Kategoria menu:Nabory na wolne stanowiska, konkursy
Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta w Kłodzku
Treść informacji
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
referenta w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta w Kłodzku
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta w Kłodzku, pl. B. Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko
2. Wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku (formalne):
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie min. średnie oraz co najmniej 3-letni staż pracy w administracji publicznej lub na pokrewnych stanowiskach,
3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
6) nieposzlakowana opinia,
3.Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
1) preferowane wykształcenie: wyższe o profilu prawo, administracja lub zarządzanie;
2) znajomość ustaw związanych z realizowanymi obowiązkami, w tym w szczególności ustawy gospodarce nieruchomościami, Kodeksu cywilnego oraz Kodeksu postępowania administracyjnego;
3) znajomość aplikacji i oprogramowania: MS Office, LEX, ERGO, Geoportal, EZD lub pokrewne, RADIX, CEDIG, EXEL.
4) mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
5) prawo jazdy kat. B.
4. Planowany zakres zadań na stanowisku objętym naborem:
1) prowadzenie rejestru sprzedaży nieruchomości gminnych (w zakresie nieruchomości niezabudowanych);
2) zlecanie wykonania opracowań geodezyjno-kartograficznych i operatów szacunkowych w zakresie zadań powierzonych zakresem czynności;
3) zabezpieczanie nieruchomości pozostających w bezpośrednim zasobie nieruchomości przed uszkodzeniem i zniszczeniem;
4) zbywanie prawa własności gminnych niezabudowanych w trybie przetargowym;
5) sprzedaż nieruchomości niezabudowanych w trybach bezprzetargowych;
6) sporządzanie wykazów nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży;
7) nabywanie nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości;
8) prowadzenie procedur zbycia nieruchomości na rzecz wspólnot mieszkaniowych;
9) realizowanie zadań wynikających z uprawnień właścicielskich w stosunku do nieruchomości znajdujących się na terenie Twierdzy Kłodzko oraz OSiR;
11) oddawanie lokali użytkowych gminnych w użyczenie lub najem, w tym przygotowywanie wykazów,
12) zastępowanie pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. gospodarowania nieruchomościami gminnymi.
13) współpraca z Referatem Podatków i Opłat w sprawach związanych z mieniem gminnym;
14) wystawianie faktur VAT oraz not księgowych w ramach posiadanego zakresu obowiązków.
15) dzierżawa nieruchomości niezabudowanych.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.
6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) miejsce pracy: Urząd Miasta w Kłodzku,
2) system czasu pracy zgodny z regulaminem pracy,
3) bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
4) budynek Urzędu Miasta oraz pomieszczenia sanitarne niedostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkim,
5) stanowisko pracy dla pracownika administracji biurowej związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych ponad 4 godziny dziennie,
6) praca na stanowisku wykonywana jest z przewagą wysiłku umysłowego, wymagana samodzielność,
7) praca przy sztucznym oświetleniu,
8) praca w pełnym wymiarze czasu pracy na czas nieokreślony – 1 etat.
2) CV,
3) kwestionariusz osobowy uwzględniający m.in. dane osobowe, miejsce zamieszkania i posiadane obywatelstwo,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje oraz staż pracy (doświadczenie zawodowe),
5) kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku jej posiadania,
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na stanowisku,
9) oświadczeniu o posiadaniu nieposzlakowanej opinii. Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winne być opatrzone własnoręcznym podpisem.
W liście motywacyjnym należy zawrzeć podpisaną własnoręcznie klauzulę o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze zgodnie z Art. 6 ust 1 a) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
8.Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem „Oferta na stanowisko referenta w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego” w terminie do 25.04.2022 r. na adres: Urząd Miasta w Kłodzku, Plac Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko.Oferty przyjmowane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu Miasta w Kłodzku, tj. od poniedziałku do piątku od godziny 7:30 do 15:30.Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną po upływie terminu do ich złożenia określonego w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
9.Kandydaci, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni o terminie następnego etapu naboru.
10. Informacja o wyniku naboru po jego zakończeniu podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta w Kłodzku (I piętro).
11. Urząd Miasta w Kłodzku z pracownikiem podejmującym po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych może zawrzeć umowę na czas określony nie dłuższy niż sześć miesięcy w celu odbycia służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,12.Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia Burmistrza Miasta do wydawania decyzji administracyjnych w związku z powyższym będzie obowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.13. RODO – Kwestionariusz osobowy wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów biorących udział w procesie rekrutacji w Urzędzie Miasta w Kłodzku dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta w Kłodzku.
Kłodzko, dnia 14 kwietnia 2022 r.
Podpisał Burmistrz Miasta Kłodzka Michał Piszko