Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022 Zarządzenie nr 26/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 22.04.2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu gospodarowania środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Urzędzie Miasta w Kłodzku.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022

Zarządzenie nr 26/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 22.04.2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu gospodarowania środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Urzędzie Miasta w Kłodzku.

Treść informacji

ZARZĄDZENIE Nr 26/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka

z dnia 22 kwietnia 2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu gospodarowania środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Urzędzie Miasta w Kłodzku  

Na podstawie art. 3 ust. 2 oraz art. 8 ust. 2 ustawy z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych. (Dz. U. z 2021 r. poz. 746 ze zm.), zarządza się co następuje:

Paragraf 1

Wprowadza się Regulamin gospodarowania środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Urzędzie  Miasta w Kłodzku, zwany dalej Regulaminem,  stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia.

 Paragraf 2

Traci moc Zarządzenie Burmistrza Miasta Kłodzka nr 92/2012 z dnia 16 listopada
2012 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Urzędzie Miasta w Kłodzku.

 

Paragraf 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od dnia
1 stycznia 2022 r.

Paragraf 4

Prowadzenie spraw objętych Regulaminem powierza się Przewodniczącemu Komisji Socjalnej.

Zarządzenie podpisał

Burmistrz Miasta Kłodzka

Michał Piszko

UZASADNIENIE

Artykuł 8 ust. 2 ustawy z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych STANOWI, że określenie zasad i warunków korzystania z usług i świadczeń finansowanych ze środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych oraz zasady przeznaczenia środków funduszu na poszczególne cele i rodzaje działalności socjalnej określa pracodawca w regulaminie.

W związku z tym ze zachodzi potrzeba uaktualnienia i uszczegółowienia zapisów Regulaminu gospodarowania środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Urzędzie Miasta w Kłodzku, przyjęcie niniejszego regulaminu jest zasadne.

 

REGULAMIN GOSPODAROWANIA ŚRODKAMI ZAKŁADOWEGO FUNDUSZU ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH W URZĘDZIE MIASTA W KŁODZKU został wprowadzony  Zarządzeniem Nr 26/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 22.04.2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu gospodarowania środkami  Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Urzędzie Miasta w Kłodzku  

W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny  z członkami Komisji Socjalnej pod nr telefonu 74 865 4620, 865 46 56, 865 46 64.

Poniżej wykaz wniosków dla pracowników/emerytów/rencistów korzystających ze środków ZAKŁADOWEGO FUNDUSZU ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH W URZĘDZIE MIASTA W KŁODZKU:

1) Załącznik nr 1 – Oświadczenie  o sytuacji życiowej, rodzinnej i materialnej osoby ubiegającej się o świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Urzędzie Miasta w Kłodzku.

2) Załącznik nr 2 – Wniosek o dofinansowanie do wypoczynku organizowanego we własnym zakresie.

3) Załącznik nr 3 – Wniosek o dofinansowanie do sanatorium leczniczo–profilaktycznego.

4) Załącznik nr 4 – Wniosek o bezzwrotną pomoc świąteczną.

5) Załącznik nr 5 – Wniosek o bezzwrotną zapomogę losową.

6) Załącznik nr 6  - Wniosek o pożyczkę mieszkaniową

7) Załącznik nr 7  - Umowa pożyczki mieszkaniowej.

8) Regulamin ZFŚS

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  09.05.2022
Data wprowadzenia do BIP:  09.05.2022 14:14
Data weryfikacji:   09.05.2022 14:51
Data ostatniej zmiany:   09.05.2022 14:51 Rejestr zmian