Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022
Zarządzenie nr 22/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 23.03.2022 r. w sprawie powołania Komisji Socjalnej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Urzędzie Miasta w Kłodzku.
Treść informacji
Zarządzenie nr 22/2022
Burmistrza Miasta Kłodzka
z dnia 23 marca 2022 r.
Na podstawie art. 8 ust. 2 ustawy z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych (Dz. U. 2021 r. poz. 746 ze zm.) w związku z § 2 ust. 1 pkt 9 Regulaminu Funduszu Świadczeń Socjalnych w Urzędzie Miasta Kłodzka przyjętego Zarządzeniem nr 92/2012 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 16 listopada 2012 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Funduszu Świadczeń Socjalnych w Urzędzie Miasta Kłodzka, zarządzam co następuje:
1. Powołuję Komisję Socjalną w składzie:
- Barbara Gargasz – przewodnicząca
- Iwona Łuczak – zastępca przewodniczącej
- Karolina Dolata – sekretarz
- Ewa Chmiel – członek
- Dorota Pogoda – członek
- Edyta Plenkiewicz – członek
- Andrzej Pokojewski – członek
pargraf 2
Komisja Socjalna zostaje powołana na czas nieokreślony z możliwością jej odwołania lub zmiany składu w każdym czasie.
pargraf 3
1.Traci moc Zarządzenie nr 69/2015 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 17 października 2015 r. w sprawie powołania Komisji ds. Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Urzędzie Miasta w Kłodzku.
2. Traci moc Zarządzenie nr 30/2021 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 21 maja 2021 r. w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Socjalnej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Urzędzie Miasta w Kłodzku.
Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Socjalnej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Urzędzie Miasta w Kłodzku.
paragraf 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
UZASADNIENIE
W związku z zaistniałymi zmianami związanymi z pełnieniem dotychczasowych funkcji w składzie komisji oraz wcześniejszymi zmianami w jej składzie zachodzi konieczność uaktualnienia składu komisji.