Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022 Zarządzenie nr 17/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 10.03.2022 r. w sprawie powołania składu Komisji Przetargowej do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenie negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.), zwana dalej ustawą Pzp.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022

Zarządzenie nr 17/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 10.03.2022 r. w sprawie powołania składu Komisji Przetargowej do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenie negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.), zwana dalej ustawą Pzp.

Treść informacji

 Zarządzenie Nr 17/2022

 Burmistrza Miasta Kłodzka

 z dnia 10 marca 2022 r.

 w sprawie powołania składu Komisji Przetargowej do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez przeprowadzenie negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.), zwana dalej ustawą Pzp.

 

 Na podstawie art. 55 w związku z art. 53 ust. 2 ustawy Pzp, zarządzam, co następuje:

 paragraf 1

 Powołuję Komisję Przetargową do  przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00”,

 

w składzie:

 1. Wiesław Tracz - Przewodniczący Komisji Przetargowej

 2. Krzysztof Oktawiec - Z-ca Przewodniczącego Komisji Przetargowej

 3. Marta Gredys - Sekretarz Komisji Przetargowej

 4. Barbara Gargasz - Członek Komisji Przetargowej

 5. Robert Kiełbasiński - Członek Komisji Przetargowej

 6. Artur Tarka - Członek Komisji Przetargowej

 7. Kazimierz Wiórko - Członek Komisji Przetargowej

 paragraf  2

 Regulamin pracy komisji określa załącznik nr 1 do Zarządzenia.

 paragraf 3

 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 10 marca 2022 r.

 sporządziła: Marta Gredys

 podpisał: Michał Piszko

 Burmistrz Miasta Kłodzka

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Zamówienia Publiczne
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  24.03.2022
Data wprowadzenia do BIP:  24.03.2022 12:20
Data weryfikacji:   24.03.2022 12:23
Data ostatniej zmiany:   24.03.2022 12:23 Rejestr zmian