładu własnego do realizowanych zadań publicznych współfinansowanych z funduszy zewnętrznych w 2022 roku.

 

Na podstawie art. 15 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie  (Dz. U. z 2022 poz. 1327 ze zm.) oraz § 11 uchwały nr XXXVII/358/2021 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 25 listopada 2021 roku w sprawie przyjęcia Rocznego programu współpracy Gminy Miejskiej Kłodzko z organizacjami pozarządowymi na rok 2022., zarządzam co następuje:

Paragraf 1

Powołuję Komisję Konkursową w składzie:

    1. Pan Wiesław Tracz – przewodniczący Komisji Konkursowej

                Zastępca Burmistrza Kłodzka

            2. Pani Renata Idzik   – zastępca przewodniczącego  Komisji Konkursowej   

        Kierownik Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych UM Kłodzko

            3. Pani Ewa Chmiel – członek

                pracownik Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych UM Kłodzko

            4.  Pani Karolina Dolata  – sekretarz Komisji Konkursowej

                pracownik Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych UM Kłodzko

 

Paragraf 2

Do zadań Komisji należy:

1) analiza i ocena złożonych ofert w oparciu o kryteria określone w ogłoszeniu o otwartym konkursie ofert;

2) wyłonienie ofert najlepiej służących realizacji zadania publicznego ,

3) przedłożenie Burmistrzowi Miasta Kłodzka opinii, co do złożonych ofert wraz z rekomendacją ich wyboru oraz określeniem kwot dotacji na ten cel.

 

Paragraf 3

1. Wobec osób wchodzących w skład Komisji mają zastosowanie przepisy art. 15 ust. 2d lub 2f ustawy
 z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2022 r., poz. 1327 z zm.).

2. Warunkiem udziału w pracach Komisji jest złożenie oświadczenia według wzoru określonego
 w Załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia.

 

Paragraf 4

1.    Komisja rozpoczyna pracę z dniem powołania.

2.    Komisja rozwiązuje się po dokonaniu oceny złożonych ofert do otwartego konkursu i przedstawieniu Burmistrzowi Miasta Kłodzko propozycji przyznania dotacji.

 

Paragraf 5

1.    Posiedzenie Komisji Konkursowej jest protokołowane przez sekretarza Komisji.

2.    Protokół z prac Komisji zawiera w szczególności:

1)    wykaz podmiotów, których oferty zostały rozpatrzone pozytywnie wraz z uwzględnieniem wysokości proponowanego dofinansowania,

2)    wykaz podmiotów, których oferty zostały rozpatrzone negatywnie wraz z uzasadnieniem.

 

Paragraf 6

Ostateczną decyzję o wyborze ofert i udzieleniu dotacji podejmuje Burmistrz Miasta Kłodzka.

 

Paragraf 7

Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.

 

Paragraf 8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

 

Zarządzenie podpisał

Burmistrz Miasta Kłodzka

Michał Piszko

 U Z A S A D N I E N I E

Zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego  i o wolontariacie, organ administracji publicznej ogłaszający otwarty konkurs ofert powołuje Komisję Konkursową w celu opiniowania złożonych ofert.

W celu rozpoczęcia postępowania konkursowego, zasadne staje się zatem podjęcie przedmiotowego zarządzenia.

 Przygotowała: K. Dolata 664

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  29.07.2022
Data wprowadzenia do BIP:  29.07.2022 14:45
Data weryfikacji:   29.07.2022 14:48
Data ostatniej zmiany:   29.07.2022 14:48 Rejestr zmian