Informacje nt przetwarzania danych osobowych / plików cookies: » szczegóły

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) * Urząd Miasta w KŁODZKU

http://www.klodzko.pl/
Strona główna BIP: gov.pl/bip
Strona główna instytucji: http://www.klodzko.pl/
Zarządzenia Burmistrza Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022 Zarządzenie nr 15/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 24.02.2022 r. w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej celem naboru na wolne stanowisko urzędnicze inspektora w Urzędzie Miasta w Kłodzku.

Kategoria menu:Zarządzenia Burmistrza Miasta Kłodzka jako kierownika 2022

Zarządzenie nr 15/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 24.02.2022 r. w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej celem naboru na wolne stanowisko urzędnicze inspektora w Urzędzie Miasta w Kłodzku.

Treść informacji

 

Zarządzenie Nr 15/2022 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 24 lutego 2022 roku
w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej celem naboru na wolne stanowisko urzędnicze inspektora w Urzędzie Miasta w Kłodzku.

Na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.   z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.) oraz § 5 ust. 2 pkt 1) Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta  w Kłodzku  i  § 4 ust. 1 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta  w Kłodzku oraz na wolne stanowiska kierowników gminnym jednostek organizacyjnych, wprowadzonego Zarządzeniem nr 108/2010 Burmistrza Miasta Kłodzka z dnia 25 października 2010 r.), zarządzam co następuje:

paragraf 1. W celu wyłonienia kandydata na stanowisko urzędnicze inspektora w Urzędzie Miasta w Kłodzku, powołuje komisję rekrutacyjną, zwaną dalej „komisją” w następującym składzie:

1)      Wiesław Tracz – przewodniczący komisji – z-ca Burmistrza Miasta Kłodzka,

2)      Krzysztof Oktawiec - zastępca przewodniczącego – Sekretarz Gminy,

3)      Barbara Gargasz – członek komisji – kierownik Wydziału Obsługi Urzędu I rady Miejskiej,

4)      Agnieszka Jagiełło – członek komisji, będący jednocześnie sekretarzem komisji – główny specjalista ds. ZZL.

 paragraf 2. Komisja pracować będzie na zasadach określonych w Regulaminie naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Kłodzku oraz na wolne stanowiska kierowników gminnym jednostek organizacyjnych.
 paragraf 3. Komisja działa do czasu zakończenia procedury naboru.
 paragraf 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
 paragraf 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz Miasta Kłodzka
Michał Piszko

Informacja powiązana z wydziałem:   Wydział Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
  METRYKA INFORMACJI
Osoba, która wytworzyła informację:   Stanowisko ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Magdalena Serafin
Autor ostatniej poprawki:   Magdalena Serafin
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Magdalena Serafin
Data wytworzenia informacji:  02.03.2022
Data wprowadzenia do BIP:  02.03.2022 16:09
Data weryfikacji:   02.03.2022 16:09
Data ostatniej zmiany:   02.03.2022 16:09 Rejestr zmian