Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Nabór na wolne stanowiska i konkursy Nabory na wolne stanowiska, konkursy Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta w Kłodzku

Kategoria menu:Nabory na wolne stanowiska, konkursy

Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta w Kłodzku

Treść informacji

 


OGŁOSZENIE O NABORZE


Burmistrz Miasta Kłodzka ogłasza nabór


na wolne stanowisko urzędnicze


referenta w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta w Kłodzku


1. Nazwa  i adres jednostki: Urząd Miasta w Kłodzku, pl. B. Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko


2. Wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku (formalne):


1)    obywatelstwo polskie,


2)    wykształcenie min. średnie oraz co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej lub na pokrewnych stanowiskach,


3)    pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,


4)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,


5)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,


6)    nieposzlakowana opinia,


3.       Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – dodatkowe (będące przedmiotem oceny):


1)      preferowane wykształcenie: wyższe o profilu prawo, administracja lub zarządzanie;


2)    znajomość  ustaw związanych z realizowanymi  obowiązkami, w tym w szczególności ustawy gospodarce nieruchomościami, Kodeksu cywilnego oraz Kodeksu postępowania administracyjnego;


3)    znajomość aplikacji i oprogramowania: MS Office,  LEX, ERGO, Geoportal, EZD lub pokrewne, RADIX,   


  CEDIG, EXEL.


4)    mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,


5)    prawo jazdy kat. B.


4.       Planowany zakres zadań na stanowisku objętym naborem:


1)      zamiana nieruchomości gminnych,


2)      nabywanie nieruchomości na rzecz gminy,


3)      przekazywanie nieruchomości gminnych na rzecz Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego,


4)      znoszenie współwłasności nieruchomości,


5)      przygotowywanie wniosków o  przekazanie na rzecz gminy prawa własności nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa,


6)      prowadzenie procedur odszkodowawczych,


7)      prowadzenie procedur użyczenia nieruchomości gminnych niezabudowanych,


8)      przygotowywanie i prowadzenie procedur scalania i podziałów nieruchomości,


9)      zadania wynikające z prawa geodezyjnego i kartograficznego w tym:


a. wydawanie postanowienia o wszczęciu postępowania o rozgraniczeniu nieruchomości;


b. wydawanie upoważnienia dla geodety w celu ustalenia przebiegu granic;


c. wydawanie decyzji o rozgraniczeniu nieruchomości;


d. ocena prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości przez geodetę oraz zgodności sporządzonych dokumentów z przepisami prawa, zwrot dokumentów geodecie    do uzupełnienia;


e. przyjmowanie dokumentacji rozgraniczeniowej


       f. umarzanie postępowania administracyjnego i przekazanie sprawy z urzędu do sądu;


g. rozstrzyganie spornych spraw związanych z ustaleniem przebiegu granic na obszarach objętych scalaniem,


       11) wydzierżawianie nieruchomości gminnych na cele rolne,


       12) współpraca z Referatem Podatków i Opłat w sprawach związanych z mieniem gminnym,


       13) wystawianie faktur VAT oraz not księgowych w ramach posiadanego zakresu obowiązków.


a)    przydzielonymi zadaniami wynikającymi z bieżących poleceń bezpośredniego przełożonego.


5.       W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.


6.    Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:


1)   miejsce pracy: Urząd Miasta w Kłodzku,


2)    system czasu pracy zgodny z regulaminem pracy,


3)    bezpieczne warunki pracy na stanowisku,


4)    budynek Urzędu Miasta oraz pomieszczenia sanitarne niedostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkim,


5)    stanowisko pracy dla pracownika administracji biurowej związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych ponad 4 godziny dziennie,


6)    praca na stanowisku wykonywana jest z przewagą wysiłku umysłowego, wymagana samodzielność,


7)    praca przy sztucznym oświetleniu,


8)    praca w pełnym wymiarze czasu pracy na czas nieokreślony – 1 etat.


7.  Wymagane dokumenty dla stanowiska objętego naborem, które powinna zawierać oferta:


1)    list motywacyjny,


2)    CV,


3)    kwestionariusz osobowy uwzględniający m.in. dane osobowe, miejsce zamieszkania i posiadane obywatelstwo,


4)    kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje oraz staż pracy (doświadczenie zawodowe),


5)    kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku jej posiadania,


6)    oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,


7)    oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe,


8)    oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na stanowisku,


9)    oświadczeniu o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.


Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winne być opatrzone własnoręcznym podpisem.


W liście motywacyjnym należy zawrzeć podpisaną własnoręcznie klauzulę o treści:


„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze zgodnie z Art. 6 ust 1 a) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie osób fizycznychw związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.


8.       Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem  i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem „Oferta na stanowisko referenta w Wydziale Gospodarki Mieniem Komunalnym i Planowania Przestrzennego”  w terminie do  18.04.2022  r. na adres: Urząd Miasta  w Kłodzku, Plac Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko. Oferty przyjmowane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu Miasta  w Kłodzku,  tj. od poniedziałku do piątku od godziny 7:30 do 15:30. Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną po upływie terminu do ich złożenia określonego w ogłoszeniu  o naborze nie będą rozpatrywane.


9.       Kandydaci, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni  o terminie następnego etapu naboru.


10.   Informacja o wyniku naboru po jego zakończeniu podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miasta w Kłodzku (I piętro).


11.   Urząd Miasta w Kłodzku z pracownikiem podejmującym po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych może zawrzeć umowę na czas określony nie dłuższy niż sześć miesięcy w celu odbycia służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,


12.   Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia Burmistrza Miasta do wydawania decyzji administracyjnych w związku z powyższym będzie obowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.


13.   RODO – Kwestionariusz osobowy wraz z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów biorących udział w procesie rekrutacji w Urzędzie Miasta w Kłodzku dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta w Kłodzku.


Kłodzko, dnia 7 kwietnia 2022 r.


Podpisał Burmistrz Miasta Kłodzka Michał Piszko

Informacja powiązana z wydziałem:   Stanowisko ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Wiktoria Bańka
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  07.04.2022
Data wprowadzenia do BIP:  07.04.2022 13:52
Data weryfikacji:   07.04.2022 13:53
Data ostatniej zmiany:   14.04.2022 09:15 Rejestr zmian