Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022
Zarządzenie nr 15/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 24.02.2022 r. w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej celem naboru na wolne stanowisko urzędnicze inspektora w Urzędzie Miasta w Kłodzku.
Treść informacji
Zarządzenie Nr 15/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 24 lutego 2022 roku
w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej celem naboru na wolne stanowisko urzędnicze inspektora w Urzędzie Miasta w Kłodzku.
Na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.) oraz § 5 ust. 2 pkt 1) Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta w Kłodzku i § 4 ust. 1 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Kłodzku oraz na wolne stanowiska kierowników gminnym jednostek organizacyjnych, wprowadzonego Zarządzeniem nr 108/2010 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 25 października 2010 r.), zarządzam co następuje:
paragraf 1. W celu wyłonienia kandydata na stanowisko urzędnicze inspektora w Urzędzie Miasta w Kłodzku, powołuje komisję rekrutacyjną, zwaną dalej „komisją” w następującym składzie:
1) Wiesław Tracz – przewodniczący komisji – z-ca Burmistrza Miasta Kłodzka,
2) Krzysztof Oktawiec - zastępca przewodniczącego – Sekretarz Gminy,
3) Barbara Gargasz – członek komisji – kierownik Wydziału Obsługi Urzędu I rady Miejskiej,
4) Agnieszka Jagiełło – członek komisji, będący jednocześnie sekretarzem komisji – główny specjalista ds. ZZL.
paragraf 2. Komisja pracować będzie na zasadach określonych w Regulaminie naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Kłodzku oraz na wolne stanowiska kierowników gminnym jednostek organizacyjnych.
paragraf 3. Komisja działa do czasu zakończenia procedury naboru.
paragraf 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
paragraf 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta Kłodzka
Michał Piszko