Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022 Zarządzenie nr 29/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 23.05.2022 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu opiniowania złożonych ofert do otwartego konkursu ofert na wybór operatora konkursu na mikrodotację w ramach regrantingu na realizacje zadań publicznych na trenie Kłodzka w 2022r

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022

Zarządzenie nr 29/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 23.05.2022 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu opiniowania złożonych ofert do otwartego konkursu ofert na wybór operatora konkursu na mikrodotację w ramach regrantingu na realizacje zadań publicznych na trenie Kłodzka w 2022r

Treść informacji

ZARZĄDZENIE NR 29/ 2022

BURMISTRZA MIASTA KŁODZKA Z DNIA 23.05.2022 r.
w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu opiniowania złożonych ofert do otwartego konkursu ofert na wybór operatora konkursu na mikrodotację w ramach regrantingu na realizację zadań publicznych na terenie Kłodzka w 2022 r.

 

Na podstawie art. 15 ust. 2a - 2f oraz 16 a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie  (Dz. U. z 2020 r., poz. 1057 ze zm.) oraz § 11 Uchwały  Nr XXXVII/358/2021 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 25 listopada 2021 roku w sprawie przyjęcia Rocznego programu współpracy Gminy Miejskiej Kłodzko z organizacjami pozarządowymi na rok 2022, zarządzam co następuje:

 

Paragraf  1

 Powołuję Komisję Konkursową w składzie:

1. Pan Wiesław Tracz – przewodniczący Komisji Konkursowej

Zastępca Burmistrza Miasta Kłodzka,

2. Pani Renata Idzik  – zastępca przewodniczącego  Komisji Konkursowej   

Kierownik Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych UM Kłodzko,

3. Pani Ewa Chmiel – członek,

 inspektor Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych UM Kłodzko

4. Pan Krzysztof Oktawiec – członek,   

Sekretarz Gminy Miejskiej Kłodzko

5. Pani Karolina Dolata  – sekretarz komisji,

inspektor Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych UM Kłodzko.

 

Paragraf  2

Do zadań Komisji należy:

1) analiza i ocena złożonych ofert w oparciu o kryteria określone w ogłoszeniu o otwartym konkursie ofert;

2) wyłonienie ofert najlepiej służących realizacji zadania publicznego ,

3) przedłożenie Burmistrzowi Miasta Kłodzka opinii, co do złożonych ofert wraz z rekomendacją ich

wyboru oraz określeniem kwot dotacji na ten cel.

 
Paragraf  3

1. Wobec osób wchodzących w skład Komisji mają zastosowanie przepisy art. 15 ust. 2d lub 2f

ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z

2020 r., poz. 1057 z zm.).

2. Warunkiem udziału w pracach Komisji jest złożenie oświadczenia według wzoru określonego

w Załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia.

 

Paragraf  4

1.    Komisja rozpoczyna pracę z dniem powołania.

2.    Komisja rozwiązuje się po dokonaniu oceny złożonych ofert do otwartego konkursu i

przedstawieniu Burmistrzowi Miasta Kłodzko propozycji przyznania dotacji.

 

Paragraf  5

 

1.    Posiedzenie Komisji Konkursowej jest protokołowane przez sekretarza Komisji.

2.    Protokół z prac Komisji zawiera w szczególności:

1)     wykaz podmiotów, których oferty zostały rozpatrzone pozytywnie wraz z uwzględnieniem wysokości proponowanego dofinansowania,

2)     wykaz podmiotów, których oferty zostały rozpatrzone negatywnie wraz z uzasadnieniem.

 Paragraf  6

Ostateczną decyzję o wyborze ofert i udzieleniu dotacji podejmuje Burmistrz Miasta Kłodzka.

Paragraf  7

Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.


 Zarządzenie podpisał
Burmistrz Miasta Kłodzka
 Michał Piszko

 U Z A S A D N I E N I E

 Zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego  i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 poz. 1057 ze zm.) organ administracji publicznej ogłaszający otwarty konkurs ofert powołuje Komisję Konkursową w celu opiniowania złożonych ofert.

W celu rozpoczęcia postępowania konkursowego, zasadne staje się zatem podjęcie przedmiotowego zarządzenia.

 Załącznik nr 1 do Zarządzenia Burmistrza Miasta  Kłodzka  nr 29/2022 z dnia 23.05.2022 r.

                                                                                                             

OŚWIADCZENIE

Członka Komisji Konkursowej  do opiniowania ofert w otwartym konkursie ofert na wybór operatora konkursu na mikrodotację w ramach regrantingu z zakresu promocji wolontariatu

Imię (imiona)………………………………………………………………………………….. Nazwisko………………………………………………………………………………………

Reprezentowany podmiot……………………………………………………………………..

 

Uprzedzony o odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania oświadczam, że:

 

1. Znane/ nie znane jest mi, iż do członków komisji konkursowej biorących udział w opiniowaniu ofert stosuje się przepisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.) i nie podlegam/ podlegam wyłączeniu wskazanym w art. 24 dotyczącym wyłączenia pracownika oraz organu. 

                                                                        

2. Nie jestem/ jestem   związany z którymkolwiek z podmiotów biorących udział w otwartym konkursie ofert, a w szczególności nie jestem i nie byłem/am:

a)  związany/a stosunkiem prawnym, z tytułu którego uzyskałem/am przychód
(np. umowa o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło) z podmiotami składającymi ofertę;

b)  członkiem organów wykonawczych, nadzorczych lub innych organów podmiotów składających ofertę;

c)  członkiem podmiotów składających ofertę;

d)  wolontariuszem wykonującym świadczenia na rzecz podmiotów składających ofertę;

 3. Nie jestem / jestem związany w innym stosunku prawnym lub faktycznym z podmiotami składającymi ofertę, które mogą budzić uzasadnione wątpliwości co do mojej bezstronności.

 ………………………………….                                                                               

Miejscowość, data i podpis                                                                                             

  Niepotrzebne skreślić

 

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  03.06.2022
Data wprowadzenia do BIP:  03.06.2022 15:26
Data weryfikacji:   03.06.2022 15:27
Data ostatniej zmiany:   03.06.2022 15:27 Rejestr zmian